Raikkonen, incert pentru testele de la Silverstone după accidentul din cursă

de Daniel Popescu
Luni, 07.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen ar putea rata prezenţa în testele de marţi şi miercuri de la Silverstone, în urma accidentului suferit în debutul Marelui Premiu al Marii Britanii.

Esential 47 g este forta cu care s-a izbit Kimi Raikkonen de barierele metalice
Kimi Raikkonen a fost protagonistul unui accident major în debutul Marelui Premiu al Marii Britanii, care a dus la întreruperea cursei pentru o oră.

Pilotul Scuderiei Ferrari a ieşit larg în decor, iar la revenirea pe circuit a pierdut controlul volanului din cauza unei denivelări a terenului care l-a propulsat în cealaltă parte a circuitului. Finlandezul s-a izbit de barierele metalice cu o forţă impresionantă de 47 g şi a fost transportat la centrul medical, însă s-a ales doar cu câteva zgârieturi la genunchi şi gleznă.

Cu toate acestea, finlandezul ar putea fi nevoit să renunţe la participarea la sesiunea de teste de la Silverstone programată pentru marţi şi miercuri. Oficialii Scuderiei vor lua o decizie în această privinţă în timp util, cel mai probabil după ce pilotul va efectua analize medicale suplimentare.

Vreau să fiu 100% sigur că va fi în regulă înainte să urce în cockpit.

Dar în acest moment nu este o problemă majoră.

Marco Mattiacci
Sef Ferrari
"Kimi este în regulă. Am verificat de mai multe ori şi vom lua o decizie în privinţa testului. Vreau să fiu 100% sigur că va fi în regulă înainte să urce în cockpit. Dar în acest moment nu este o problemă majoră", a declarat şeful Marco Mattiacci.

Ferrari stabilise deja pe plan intern că Raikkonen şi pilotul de teste Pedro de la Rosa vor participa la sesiunea de teste de la Silverstone. În cazul în care Raikkonen va deveni indisponibil, Ferrari l-ar putea înlocui cu Fernando Alonso sau l-ar putea folosi pe de la Rosa în ambele zile.

Via Autosport

Comentarii (15)

  • Poate va intrebati de ce a luat-o Kimi pe aratura la Silverstone...

    http://www.youtube.com/watch?v=RJRomcjprwY
    11 19
  • Mirarea este ca il lasa Ferrari sa faca asta... E clar ca contractul ii permite. Si nu e o noutate, Kimi s-a jucat si in motocross, la McLaren asta era principala lui nemultumire, ca nu il lasa in motocross.

    La Silverstone a luat-o pe aratura ca si-a dorit prea mult sa faca mai mult decat poate/se poate. Cand un pilot, oricare ar fi el forteaza prea mult apare eroarea. Ca sa fie rapid si safe trebuie sa se inteleaga stilul cu masina, ritmul ridicat vine apoi de la sine
    9 3
  • hehe, macar aici sa castige si el :).
    9 7
  • fier de 1
    Omule nu te ai saturat sa manci mamaliga dintre fesele la falcos?Toata ziua te legi de salariul aluia ca ia 15 mil sau alte baliverne deja ai devenit simpaticul forumului,scaparam de imperii acum te suportam pe tine...laso dreaqu de mamaliga
    12 9
  • Foarte tare, acum inteleg si eu ce-a cautat Kimi pe iarba la Silverstone :))))), s-o fi obisnuit cu aderenta de la mica intrecere cu tractorasele :)))-oricum a castigat-o frumos ;)
    8 9
  • Mda, penibil si pueril dar... ce sa facem astia sunteti si vorba aia "haters gonna hate" si nimic mai mult! Oricum sunt ferm convins ca Alonso sau Alfonso sau falcosul sau ce va mai place sa il numiti ar fi in stare sa il bata pe Vodkanen si daca ar concura impotriva lui pe o bicicleta, 100% ar fi un zid sa il loveasca sau un pahar sa il suga!
    7 17
  • al dreaq parapet...
    16 6
  • ....si Vettel striga mereu in spatele lui,,, track limits" ,, track limits" iar Kimi tot spre bariere tragea....
    4 1
  • Am uitat, suta in mie Alfonso/Alonso/Falcosul a tras de volanul lui Vodkanen si tot el a pus si denivelarea acolo si a apasat ca un bou pe acceleratie! Vodkanen este in realitate un sfant, morttiv pentru care nici nu face nimic in curse, este interzis prin religia lui sa bata pe cineva si orice greseste este vina lui Alonso
    6 8
  • Domino
    Problema se poate pune si altfel. Raikkonen poate fi descalificat pentru urmatoarea cursa din cauza inconstientei cu care a tratat revenirea pe circuit! In loc sa ridice piciorul de pe acceleratie, locul nu-i permitea o reintrare in siguranta la acea viteza, el a infundat talpa in gaz! Putea sa fie un accident f grav cu victime. Massa a avut noroc.
    8 5
  • cei care posteaza pe aici ma stiu ca sunt fan declarat si chiar infocat kimi.Nu pot sa spun ca agreez multe la alonso,de la aroganta cu care se bucura atunci cand a castigat titlurile mondiale,si pana in prezent dar faptul ca a reusit sa l depaseasca pe vettel si sa ramana 13 tururi in fata lui ,date fiind masina si pneurile lui sa stii ca e o performanta.Daca vettel era in masina lui alonso era foarte posibil sa nu fi rezistat 13 tururi.Ca simpatizam pe vettel ,kimi ,alonso e una dar trebuie sa fim corecti.Alonso a fost foarte bun in cursa si in duelul cu vettel mai ales cu o masina a italienilor care mai mult vb decat fac,bine ,nici la vorbit nu se pricep.Alonso poate fi antipatic,si e ,nesuferit dar e al naibii de artagos si cred ca in duelul cu vettel iar dusmanos
    9 1
  • Din 2012 echipa se chinuie sa reinvie suspensia PUUL ROD suspensie la care majoritatea echipelor a renuntat in 2010,unele dn dezavantajele majore este la limitarea controlului pe puntea fata(dupa plecarea lui Shumi se chinuie in zadar),mutarea centrului de greutate ,asta inseamna sa mute cutia de viteze dar nu mai auloc pic deloc acolo, decat sa modifici si podeaua,si chiar daca inginerii ar ghici echilibrarea astra tine o sesiune sau maxim doua deloc un week end de cursa,pentru ca nu lucreaza la fel de precis ca si suspensia PUSH ROD,pentru Alonso este mult mai usor concureaza de ani buni cu aceasta suspensie si debutul la Minardi l a facut cu o astfel de suspensie,de aici porneste toata tevatura asta legata de care pilot este mai pilot la ,Ferrari!Capisci ?sigur unii vor tine langa cu alonso altii cu betzivanul blond si uite cum va certati fara rost la nesfarsit.
    7 7
  • exact ce ziceau unii ... ca masina e facuta pentru stilul subvirator al lui alonso si d'aia lui kimi nu-i iese destul. Nu se poate ca anul trecut sa mearga ceas iar acum se da cu masina peste cap la doua curse
    3 2
  • Au ajuns toti romanashii mari ingineri de F1. In 2007 cand Alonso ajungea la Mclaren, pentru al cui "stil" a fost facuta? Dar in 2010 cand ajungea la Ferrari si castiga inca din prima cursa? Cand se schimba o masina atat de dramatic in urma unui regulament, ca in 2014, sa spui ca masina e "facuta" pt un pilot sau altul este mai mult decat o nerozie. Raikkonen a intampinat aceleasi mari probleme de adaptare si la Lotus, au trebuit sa-i schimbe nu stiu cate podele si sa-i lungeasca ampatamentul masinii, ba au lucrat la directie f mult vreme pana Kimi a reusit sa performeze. Inseamna ca, dupa logica stramba a unora masina a fost facuta pentru Grosjean. Si mai am o intrebare. Masina red bull, pentru cine a fost facuta in 2014? Evident ca pentru Riciardo.
    6 3
  • brezo@in principiu ai dreptate.Si kimi cand a venit la ferrari in 2007 a castigat din prima cursa urmand in acel an sa iasa campion mondial,intr o perioada in care alonso ,hamilton ,masa si kimi castigau curse,massa mult mai putine dar a castigat,Ala se numeste titlu castigat cand se bateau la miimi de secunde ,cand o masina nu era net superioara celeilalte si titlul se juca pana in ultima etapa,la fel si cu titlul lui hamilton din 2008 ,era altceva ,alt spectacol.Kimi are un stil de pilotaj aparte ,care odata cu schimbarea noilor reguli e foarte greu sa si l gaseasca.Formula 1 nu mai inseamna ce insemna ,cand fiecare pilot spune ca trebuie sa mearga la economia de combsutibil,cand sunetul nu mai e ce era ,puterea la fel ,aerodinamica la fel.Kimi a castigat un titlu intr o perioada in care duelurile si masinile insemna cu totul si cu totul altceva,nu ce s a intamplat in era schumacher ,era vettel si acum mercedes.Niciodata sa nu comparati titlurile si modul in care au fost castigate de kimi si hamilton cu ale lui vettel ,unul din pilotii mercedes sper eu hamilton ca e mai rapid.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru