Red Bull: "Permisiunea FIA ca Hamilton să schimbe furnizorul frânelor a creat un precedent"

de Daniel Popescu
Luni, 21.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing susţine că decizia FIA de a-i permite lui Lewis Hamilton să schimbe furnizorul frânelor fără să înceapă cursa din pitlane, aşa cum spune regulamentul, a creat un precedent.

Dacă schimbi o componentă cu una de la un alt producător cu alte caracteristici, atunci este un precedent interesant.

Christian Horner
Sef Red Bull Racing
Lewis Hamilton a fost nevoit să schimbe frânele Brembo cu unele produse de Carbon Industrie ca urmare a accidentului suferit în calificări, element care teoretic este interzis de regulament.

Forul mondial nu l-a pedepsit însă cu un start din pitlane sub justificarea că noile plăcuţe de frâne au aceeaşi greutate şi aceleaşi funcţii ca precedentele, în ciuda faptului că inclusiv Hamilton explicase diferenţele dintre cele două.

În acest context, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, susţine că FIA a generat un precedent periculos şi solicită explicaţii concrete din partea forului mondial.

"Este o schimbare a specificaţiilor monopostului. Dacă schimbi o componentă cu una identică este una, dar dacă schimbi o componentă cu una de la un alt producător cu alte caracteristici, aşa cum a spus şi pilotul, atunci este un precedent interesant.

Avem nevoie de o clarificare, pentru că dacă poţi face asta, atunci ce altceva mai poţi schimba? Va fi interesant să vedem care a fost justificarea", a declarat britanicul.

Brembo a dezvăluit că discul de frână de pe partea dreapta-faţă a monopostului lui Hamilton s-a rupt în trei, însă oficialii producătorului sunt convinşi că vor identifica motovul defecţiunii tehnice.

Via ESPNF1, Autosport

Comentarii (10)

  • ham pe aratura
    poate sa il ajute si mama omida pe hamiltom ca tot n-o sa castige titlul, n-are stofa ce campion, degeaba are ceva talent pentru ca are el grija sa compenseze din plin cu tampeniile care le face pe pista asa ca nu-l mai pupati atata in cur si vedeti adevarul
    17 25
  • Mercedes e favorita lui Bernie inca din 2013, au pompat prea multi bani si preseaza sa fie campioni cu orice pret. Au inchis ochii anul trecut cand au testat ilegal anul trecut, acum din nou incearca sa iasa din tiparul regulamentului.
    17 9
  • !!!!!Dan
    Dan am pretenti de la tine sau tu esti ham cand termini la peste 20 de secunde fata de locul 2 ce preferati sa mai fie.
    3 3
  • Primul user care a comentat acest articol, bate campii si n-o face cu gratie :))
    4 4
  • RBR ,si-au dat seama ca anul asta Mertu fac minarii mai mari decit au facut ei anii trcuti ,este ultima echipa care ar trebui sa vorbeasca ,RUSINE MERCEDES SI RBR PT ULTIMI 5 ANI
    11 15
  • Hai sa spunem ca acea componenta reprezenta un risc de securitate si trebuia schimbat. Probabil asta va fi explicatia.
    Ce ma mira totusi, ca Brembo este o firma top renumita.
    Chiar nu inteleg ce s-a intamplat ca dupa 2 ture sa "explodeze" acel disc !
    12 2
  • @ ss76 Rusine Durex, au dat gres in cazul tau. Noi fanii F1 oricum te iubim, pe rand evident.
    9 1
  • Acel disc nu a "explodat" de la sine. A fost exploatat necorespunzator de superpilotul de cacao Hamilton. Probabil l-a incins de l-a gasit dracii.
    8 13
  • @ALEX SUGI PIXUU ,DAR FARA DUREX
    2 6
  • pablo256r
    Vorbeste prostii Horner!
    Nu s-a modificat nici o caracteristica din cauza schimbarii sistemului de franare la monopostul lui Hamilton din simplul fapt ca acel sistem este omologat pe monopostul lui Rosberg.
    Nu s-a introdus nici o componenta noua, cele doua monoposturi au avut acelas sitem de franare in cursa.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru