Red Bull şi Renault, convinse că pot reduce decalajul faţă de Mercedes

de Daniel Popescu
Joi, 20.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull şi Renault sunt încrezătoare că vor găsi soluţiile potrivite pentru a îmbunătăţi fiabilitatea şi performanţele motorului pentru a recupera diferenţa faţă de Mercedes.

Esential 316.9 km/h este viteza maxima atinsa de un monopost cu motor Mercedes in cursa din Australia (Kevin Magnussen, McLaren)
292.7 km/h este viteza maxima inregistrata de Red Bull in cursa de la Melbourne (Daniel Ricciardo)
Red Bull Racing a înregistrat progrese semnificative în Australia în privinţa fiabilităţii şi performanţelor unităţii de propulsie, după ce Daniel Ricciardo a urcat pe treapta a doua a podiumului înainte de a fi exclus pentru încălcarea regulamentului.

Şeful Christian Horner admite însă că există în continuare numeroase probleme de natură software, care dacă vor fi remediate vor permite echipei să se apropie de Mercedes, echipă care a dominat etapa de debut prin Nico Rosberg.

"90% dintre probleme sunt de natură software, în funcţie de modul în care sistemul ERS lucrează cu motorul. Este evident că viteza pe lânile drepte este afectată de manevrabilitatea monopostului şi de modul în care este furnizat cuplul.

Există mult loc pentru îmbunătăţiri, iar inginerii de la Milton Keynes (n.r - sedul Red Bull) lucrează cu cei de la Viry (n.r - fabrica Renault pentru motoare) pentru a obţine tot ce este mai bun din unităţi", a precizat el.

La rândul lor, cei de la Renault au confirmat că motorul are slăbiciuni pe liniile drepte, însă afirmă că unitatea se ridică la înălţimea pretenţiilor din punct de vedere al componentelor hardware.

"Este corect că suntem în urma celor de la Mercedes pe liniile drepte. Este dificil să spunem că este o diferenţă de o secundă, dar sigur nu este vorba despre o singură zecime. În unitatea de propulsie pe care o avem dispunem deja de componentele necesare pentru a recupera această diferenţă, trebuie doar să optimizăm totul şi să folosim puterea maximă. Trebuie doar să rezolvăm fiabilitatea şi modul în care componentele lucrează împreună", a explicat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.

Via Autosport, Autosport

Comentarii (10)

  • sper sa ramaneti la nivelul asta..
    12 18
  • @ion cand te bucuri de raul altuia ti se intoarce tie raul! Asa ca simpatizeaza-ti echipa in liniste ca iar o sa plangi la final!
    14 6
  • Riciardo deja s-a apropiat...:)
    12 2
  • costin
    mai mult ca sigur cei de la red bulla au pus intentionat sistemul propriu de monitorizare a curgerii combustibilului,stiind ca vor fi sanctionati.NU ar fi acceptat ca Vettel sa nu ia primele puncte si sa fie cu sansa a 2-a in fata lui Ricciardo.Asa ca Ricciardo e pilot de teste se pare.tot australian ca si Webber-acelasi statut.hehehe
    9 20
  • @costin teoria asta a conspiratiei e cel putin jalnica. Ambele monoposturi aveau acelasi sistem de monitorizare. Nu mai debita prostii in public ca te faci singur de ras.
    19 4
  • ...ii ajunge din urma daca folosesc motoarele vechi :))...oricum sper sa se apropie cat mai mult monoposturile ca performanta....sa se faca diferenta pilotul...anul asta se pare ca cei care nu au uitat cum se piloteaza karturile sunt mai in forma
    11 7
  • daci76
    Azi Senna ar fi implinit 54 de ani ,RIP.
    1 0
  • daci76
    Ieri am postat un mesaj pt Senna mi-a fost sters,nu stiu de ce.De azi ianinte nu voi mai accesa acest site,pt








    Aseara am postat
    ceva despre Senna,commentul mi-a fost sters,nu stiu de ce,de azi inainte nu am sa mai accesez acest site.
    1 0
  • @automarket.ro - Ce frumos ar fi daca am putea sa lasam mesaje si de pe telefonul mobil si sa putem vedea toate comentariile indiferent daca au voturi negative sau nu. Daca se poate rezolva acest lucru va rog sa o faceti ca aplicatie pentru android am vazut ca aveti. Eu de cele mai multe ori intru pe site de pe telefon si sunt convins ca nu sunt singurul.
    1 0
  • Referitor la avantajul pe care l-a avut Mercedes in Australia, Rosberg dupa primul tur avea aproximativ 1.5 secunde in fata iar la un tur dupa safety car nu mai tin minte exact dar cred ca avea un avantaj de 2 secunde. Lucrurile se pot schimba dar imi e greu sa cred ca poti recupera asa mult de la un grand prix la altul.. asta ca sa se creeze un echilibru. Ca sa ii si depasesti in performante.. si mai greu de crezut. Red Bull si Ferrari singurii care au potentialul sa se bata cu ei. Is curios de sistemul de racire introdus de Ferrari sa ii vedem cum se comporta la temperaturi mai ridicate.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru