Renault vrea să învingă Ferrari la Valencia

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 18.06.2010
Renault a dezvăluit că îşi propune să învingă Ferrari la Valencia şi să termine cursa pe podium, datorită noului update pregătit pentru Marele Premiu al Europei.

Renault este una dintre surprizele plăcute ale sezonului 2010, obţinând două clasări pe podium în primele opt Mari Premii.

Echipa speră să continue trendul ascendent şi să se apropie de rivalii de la Mercedes GP în clasamentul general, iar pentru acest lucru va miza pe un nou update aerodinamic în Marele Premiu al Europei.

"Avem un pachet nou pentru aripa faţă, iar aripile noastre faţă au lucrat foarte bine. Dar avem şi o nouă podea. Nu am mai avut una nouă de două-trei curse, aşa că este un update mai mare decât în mod normal. Suntem foarte încrezători că asta ne va oferi un avantaj în privinţa timpilor", a declarat Alan Permane, şeful inginerilor Renault.

Prin prisma acestor îmbunătăţiri, Renault spera să termine cursa de la Valencia pe podium şi consideră că are abilitatea de a termina în faţa celor de la Ferrari.

"Trebuie să avem ca obiectiv să terminăm pe podium la Valencia şi cred că este posibil datorită upgrade-ului nostru, dacă upgrade-ul va funcţiona aşa cum anticipam.

Ar trebui să fim în faţa celor de la Ferrari. Şi ei au un update, dar dacă vorbim despre Turcia, un circuit mult mai normal decât Canadam am fost lejer în faţa lor. Acesta este obiectivul nostru, să intrăm cu ambele monoposturi în top 10 şi să-l punem pe Kubica pe podium", a adăugat oficialul constructorului francez.

Marele Premiu al Europei va avea loc pe circuitul de la Valencia în weekendul 25-27 iunie.

Via | ManipeF1

Comentarii (5)

  • rayn380
    renault
    Sunt foarte ambitiosi cei de la Renault. Daca pana mai acum, au declarat ca vor sa depaseasca Mercedes, probabil ca dupa urmatoare cursa, vor fi foarte entuziasmati si vor declara ca vor sa depaseasca McLaren. Dupa aceea pe RBR.......Imi place optimismul acestora, dar ei uita ca toate echipele de la varf vor veni constant cu updateuri si isi vor imbunatati monopostul. Ei sunt in prezent in spatele lui Mercedes si de altfel si mai in spatele Ferrari. Evident ca la unii viitoarele updateuri vor avea un impact si mai mare(in sensnul pozitiv) decat la altii, dar totusi, ei sunt inca in spate si ar cam trebui sa-si vada lungul nasului. Evident sunt o surpiza anul acesta, dupa "balaceala" prin care s-au scaldat anul trecut si dupa care putini se incumetau sa le vreo sansa acestora sa lupte la mijloc(ca varful este totusi departe de ei). De fapt, la fel ca si la Ferrari(Alonso), diferenta a facut-o Kubica, el fiind principalul "actor" pentru rezultatele pe care le-au avut pana acum....
    12 2
  • Renault
    Ar fi o faza tare ca Renault sa devina echipa competitoare ca din anii de glorie .cool
    10 2
  • rayn380
    renault
    @nickM Ar fi fain, dar tare imi este frica sa nu devina o echipa "fantoma" gen WIliams....Daca priviti in spate, indeosebi la McLaren si Ferrari, acestia doi sunt cei cu cele mai mari rezultate in F1 si se identifica indeosebi prin acest sport. Practic viata lor este F1. Acestia au resurse si stiu cum sa aranjeze o masina de F1, astfel incat sa fie competitiva. Pe cand daca va uitati iar la fel in spate la constructorii de motoare, care de obicei furnizau doar motoare, in momentul in care au decis sa activeze in mod direct in F1, au cam dat kicks in marea majoritate. Cu exceptia Ferrari, care sunt constructori si de motoare si au un pedigree in spate, precum si Renault in 2005 si 2006, toti ceilalti constructori de care imi amintesc, Toyota, Honda, BMW, iar anul asta Mercedes si probabil si altii in decursul istoriei de care nu-mi amintesc acum, n-au facut mai nimic. Au avut succese intr-adevar, in momentele cand furnizau motoare pentru echipe cu traditie, pentru echipe care aveau experienta in aerodinamica. Ce succes a avut Wiliams in anii 90, in momentul in care foloseau acele motoare Renault. Evident ca mai demult, aerodinamica nu era mai importanta decat motorul, dar de vreo 15 ani, aceasta a devenit ingredientul principal la o masina de F1, asta in detrimentul motoarelor(pe care le tot "ingheata" si le fac egale).
    9 3
  • NeoGalaxy
    Una din pasiunele mele, cursele de Formula 1!
    In epoca "petrolului care se gaseste pe toate drumurile" era usor sa faci motoare puternice, care consumau mult si manancau aer ca disperatele. Acum suntem in epoca "petrolul se cam duce", "masina consuma mult rau si greutatea conteaza", de aceea conteaza foarte foarte mult aerodinamica. Baietii care lucreaza in Formula 1, si-au dat seama ca si cei din aviatie ca nu conteaza cat de puternic este motorul, pentru ca oricum se va consuma combustibilul candva, acuma conteaza cum sa faci masina sau avionul sa mearga cat mai lin in mediul de pe Terra. De aia exista viteze maxime inca de netrecut atat pentru avioane cat si pentru masinile de Formula 1 desi au evoluat foarte foarte mult in ultimii 20 de ani. Sau asa vad eu lucrurile citind ce a spus Rayn380. Daca el se inseala... ma insel si eu :)
    7 5
  • alt ,,pasionat,,
    ,,cirtiit de nisip pe sticla,,
    fa-ti o vizita la psiholog mai NeoG, ce tot repeti fraza asta, sau esti papagal?
    Maturizeazate!
    5 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru