Schumacher are nevoie de o noua licenta de pilot

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 30.07.2009
Situatie comica generata de revenirea lui Michael Schumacher in Formula 1: un septuplu campion mondial are nevoie de o noua licenta de pilot pentru a lua startul in Marele Premiu al Europei.

Schumacher a anuntat miercuri ca va efectua antrenamente intense pe parcursul urmatoarelor zile pentru a fi pregatit sa intre in cockpit-ul monopostului Ferrari F60 in cursa de la Valencia.

Pe langa o pregatire fizia de invidiat, germanul are nevoie si de o noua licenta de pilot, in ciuda celor 7 titluri mondiale cucerite de-a lungul carierei sale in Formula 1. Chiar daca fiecare licenta expira la finalul unui sezon competitional, germanul nu va intampina insa dificultati in a obtine una noua pentru acest sezon.

Conform regulamentului FIA, o licenta poate fi acordata in circumstante deosebite daca pilotul respectiv a luat startul in cel putin 15 Mari Premii pe parcursul precedentelor 3 sezoane. Schumacher s-a retras din Formula 1 la sfarsitul sezonului 2006, care a avut un total de 18 curse, astfel ca germanul indeplineste conditiile de a primi o noua licenta.

Pentru a putea concura in Marele Premiu al Europei din 23 august, Schumacher trebuie sa depuna cererea pentru o noua licenta la Federatia Italiana a Sporturilor cu Motor cu cel putin doua saptamani inainte.

Via | ExpressBuzz.com

Comentarii (5)

  • Nakajima
    Deabea astept prima cursa ca sa vad cum Nakajima sau Sutil o sa il depaseasca pe *marele* Schumacher
    0 0
  • guawar
    ESTI ABERANT DE PROSTUT!!
    Nakajima de redkill_ro 30.07.2009, 17:17
    Deabea astept prima cursa ca sa vad cum Nakajima sau Sutil o sa il depaseasca pe *marele* Schumacher
    0 0
  • guawar
    Pentru:redkill_ro>>>Schumacher castiga si cu masina celor 2:Nakajima sau Sutil-sper sa intelegi!!
    Confirmat pentru sezonul 1992, Michael nu dezminte performanţele arătate în 1991, astfel că în Marele Premiu al Mexicului urcă pentru prima dată în cariera sa pe podiumul de premiere, terminând al treilea. Un alt loc trei este semnat şi în cursa imediat următoare, cea din Brazilia, pentru ca în Spania, Michael să termine al doilea, performanţă pe care avea să o egaleze în Marele Premiu al Canadei. Un al loc trei urmează în Marele Premiu al Germaniei, prima sa cursă pe teren propriu, pentru ca la Spa Francorchamps , acolo unde debutase în Formula 1 cu doar un an înainte, să obţină prima sa victorie. Sezonul este încheiat cu un nou loc secund, al treilea din acel an, în Marele Premiu al Australiei, care l-a promovat pe Michael pe locul al treilea în campionatul mondial cu un total de 53 puncte, chiar în faţa triplului campion mondial Ayrton Senna. În ciuda faptului că are parte de un material de concurs care nu îi permitea să se bată în mod constant pentru victorie, Michael continuă performanţele de excepţie şi în 1993 când într-un mod curios de fiecare dată când a terminat o cursă a făcut-o pe podium, apogeul fiind atins în Marele Premiu al Portugaliei când a câştigat, terminând astfel sezonul pe locul al patrulea cu un total de 52 puncte.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @redkill_ro
    Si daca Schumi este mai incet cu jumatate de secunda decat pilotii rapizi, Adrian sau Naka nu au nici o sansa sa-l depaseasca, din pacate pentru prostia spuna de tine :) Dar daca nu ar fii prosti pe pamant, cum ne-am bucura de talentul celor destepti?
    0 0
  • o va primi
    in puls ii va invinge pe toti...el e regele formulei 1
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru