Sistemul DRS, utilizat pe linia dreaptă de start-sosire la Suzuka

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 03.10.2011
Piloţii vor putea utiliza sistemul DRS în Marele Premiu al Japoniei doar pe linia dreaptă de start-sosire a circuitului de la Suzuka.

FIA rămâne consecventă utilizării unei singure zone de detecţie şi utilizare a sistemului Drag Reduction System (DRS) şi pentru Marele Premiu al Japoniei de la sfârşitul acestei săptămâni.

Forul mondial nu a făcut încă un anunţ oficial pe acest subiect, însă Xevi Pujolar, inginerul de cursă al lui Pastor Maldonado, a dezvăluit în cadrul unui preview al echipei Williams localizarea exactă a celor două zone.

Astfel, punctul de detecţie va fi amplasat imediat după celebrul viraj 130R abordat cu pedala de acceleraţie apăsată la podea.

În cazul în care diferenţa dintre doi piloţi va fi mai mică de o secundă, pilotul aflat în urmărire va putea activa sistemul DRS imediat după ieşirea din ultimul viraj pe tot parcursul liniei de start-sosire, până în zona de frânare pentru primul viraj.


 

Via | Williams

Taguri: DRS, Suzuka, regulament

Comentarii (1)

  • Multimim FIA.
    Datorita lor, vom avea o noua cursa cu depasiri artificiale.

    De ce n-au ales alta zona, cum ar fi cea dintre virajele 14-15 ? Zona care precede acea linie dreapta, in speta zona de detectie, ar fi fost mult mai relevanta deoarece este una virajata.
    5 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru