Teste Jerez, ziua 2: Grosjean, cel mai bun timp

de Daniel Popescu
Miercuri, 06.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Romain Grosjean a stabilit cel mai bun timp în a doua zi de teste de la Jerez, însă a provocat şi ultimul steag roşu după ce s-a oprit pe circuit cu un minut înainte de final.

Lotus a dominat autoritar cea de-a doua zi de teste din cadrul sesiunii inaugurale de la Jerez prin Romain Grosjean, care a fost lider aproape în permanenţă şi a încheiat ziua pe primul loc după ce a fost cronometrat cu 1:18.218.

În ciuda parcursul perfect de până acum, francezul s-a oprit pe circuit cu numai un minut înainte de finalul sesiunii din motive necunoscute, însă este foarte probabil ca Lotus să fi optat în mod deliberat pentru golirea completă a rezervorului de carburant. De altfel, această strategie a fost adoptată de Nico Hulkenberg de la Sauber, care a încheiat ziua pe locul cinci.

Paul di Resta a continuat parcursul bun la volanul monopostului Force India şi a terminat pe locul doi, urmat de Daniel Ricciardo de la Toro Rosso care a provocat un steag roşu în cursul dimineţii.

Urmareste Automarket
Red Bull Racing şi-a trecut în cont locul patru prin Mark Webber, care a reuşit însă performanţa de a efectua nu mai puţin de 101 tururi, în timp ce locul şase i-a revenit lui Lewis Hamilton, cel care a fost nevoit să renunţe la ziua de teste după accidentul de dimineaţă provocat de o defecţiune la frânele spate ale monpostului Mercedes.

Felipe Massa a continuat evaluarea de rutină a monopostului Ferrari şi a terminat pe locul opt, în spatele lui Sergio Perez de la McLaren, dar în faţa lui Pastor Maldonado, care a continuat testele cu monopostul Williams de anul trecut.

James Rossiter a testat pentru Force India în cursul după-amiezii şi a terminat pe locul opt, în faţa lui Giedo van der Garde de la Caterham şi a lui Luiz Razia de la Marussia.

Ultimul a provocat un alt steag roşu în cursul dimineţii din cauza unei defecţiuni la motor. Testele de la Jerez continuă pe parcursul zilelor de jois şi vineri.

HAMILTON - ACCIDENT LA JEREZ

TESTE JEREZ - CLASAMENT FINAL ZIUA 2:

 1.  Romain Grosjean      Lotus        1m18.218s            95
 2.  Paul di Resta        Force India  1m19.003s  + 0.785s  95
 3.  Daniel Ricciardo     Toro Rosso   1m19.134s  + 0.916s  83
 4.  Mark Webber          Red Bull     1m19.338s  + 1.120s  101
 5.  Nico Hulkenberg      Sauber       1m19.502s  + 1.284s  99
 6.  Lewis Hamilton       Mercedes     1m19.519s  + 1.301s  15
 7.  Sergio Perez         McLaren      1m19.572s  + 1.354s  81
 8.  Felipe Massa         Ferrari      1m19.914s  + 1.696s  78
 9.  Pastor Maldonado     Williams     1m20.693s  + 2.475s  71
10.  James Rossiter       Force India  1m21.273s  + 3.055s  19
11.  Giedo van der Garde  Caterham     1m21.311s  + 3.093s  88
12.  Luiz Razia           Marussia     1m23.537s  + 5.319s  31

Comentarii (8)

  • ramilton
    dadu cu vaca-n gard
    11 4
  • Sa vezi un Toro Rosso pe 3... explica foarte clar faptul ca baietii de la Ferrari sau Red Bull n-au fortat. Mercedes cu siguranta a fortat, nu cred ca isi permit sa se relaxeze mai ales ca sunt dornici de performanta.
    Astept testele de la sfarsitul lunii cand Alonso, Button sau Vettel vor duce monoposturile dincolo de limite :)
    9 2
  • probabil ca n-au fortat , dar timpul de azi e cel mai bun de la ultima schimbare de regulament majora
    5 0
  • Pentru sceptici: atat Grosjean (ca si cum singurul ar fi fost cu accdente) cat si LOTUS (-RENAULT!) au avut si mai au un cuvant de spus in F1. Atentie: vine KIMI, pentru cine nici Shumi n-a putut fi adversar! Promit, nici din greseala nu voi numara dislike-urile.
    Succes tuturor, cel putin cat Grosjean a avut!!
    13 8
  • Nu va agitati prea mult, informati-va mai intai. Lotus s-a concentrat pe stinturi scurte de calificare pe softuri cu benzina putina. Altii au avut alte programe. Mai usor cu Lotus. Grosjean a fost mai tot timpul mai rapid ca si Raikkonen in 2012. La fel va fi si anul asta. Mclaren sunt si consistenti si rapizi.
    1 0
  • Jugarugabi
    di_frera... Schumacher nu a avut monopost ca sa se lupte cu Kimi.
    Dupa cum o spune si clasamentul echipelor de pe anul trecut, Mercedes Amg a fost sub Lotus cu mult... ba chiar si Sauberul a stat mai bine ca junghiul ala de monopost Mercedes. Cum poti face performanta cu o masina care nu ajunge sa treaca finishul din mai multe motive (multe dintre ele tehnice?)

    Inainte sa te arunci la comentarii de genul asta, intreaba-te ce ar fi facut Schumacher daca era in aceeasi echipa cu Raikkonen. Nu vreau sa para ca vreau sa ii scad din valoare lui Raikkonen (pentru ca tin cu el in sezonul 2013), dar Schumacher, cu un monopost rapid si fiabil (si subliniez fiabil), se tinea mult mai bine in fruntea clasamentului.

    Cat despre Grosjean: e rapid, dar nu e sigur. Vom vedea ce va face in sezonul asta si dupa aia vom mai comenta despre el.
    6 1
  • live timming aveti aici: http://live.autosport.com/commentary.php/id/551
    1 0
  • Pentru sceptici, incercati sa ignorati greselile facute de "marele specialist" "Di_Frera", el discuta despre Grosjean, "ca si cum singurul ar fi fost cu accdente" el stie ce-a vrut sa spuna acolo. Discuta si despre marele "KIMI" " pentru cine nici Shumi n-a putut fi adversar", era "pentru care" dar ce conteaza cand vorbim fara a spune ceva. Eu promit ca nu-i voi numara greselile pentru ca poate s-o faca singurel, sper eu. Cat despre Lotus, nu-i bai nu au nimic de spus pentru ca desi sunt motorizati de Renault, echipa care chiar conteaza este Red Bull-ul si nu Lotus-ul.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru