Peugeot 308 SW: noul break compact al francezilor promite spaţiu de încărcare de top în segment

de Mircea Meșter
Luni, 06.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea break a lui Peugeot 308 ne este prezentată astăzi în fotografii oficiale, urmând să fie disponibilă în showroom-uri în această primăvară. Modelul francez vine cu o capacitate de încărcare de 610 litri cu bancheta ridicată.

Esential 610 litri este capacitatea portbagajului noului Peugeot 308 SW.
Anul începe bine pentru Peugeot. La doar câteva luni de la prezentarea versiunii hatchback a lui 308, producătorul francez ne dezvăluie versiunea break a modelului său, dedicată familiilor europene. Maşina va fi prezentată la Salonul Auto de la Geneva (6 martie) şi va fi pariul pe care Peugeot îl face într-un segment care a pierdut teren în ultimii ani într-o piaţă europeană dominată de SUV-uri şi crossovere.

Noul Peugeot 308 SW preia elementele estetice frontale ale variantei hatchback, însă vine cu schimbări radicale în spate, acolo unde francezii promit un spaţiu de încărcare de vârf în segment, de 610 litri, acelaşi volum cu cel afişat de Skoda Octavia Combi, dar cu 40 de litri mai mare decât cel al generaţiei precedente şi cu 5 litri mai ridicat decât al lui Golf Variant. Pe primul loc al clasei se află însă în continuare Honda Civic Tourer, cu ai săi 624 de litri.

Evident, interiorul rămâne în mare acelaşi cu cel regăsit pe versiunea hatchback a lui 308, testată de Automarket la finalul anului anterior, detaliile precum aşa-numitul "i-Cockpit" - adică planşa de bord simplificată la maximum - şi ceasurile de bord la care ai acces vizual pe deasupra coroanei volanului rămânând la locul lor.

Tot sub formă de împrumut de la 308 hatchback vin şi motorizările şi nivelurile de echipare pe care le puteţ consulta pe larg în pagina dedicată modelului francez din secţiunea Maşini Noi.

Peugeot 308 SW va fi construit alături de fratele său hatchback la uzina de casă a celor de la Peugeot, în Sochaux, şi va fi disponibil pe pieţele europene din primăvara acestui an.

Comentarii (22)

  • La multi ani prieteni! Desi v-am citit pe toti - redactori si comentatori - nu am mai aparut pe aici in perioada sarbatorilor si nici in anul care incepe nu stiu cat timp voi mai avea de postat, dar de urmarit AM, asta am facut-o si nici in 2014 n-o sa-mi refuz aceasta placere :)

    Eu astept din partea redactiei AM acum la inceput de 2014, ceea ce ni s-a promis ... matura si farasul in actiune. Cand estimati implementarea pe site?
    13 7
  • Arata foarte bine, mai bine si fata de versiunea scurta.
    18 10
  • mircea
    @mntsn
    După ce pornim în zilele următoare proiectul anului - o să vezi despre ce e vorba, nu pot da detalii multe acum - ne ocupăm şi de partea de comentarii. Vestea bună e că sistemul e gata, trebuie doar implementat.
    12 3
  • frumoooos!

    abia astept un test comparativ cu Octavia Combi care in opinia celor de la AB Romania in pofida suspensiei rigide, a caroseriei "nelinistite" si a motorului (diesel) zgomotos era mult peste concurentii europeni datorita...volumului de incarcare. Bine primul loc il luase fratele mai mare care era mai...mic. Dar ce conteaza, orice cioara isi lauda puiul.

    Acum, SW-ul asta arata si bine, volumul de incarcare ok, de diesel ce sa mai zic? deci, in opinia mea, un break ce isi merita toti banutii
    20 19
  • o hidosenie de masina; arata mai rau decat generatia anterioara;
    32 36
  • Vad ca linia laterala a la BMW, gen muchie, prinde tot mai mult, ceea ce e un lucru foarte bun. Pacat de interior, ceasurile din bord mi se par cam sus. Oricum, un mare pas inainte fata de generatia precedenta.
    12 11
  • Dacia Plant
    Chiar arata bine. Singurul lucru ce nu imi place este bordul si ceasurile alea puse penibil.
    12 16
  • masina arata bine. arata mai bine ca varianta hatch.
    se va bate cu leonul ST care arata la fel de bine si e putin mai ieftin.
    12 9
  • Sa vad eu tinichigiul care scoate linia de pe usi....
    15 11
  • Dan, tie ti s-ar potrivi o masina patrata atunci :)
    15 10
  • tot_pentru_Dan
    esti tinichigiu?
    11 9
  • claudiu
    e super
    12 14
  • s-au strans toti posesorii de multipla sau cei de 307 din intamplare (aia s-a nimerit sa cumpere sh) de spun multi ca hidosenia asta e superba? sau comenteaza toti vanzatorii de la reprezentanta peugeot?
    voi nu vedeti ce bot are? logan e de 100 de ori mai fain din fata.
    27 28
  • vex sau vax?

    ca vox nu prea...
    12 20
  • Pur si simplu o masina care are un caracter aparte si nu ca cele din grupul VAG.
    13 9
  • @vianu
    VEX de la vexat;
    VOX fiindca mi-am facut vocea auzita;
    VAX replica ta
    24 11
  • @vex

    felicitari, si cine te'a vexat? posesorii de multipla si SH-uri? ori vanzatorii? :))

    dar lasam asa....
    9 18
  • antonny
    au reusit sa scoata si spatele frumos
    10 6
  • @vex: vianu a facut o aluzie la Vox Populi (vocea poporului). Nu trebuie sa te superi acuma.
    9 16
  • @MarchenM

    stiu ca la vox populi... nu sunt neumblat la scoala; tocmai de aceea am specificat ca mi-ai facut auzita VOCEA; ai citit bine ce am scris?
    18 7
  • Am avut 307 breack.Mult mai frumoasa decat asta.Botul este urat,planseul spate pare exagerat de coborat.Iar bordul...daca design inseamna a trage, a alungi ,a turti tot ce este cerc,de la ceasuri pana la volan, cred ca designerul acesta este unul slab.De fapt toate liniile bordului sunt ciudat de exagerate si amestecate cu metal din abundenta.Nu regasesc eleganta specifica marcii Peugeot.
    10 11
  • Like!
    10 12

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru