Opel nu renunță la mașinile de familie: primele imagini cu noul Insignia Sports Tourer

de Bogdan Mirică
Luni, 06.02.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel va dezvălui la Salonul Auto de la Geneva primul derivat de caroserie al noii generații Insignia: este vorba despre break-ul Insignia Sports Tourer.

Chiar dacă europenii încep să aprecieze din ce în ce mai mult SUV-urile, unii producători germani refuză să renunțe la mașinile de familie clasice, cum sunt break-urile.

În așteptarea dezvăluirii oficiale a noului Insignia Grand Sport, înlocuitorul actualului Insignia, Opel ne surprinde cu o nouă premieră: varianta break a modelului de clasă medie. Spre deosebire de sedan, acesta nu-și modifică numele și rămâne Insignia Sports Tourer.

Modelul va fi expus tot la Salonul Auto de la Geneva, alături de varianta sedan, pe care, de altfel, se și bazează. Nu e de mirare că designul frontal este copiat după acesta și inspirat de conceptul Monza. Partea posterioară a fost însă modificată, a primit un design nou și permite acum un spațiu de depozitare mai mare.

Esential 1640 de litri măsoară portbagajul lui Insignia Sports Tourer cu bancheta spate rabatată.
Spre deosebire de actuala generație, noul Opel Insignia Sports Tourer oferă o suprafață de încărcare mai lungă cu 10 centimetri și o capacitate mai mare cu 100 de litri, capabilă să crească până la 1640 de litri cu bancheta spate rabatată.
Chiar dacă a crescut în dimensiuni, break-ul va fi mai ușor decât modelul pe care îl înlocuiește cu aproximativ 200 de kilograme, mulțumită arhitecturii compuse din materiale mai ușoare.

Asemeni sedanului, Insignia Sports Tourer va beneficia de întreaga linia de tehnologii dezvoltate de Opel, inclusiv de sistemul de tracțiune integrală cu torque vectoring, suspensia adaptivă, sistem multimedia cu OnStar și suport Apple CarPlay și Android Auto.

Deși detaliile tehnice nu au fost făcute publice, GM susține că noul Insignia Sports Tourer va fi disponibil cu o gamă largă de motorizări diesel și benzină, dar și cu o transmisie automată cu opt rapoarte.

Comentarii (12)

  • Victor
    Nu stiu de ce dar imi aduce aminte de Mazda 6.
    30 17
  • E un mare pas inainte fata de generatia anterioara, care avea gura de incarcare a portbagajului cea mai mica din segment. Acum se poate compara intradevar cu Mondeo, Superb, etc.. Sunt curios ca preturi cum se va pozitiona fata de competitie.
    In plus, Opel are marele avantaj ca se devalorizeaza foarte repede si are preturi accesibile second-hand :):):), asa ca in 2-3 ani e un chilipir.
    17 10
  • Fans Chevrolet Volt 2
    Urat cu spume"nu o sa aibe Succes Pe Piata cea ce nu imi place ca imprumuta platforma tehnica de la preferatul meu"chevrolet malibu " a 2 a generatie sedan mare si Malibu 2 wagon mare"ba astia de la G.m pacat ca isi bat joc de fostul chevrolet europe care candva a fost apreciat in europa de est si vest "de vina este nenorocita de sefa vaca la ce este de G.m Marry Barra ca a cumparat actiunile porcului de sef german de la Opel "Karl Thomas Newman in iarna anului 2015" in loc sa salveze celalante modele Chevrolet in europa de est si vest "pacat de opel ca in trecut a fost apreciat inainte sa le strice planurile de la fostul chevrolet europe sa vanda modele noi pe piata din europa de est si vest" acum ii port pica si ura imi este dusman de moarte opel inca mai tin cu fostul chevrolet europe "si va fi singura mea marca favorita " nu imi place deloc ultimile opel redesenat pacat ca le copiaza desingul de la fostul chevrolet " nerusinati naibi de la opel nu imi plac deloc " ultimile trei modele mokka x restyled si si crossland X si Grandland X copiaza Ochi lui Preferatul meu suv vechi"Chevrolet Captiva Suv Restyled "Cea ce nu imi place sa-i copieze ochi lui Preferatul meu suv vechi"Chevrolet Captiva Suv Restyled "pacat ca o sa ajunga de cacat si de rasul lumi "Opel Sa copieze desingul de la preferatul meu care va fi singura marca favorita " fostul chevrolet " hotii si nerusinati naibi de fututi de opel "sper sa dispara cat de curand de pe piata din europa de est si vest " Si Sa le De-a Divortul Fostul Chevrolet Europe"firar dracului de hotii ordinari de la Opel ati ajuns sa copiati desingul de la fostul "rusine sa va fie hotii dracului de fututi ordinari sa va fut in cur ! :-( :-(
    2 31
  • ... se devalorizeaza pentru ca e un opel...pana la urma ,chiar daca insignia a fost si este o masina frumoasa.
    15 5
  • @Victor: mi-ai luat-o inainte. Exteriorul parca "zbiara" a Mazda 6.
    10 12
  • Adrian
    Se devalorizeaza repede pentru ca dealerii practica discounturi mari. Generatia veche costa cat Octavia. Primesti 25% discount la preturile de lista. Opel e recunoscut in Europa ca practica discounturi mari.
    8 0
  • inexorabil
    @Victor și @Pana, mie nu mi se pare că Insignia a preluat vreun element de la Mazda6. Mai degrabă aș vedea influențe conjugate Opel Monza-Buick Avista, dar trebuie să admiteți că grila este bine individualizată. Este adevărat că Mazda și-a consacrat deja propriul “limbaj de design”, fapt pentru care merită, cu sinceritate, toată aprecierea, pe când ȋn ograda lui opel motors, deși viziunile estetice surprind plăcut deseori, interșanjabilitatea este cuvântul de ordine…De fapt, stând drept ca să judecăm și mai drept, ȋn orice companie de anvergură, siguranța insuflată de coeziune și uniformizare se impune ȋn dauna “hazardului” și “trufiei” manifestate instinctiv de individualitate (caz elocvent: Oldsmobile), chiar dacă este nevoie să treacă decenii până la transformarea dorinței / tendinței ȋn regulă insurmontabilă…
    9 2
  • f urata masina. nu inteleg ce vad oamenii la opel, poate doar pretul mic.
    2 16
  • tocmai calandrul ala e de Mazda 6 e gen copy/paste

    deschideti poza 2 si cea din link
    http://denunt.com/wp-content/uploads/2015/01/Masina-cu-cel-mai-atractiv-design.jpg

    apoi ma uit la "aripile" de langa sigla Opel....asa'i ca sunt, parca, o prelungire a siglei Mazda?

    in rest....Opel are 2 linii ascendente pe lateral, la Mazda sunt cel putin 3: capota motor, linia geamurilor laterale, linia superioara a rotilor fata, linia superioara a rotilor spate si una care porneste de la nivelul oglinzilor exterioare si care coboara usor.

    Una peste alta chiar daca intre cele 2 sunt asemnari evidente limbajul de design e destul de clar definit incat sa poti spune despre amandoua ca arata a naibii de bine.

    Cat despre Buick Avista...ala are si mai multe elemete de design comune cu ale Mazdei....
    4 10
  • Salutare bravule Inexorabil ! Am urmarit cu drag primul review cu noul Buick, pardon Opel Insignia, doar ca nu varianta estate. De la primele minute ale review-ului am observat cateva minusuri , primul din ele ar fii : lipsa lampi atentionare portiere deschise. Adica, acum cand deschizi usa si scapi kebabu' pe jos va fii mai greu sa-l gasesti noaptea. Al doilea minus, sistemul de climatizare fara actionare prin comenzi electrostatica ca la modelul precedent. In rest, din unghiul in care a fost facut review-ul parea umpic mai de duba bordul acela . Sper totusi sa nu i-a 2 stele la testele de siguranta precum noul Ford Mustang :)) .
    2 8
  • in locul la Insignia (sai fac in ciuda lu inexorabil), eu mi-as lua cu drag un G90 dar are un minus major: nu vine cu CD Player! extrem de grav in conditiile in care, meloman se stie!, imi place sa-mi cumpar de la benzinarie cidi-ul preferat.

    raman la coreeana mea din '93 tunata "umpic" si piele basic care "i-a" 5 stele verzi cand intra in mine ditamai trotineta copilului vecinilor de la etajul 2 de imi scap sushi-ul pe care il tin elegant cu degetele mari de la picioare pe care le folosesc drept betishoare.

    cum ar veni...
    2 5
  • @ q: da, se devalorizeaza ! Uau! Cu atat mai nasol cu cat un VW chiar urca in pret dupa ce l-ai cumparat si incepi sa-l folosesti.

    Presupunand ca, pe langa altele, esti focusat si pe spatiu (portbagaj, etc) un BMW de dimensiuni comparabile ar fi un seria 5.
    Daca mai departe ai pretentii la niste optiuni suplimentare (Internet - ceva similar ONStar, clima, etc., la BMW ai ajunge la niste preturi unde, dupa vreo 4-5 ani, doar devalorizarea ar echivala cu ~90% din pretul opeului nou.
    N-are rost sa intram in teorii de genul « cu cat e mai bun BMW, etc » – nicidecum nu in masura diferentei de prêt…
    7 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru