Prețuri Opel Insignia facelift în România: modelul producătorului german pornește de la 25.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Joi, 23.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a publicat lista de prețuri pentru Insignia facelift. Pe piața din România, modelul producătorului german are un preț de pornire de 25.000 de euro pentru versiunea echipată cu motorul pe benzină de 1.4 litri cu 145 de cai putere.

La finalul anului trecut, Opel a publicat primele imagini cu Insignia facelift. Ulterior, în luna ianuarie, modelul producătorului din Russelsheim a fost prezentat în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles.

Opel Insignia facelift propune mici modificări de ordin estetic și o serie de noutăți în dreptul sistemelor de siguranță și asistență. Totodată, Insignia facelift va fi echipat și cu o serie de motorizări noi.

Versiunea de bază va fi echipată cu un motor pe benzină 1.4 litri (3 cilindri) și dezvoltă 145 de cai putere și 236 Nm. La fel ca în cazul lui Astra, unitatea va fi disponibilă fie cu o transmisie manuală cu șase trepte, fie cu o cutie CVT. 

Al doilea motor pe benzină are 2.0 litri și va fi disponibil în versiuni de 200 CP și 350 Nm, respectiv 230 CP și 350 Nm (pe varianta GSi). Ambele variante vor fi echipate standard cu o transmisie automată cu nouă trepte, iar versiunea GSi integrează și sistemul de tracțiune integrală Twinster care mizează pe două ambreiaje (înlocuiesc diferențialul spate convențional).

Cei care preferă un motor diesel vor avea de ales fie propulsorul de 1.5 litri cu trei cilindri de 122 CP, fie unitatea de 2.0 litri cu 174 CP.

În acest caz, nemții propun o transmisie manuală sau una automată cu opt trepte. Versiunea de 174 de cai putere va fi disponibilă și cu un sistem de tracțiune integrală. 

Pe piața din România, cea mai accesibilă variantă va fi echipată cu motorul pe benzină de 1.4 litri cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte. Prețul de pornire pentru această versiune este de 25.000 de euro. Break-ul are un preț de pornire mai mare cu 800 de euro.

Noul Opel Insignia facelift: versiuni, detalii tehnice și prețuri.

Noul Opel Insignia Sports Tourer facelift: versiuni, detalii tehnice și prețuri.

Opel Insignia FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Mondeo
2.0 litri diesel
Man, Trend
150 4.7 9.7 27.700
Mazda 6
2.2 litri diesel
Man, Challenge
150 4.4 10 27.790
Opel Insignia facelift
2.0 litri diesel
Man, Business Edition
174 4.1 8.7 26.600
Renault Talisman
1.7 litri diesel
Man, Zen
150 4.6 10.3 26.650
Volkswagen Passat facelift
2.0 litri diesel
Man, Advance
150 3.8 8.9 25.151
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

Comentarii (14)

  • Un gap prea mare intre 1,4 (3 cilindrii !!) si urmatoarea optiune pe benzina de 2.0. Ca de obicei Opel face pasi schiopatand. Este de neinteles ,fiindca aveau variante.
    12 3
  • 1.4 turbo de la Opel e in 4 cilindri, nu in 3...
    4 11
  • @pipo Pai ce-ai vrea, sa puna din 10 in 10 cai motorizari? Nu-ti pasa de performanta, dar vrei ceva decent, iei 145 cp. Vrei sa traga un pic, iei 200cp. Ce rost ar avea ceva intre?
    14 2
  • @@pipo - asa o fi, dar tu ai citit articolul? intreb si eu asa ...
    4 2
  • @@pipo : asta scrie in articol, ca are 3 cilndri !
    @Liviu : pe bune, tu asa iti alegi masina ,ori lesinata ori sportiva ? Exagerezi aiurea, era de ajuns o singura motorizare intermediara ,nu trebuie din 10 in 10 cai . Acel 1.4 nu face fata la o masina de clasa medie si cu o asemenea greutate, te asigur, nu mai poate fi numita motorizare decenta in zilele noastre si in clasa medie.
    14 1
  • A aparut si cutia manuala in 7 trepte.
    Asta mi-a scapat :))
    5 0
  • @pipo Nu i-as zice lesinata la 145 cp. Da, o fortezi un pic, dar duce cam cum duce un 120cp pe o masina de clasa C (Astra, Megane, Mazda 3 etc.). Iar la 200 e departe de sportiva, mai ales pe o masina cu tractiune (fata). Asa ca cea de 200 e intermediara. Daca era ori 145 ori 250, as fi fost de acord ca lipseste ceva intre ele.

    In schimb mi se pare ca varianta GSI e complet degeaba si ca lipseste un adevarat varf de gama. Acelasi cuplu cu motorul de 200 si doar 30 cai in plus. Iar la banii pe care ii cer deja te uiti la o Giulia Veloce cu 280 cp 400 NM 4x4.

    p.s. pt variante intermediare poti sa te uiti la dieselul de 174 cp.
    7 2
  • @Liviu : mda, o putem tine pana maine asa pe subiectul asta . Din punctul meu de vedere 1.4/3 cilindri/235 nM/145 cai este o alegere total gresita pe o altfel de masina. Nu inteleg comparatia ta cu Clasa C, pai atunci de ce nu si-ar lua clientul ceva din clasa C unde gasesti modele cu spatiu acum similar cu cel din Insignia. Fiecare clasa are nevoie de o minima si decenta performanta chiar si pentru motoarele entry level. Si aici vorbim de un producator de renume totusi, un neamt , care se batea de la egal la egal oricand cu orice producator de volum . Pai te asigur ca amaratul de 1.5 TSI de la VW ii da clasa acestui motor. Aaa...si sincer, eu de foarte mult timp nu am mai auzit vreun cunoscut care sa-si ia chiar si in clasa C un benzinar de 120 cai. Insignia la gabaritul ei ii trebuie un cuplu de minim minimorum 250 nM ca sa se miste decent si asta numai daca ar fi si ajutata de o cutie buna . Puteau foarte bine sa ia 1.6-le turbo de la PSA de exemplu. La cel de 200 cai nu m-am referit ca la un "sportiv" in adevaratul sens, iti dai si tu probabil seama de asta , dar motorul poate avea un caracter sportiv daca stii cum sa-l exploatezi, are cai suficienti , iar pentru majoritatea chiar prea multi si consum prea mare. De cand nu se mai poate conduce o masina sportiv fara propulsie spate sau integrala ? Nu vorbim de curse si competitii aici. Nu are treaba dieselul ala in discutia asta.
    In privinta GSI-ului iti dau dreptate in mare masura.
    7 2
  • Apropo, foarte eleganta si frumoasa masina
    10 0
  • @pipo da, am putea s-o tinem mult asa :)) Sunt complet de acord cu faptul ca la o masina din asta nu tre sa te zgarcesti si sa iei cea mai ieftina varianta. Oricum ei vor sa reduca costurile, deci si diversitatea la motoare. Si decat sa adapteze motoarele PSA la platforma asta, au zis: lasa ca merge si asa inca vreo 3 ani si o scoatem pe urmatoarea cu motoarele noastre. Merge si cu tractiune pt sportivitate, dar tre sa bagi mai multi cai in ea ca sa se simta puterea ca la una cu propulsie. Doar nu te bazezi doar pe agilitate, rigiditate si manevrabilitate.
    2 0
  • Poate că motoarele astea mici sunt puse și pentru îndeplinirea cerințelor europene în materie de poluare, nu neapărat că așa vrea producătorul.
    5 0
  • La banii astia & 3 cilindri clar as opta pentru un Ford Mondeo 2.0 diesel sau o Mazda 6 - 2.2 diesel. Sunt cu totul si cu totul alta mancare de peste decat Opel.
    0 6
  • @aha: Pentru ca am avut de a face atat cu Insignia cat si cu Mondeo generatiile actuale, iti spun ca te afli in eroare partiala. Cu Mazda 6, da ai dreptate, este deasupra Opelului, dar Mondeo este inferior Insigniei din aproape toate punctele de vedere, inclusiv ca preturi.
    8 0
  • @David, tot ce se poate, nu te contrazic.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru