Feedback

Opel Insignia primește un nou motor: unitatea diesel biturbo de 2.0 litri are 210 CP și un cuplu de 480 Nm

Publicat Marti, 05.09.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 12
Opel Insignia primește un nou motor: unitatea diesel biturbo de 2.0 litri are 210 CP și un cuplu de 480 Nm - Poza 1
Opel Insignia primește un nou motor: unitatea diesel biturbo de 2.0 litri are 210 CP și un cuplu de 480 Nm - Poza 2
Opel Insignia primește un nou motor: unitatea diesel biturbo de 2.0 litri are 210 CP și un cuplu de 480 Nm - Poza 3
Opel Insignia va fi disponibil în toate versiunile sale cu o nouă motorizare diesel, care va deveni și cea mai puternică din gamă. Unitatea biturbo de 2.0 litri generează 210 cai putere și un cuplu de 480 Nm.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Într-o perioadă în care vânzările de mașini cu motoare diesel sunt în continuă scădere ca urmare a scandalului Dieselgate și a numeroaselor restricții pregătite pentru viitor, Opel anunță lansarea unei noi motorizări diesel pentru Insignia.

Modelul de segment D va primi astfel un motor nou biturbo cu 4 cilindri cu capacitatea de 2.0 litri capabil să genereze 210 cai putere la 4.000 de rotații pe minut. De asemenea, noul propulsor oferă un cuplu generos de 480 Nm la 1.500 de rotații pe minut. Unitatea de propulsie va fi cuplată la o cutie de viteze automată cu 8 trepte care va trimite puterea la toate cele 4 roți ale mașinii.

Prin prisma acestor specificații, Opel Insignia accelerează până la 100 km/h în 7.9 secunde, în timp ce viteza maximă este de 233 km/h.

Cu această ocazie, Opel devine unul dintre primii constructori care oferă datele oficiale de consum conform noului standard WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), introdus de la 1 septembrie pentru modelele noi. Testele de emisii realizate pentru standardul WLTP sunt mai realiste decât cele efectuate în vechiul standard NEDC, astfel că valorile oficiale ale consumului sunt mai ridicate. În cazul lui Insignia echipat cu noul motor diesel biturbo de 2.0 litri de 210 CP consumul mediu este de 7.5 - 8.0 litri/100 km în regim mixt.

Pe de altă parte, Opel a introdus și o nouă generație AdBlue, prin care noul motor diesel respectă deja standardul de emisii Euro 6.2, care va deveni obligatoriu din toamnă anului viitor.

Noua unitate de propulsie este disponibilă pentru toate versiunile lui Insignia (Grand Sport, Sports Tourer, Country Tourer) și poate fi comandată imediat după Salonul AZuto de la Frankfurt. Aceasta se adauga celorlalte patru motorizări, dintre care 3 de 1.6 litri și una de 2.0 litri, cu puteri cuprinse între 110 CP și 170 CP.

Via Opel


Comentarii (12)

  • In continuare este sub concurenta la motorizari identice, prin prisma reprizelor, vitezei maxime si sprintului 0-60 si 0-100 km/h. Nu dau nume ca o sa-mi sara unii in cap, dar in plaja 200-220 CP pentru benzina automat sunt concurenti care au suta in sub 7 s si viteze maxime apropiate de 250 km/h.
    4 16
  • Mie in continuare mi se pare o mizerie incredibila treaba asta cu AdBlue si nu inteleg cum de o accepta lumea. Adica exista motoare Euro 6 diesel normale care merg cu motorina si motoare Euro6 care merg cu motorina si AdBlue, Chiar asa de greu este in Germania sa se dezvolte un motor care sa polueze putin fara mizeria asta?
    7 18
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • O pe L = 2
    Bre! N-aţi spus dacă motoru-i de pigot
    4 15
  • Nu vrea nimeni să-ți sară ȋn cap, @Fopel. Totuși, cred că n-ai citit bine articolul: se referă la un motor Diesel, nu la unul pe benzină. Despre acesta din urmă, datele ne spun următoarele: 2017 Opel Insignia Grand Sport 2.0 Direct Injection Turbo 4x4 Dynamic, 256 CP, 400 Nm, transmisie automată cu 8 trepte, 0-100 km/h ȋn 5,8 sec., viteză de top 261 km/h.

    Tentantă mașină, recunosc, iar noua generație am observat că deja este disponibilă și ȋn România, iar dacă este să cercetăm prețurile, mie, unul, mi se strepezesc dinții spiritului (dacă puteți să concepeți o asemenea expresie): ȋn varianta “de pornire", prețul modelului ȋn cauză variază ȋntre 30.000 € și 35.000 € (desigur, ȋn funcție de nivelul de echipare), deci, ȋn final, ar fi o treabă sigură că ar sări sensibil peste 40.000…Destul de scump, mânca-le-aș corectitudinea aia germană! Nu neg, s-o fi ameliorat calitatea ȋn ansamblu (iar design-ul…așa și așa) și ai avea pe mână “tot ce-ți trebuie” de la o mașină pe care Wikipedia o prezintă fără echivoc – “luxury car”, iar Opel tinde să devină, ȋn mod surprinzător, cea mai fiabilă marcă nemțească, dar nimeni nu merită să fie pungășit…
    22 4
  • someone
    doua lucruri vreau sa spun:
    motorul combinat cu tractiunea integrala laudata de multa lume, si greutatea mai redusa a noului model, cred ca va face o figura buna in teste
    un motor 2.0 diesel, euro 6 care sa aiba consum mediu de 8.....asa ceva acu cativa ani era de rasu / plansu curcilor.....asa cifre de consum mediu aveau motoarele 3000 benzina in urma cu cativa ani
    5 9
  • @inexorabil

    http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-opel-insignia-20-diesel-76523.html

    Asta daca vrei varianta de top, altfel nici vorba de 40 000 euro.
    4 1
  • Dane, dacă m-ai fi citit “printre rânduri”, ai fi ȋnțeles imediat că “vârful de gamă” al Insigniei mă interesează pe mine, de care tocmai pomenisem: benzinarul de 2L turbo. Prețuri chiar mai mari sunt propuse pe mobile.de. Cine ar fi imprudentul care ar renunța la 46-47.000 € pentru un model care, ȋncă de a apariție, oscilează la granița dintre volum și “premium” ? Chiar dacă lista de dotări pare bogată…

    De acord că “performanța costă”, dar, la urma urmei, dacă, prin absurd, aș deține acest mic bolid, unde anume ȋn România mi-aș permite să rulez cu peste 200 km/h? M-ar căpăci imediat sticleții…Ȋn realitate, nici nu vreau să gonesc nebunește, așa cum tot mai mulți “tălpari” (remember termenul?) se dau ȋn stambă (chiar și cu Diesel-uri!).

    De fapt, știi ceva? Ai dreptate: varianta descrisă ȋn articolul curent ar fi tocmai adecvată pentru oameni pașnici ca noi. Deși vorbim despre un Diesel trecut de 200 CP…Adică, ȋn mod palpabil, mai puternic și mai rapid decât multe “figurante” pe benzină. Iar dacă ne-ar fura peisajul și, astfel, am ajunge, pe nesimțite, la 180-200 km/h, ar fi bine să ne amintim că este, totuși, mașină germană :)

    Unii ar putea insinua că am ȋnceput să regret vânzarea lui Opel…Nu, dar aș fi preferat, dacă tot s-a angajat pe un drum nou, ca acesta să fie și cel al independenței…Se pare ȋnsă că un asemenea viitor nu este posibil pentru o entitate obișnuită, zeci de ani, cu regim de “creșă”. Nu s-o fi maturizat, ca să-l parafrazăm pe nenea Fusione.
    7 3
  • @inexorabil
    Pe cat sunt de incantat de comentariile tale si iti dau +1 (manuta verde) din oficiu, acum te inseli. Mie mi-au placut ca estetica Opelurile. Si vechiul si noul Insignia. Speram ca acesta generatie sa aiba acceleratii mai bune.
    Auto-motor und aport de, a facut test la Insignia 260CP 4x4 si a obtinut doar 7.0 sec la 0-100km/h. Iti dau link daca vrei, dar trebuie sa iti faci cont. Nici vorba de 5.8 sec, DIN PACATE. CHIAR AS VREA SA AIBA ACEA ACCELERATIE. Nici macar Insignia OPC de 325 CP, nu facea 0-100 in 5,8 sec.
    Numai bine!
    2 1
  • Salut! Crezi cumva că le-am scos din burtă? Nu mă supăr eu de la un fleac, dar, dacă ai ceva de reproşat, atunci te rog să te adresezi băieţilor de aici:

    http://www.automobile-catalog.com/car/2017/2538995/opel_insignia_grand_sport_2_0_direct_injection_turbo_260_4x4.html
    1 0
  • @inexorabil
    Pai ar trebui sa ma adresez lor, fiindca cei de la auto-motor-und-sport.de fac teste la foarte multe masini, cu masuratori de acceleratie, de consum, timpi pe circuit samd.
    Si mai ales ca e o publicatie germana si masina la fel nu ar avea de ce sa fie partinitori. In plus nici macar Opel ca cifre oficiale nu a declarat 5.8 secunde, ci 7,3.

    Pe site-uri gen automobile-catalog.com de multe ori cifrele sunt puse de utilizatori, nu sunt masuratori facute de jurnalisti.

    Linkurile mele

    http://www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/opel-insignia-grand-sport-2-0-di-turbo-4x-4-einzeltest-mittelklasse-limousine-12191026.html

    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/skoda-superb-volvo-s-90-im-test-12421932.html

    Daca iti faci cont vezi masuratorile complete. Iti recomand, fiindca ei fac teste la multe masini si cifrele masurate de multe ori difera de minciunile oficiale.

    Repet, as fi incantat daca ar fi fost adevarat fiindca Insignia imi place mai mult decat Superb ca aspect, insa Skoda prinde 100 in 5,4 sec cu motor de 280 CP 4x4.

    In rest, sa auzim numai de bine si astept comentariile tale, desi in ultima vreme sunt rare, din pacate. ;-)
    1 1
  • Da, corect. Am avansat niște date pur teoretice, ȋn ideea de a-i măguli pe iubitorii de Opel :)

    Ȋntr-adevăr, site-ul menționat de mine nu este vreun etalon al adevărului – iată un singur exemplu critic: ei au estimat că faimosul Buick Grand National atingea suta ȋn 6,6 sec., deși fusese dovedit pe pistă că scotea timpi sub 5 sec.

    Site-ul pe care mi-l propui este ȋn germană; știm cu toții că “google translate” nu dă rezultate grozave, dar noroc că le mai “rup” și eu cu limba lui Goethe, că doar am avut-o materie la școală timp de șapte ani. Voi citi cu atenție – la prima vedere, articolele ȋmi par serioase, plăsmuite cu simț de răspundere. De fapt, am auzit demult de cea mai prestigioasă publicație germană de specialitate, care am ȋnțeles că are și ediție ȋn română! Numai că nu m-a ȋmpins minima curiozitate s-o consult, poate și din cauză că niciodată nu mi-am aruncat ochii dincolo de perimetrul AM și 4tuning …Nici măcar atunci când am vizionat clipul de mai jos, ȋn urmă cu ceva timp, datorită căruia afirmasem pe aici că, ȋn ciuda “conformației” mele de pro-american, judecând obiectiv, ȋl socotesc pe Audi 100 cel mai reușit autoturism din toată istoria auto! Și ȋmi mențin poziția!!

    https://www.youtube.com/watch?v=QaiMUM0XVZk

    Mă bucură faptul că urmărești postările mele. Ȋți dai seama că țin mereu să sugerez tuturora ȋn substrat faptul real că nu sunt vreun expert sau vreun mare cunoscător al mașinilor – ai văzut că eu pun accentul pe considerații de ordin moral, social…spiritual. Dacă te interesează chintesența gândirii mele, de pe contul meu de FB o poți desprinde…

    Revenind la obiectul discuției noastre, cred că următoarele informații ar trebui să ne ȋngrijoreze, dar nu atât din motive financiar-economice, cât ȋn privința intențiilor de viitor ale noului proprietar:

    https://www.4tuning.ro/vanzari-economie/sefii-psa-s-au-luat-cu-mainile-de-cap-cati-bani-pierde-opel-in-fiecare-zi-lucratoare-35924.html

    Ce-a ȋnsemnat Opel sub tutelă GM (independență tehnică, generatoare de platforme și motoare) și ce-ar putea deveni ȋn ograda francezilor...
    2 0
  • insignia GS 2 T face suta in 5.8 s in manual. in auto face 7 / 7,3 s pt sport/tour.
    2 0
  • stelucu: probleme vw touran se aude un zgomot pe partea distributiei ca si un... Raspunde

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru