Americanii continuă să se faulteze prin reclame dure: Chevrolet demonstrează fragilitatea noului Ford F-150

de Bogdan Mirică
Miercuri, 08.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
CHevrolet și Ford continuă să se dueleze în reclame acide. Principalii actori ai duelului sunt cele mai populare pick-up-uri din SUA: Chevrolet Silverado și Ford F-150.

Americanii asistă la un adevărat duel al campaniilor publicitare, fără nici un fel de menajamente. Actorii principali sunt noul Ford F-150, cel mai popular pick-up din Statele Unite, și rivalul său dintotdeauna, Chevrolet Silverado.

După ce Ford s-a tot lăudat cu structura din aluminiu a noului F-150, Chevrolet caută să le răspundă rivalilor cu o reclamă în care demonstrează că bena din aluminiu nu este tocmai o soluție bună. Mai ales atunci când ai de încărcat 347 de kilograme de cărămizi într-un mod violent. Rezultatul este cât se poate de evident.

Comentarii (12)

  • Urasc de obicei reclamele, insa asta e una foarte buna!
    Ford a vrut sa scada greutatea dar a sacrificat durabilitatea
    14 5
  • inexorabil
    Da, Lori, cam așa stau lucrurile…Și ultimul oligofren de pe lumea asta și-ar da seama imediat că Ford a comis o gravă eroare. Oricum, testele mi se par nostime: mi-aduc aminte de comparativele de calitate, “cu garda jos”, din fabuloșii ani ’50-’60, când oricare dintre “The Big Three” era capabil de orice efort (inclusiv de ordin financiar), numai ca să-și discrediteze adversarii ȋn ochii clienților sau ai celor potențiali. Solidaritate națională? Nu există așa ceva ȋn afaceri, corect? A, da: la aniversarea centenarului, ȋși adresează una alteia mesaje de felicitare și viață lungă, dar, evident, numai de dragul conveniențelor.

    Ȋn special Ford și Chevrolet aveau ceva de ȋmpărțit (deși pizma lui Ford era mai pronunțată ȋn privința lui…Oldsmobile) și, după cum vedem limpede, tradiția continuă…Ȋntr-un fel, este și normal să se ȋntâmple astfel, ținând cont că, ȋn cazul prezentat, se confruntă nr.1 și nr.2 la vânzări ȋn State. Pe de altă parte, aș vrea să conchid că subiectivismul reprezintă mobilul care ȋl animă pe fiecare dintre combatanți, dar, ȋn mod irefutabil, dreptatea se arată de partea papionului galben. Numai că scorul ar deveni sigur 1-1, dacă am pune la socoteală rezultatele de la…IIHS-SOFT. Sau chiar 2-1 pentru Ford? Mai bine să-ți fie perforată bena decât să-ți pierzi viața…Și mai bine eu rostesc, impasibil, NGMCO decât, dezamăgit, GM.
    11 2
  • Robert
    Ma intreb cati au observat ca la Ford podeaua benei este interschimbabila(este prinsa in suruburi),pe cand la Chevrolet este parte a caroseriei.La un moment dat si la Chevy se va distruge.Cum o schimbi ? Cu sudura.La Ford va fi mai ieftin.Podeaua este piesa de schimb.Nu toti cara bolovani cu masina.
    16 1
  • Vrei consum mai mic, performante mai bune? Pui caramizile cu grija in bena! Daca vrei poti distruge orice masina! Ford a luat-o inaintea celorlalti. Greutate mult redusa, motoare turbo mai economice si cu un cuplu mai bun.
    12 1
  • inexorabil
    @Robert, după logica ta, băieții de la Chevy sunt niște tâmpiți, din moment ce n-au fost ȋn stare să facă aceeași descoperire perspicace. Și mă ȋntreb cine și-ar organiza astfel gândirea: mizăm pe un material mai prost, astfel ȋncât să fie schimbat ori de câte ori cedează. Cât despre bolovani, ȋntr-adevăr, nu-i nevoie să-i transporți cu camioneta, cu atât mai puțin căzuți ȋn benă din cupa buldoexcavatorului (cred că, din acest punct de vedere, testul se poate numi forțat sau exagerat), dar ce te-ai face dacă – așa cum este arătat ȋn clip – ai scăpa din greșeală un obiect paralelipipedic dur și greu? Sigur ai trăi o senzație de jenă, dacă ar asista și un prieten care tocmai ți-a lăudat camioneta sau ȋncă o făcea ȋn momentul incidentului. A, da, ai găsi imediat soluția: “Voi ȋnlocui podeaua, nu-i bai. Ieftină și bună. De la Ford”. Sau n-ar fi exclus să-mi ripostezi: “Dacă și cu Parcă…” – numai că viața este plină de surprize.

    Nu mă pricep la știința materialelor, dar zici că se va găuri ȋn timp și oțelul de ȋnaltă rezistență? Cum? Lovindu-l ȋntruna cu un târnăcop?

    Țin să precizez: nu te acuz de nimic! Doar ȋntrețin o polemică din postura mea de tip net subiectiv, care ȋși apără amorul (cu orice preț? nu și dacă argumentele ar fi contra, ȋn mod zdrobitor!). Nu neg că, de multe ori, abia mă abțin să nu mă lepăd de GM-manie, exasperat de interminabilele lacune manageriale, dar, văzând câți hulitori (nu-i includ pe criticii “de moment” gen Robert, mai ales că ei invocă dreptul la opinie și cheia care desface orice lacăt ȋn ziua de azi: bunul simț) și-a “câștigat” colosul american ȋn toată lumea (internetul stă mărturie), mă liniștesc repede și ȋmi alung gândurile străine de adevărata mea simțire, aceea care nu ține cont de faptul că, de exemplu, o “europeană” autentică precum Porsche 918 Spyder a fost capabilă să ajungă de la 0 la 100 km/h ȋn doar 2,2 secunde, pe când o “americană” cu masă chiar inferioară (Corvette Z06) ȋncă nu reușește să “scadă” sub 3 secunde (mai exact: 3,1). Hai, cine sare cu “piece of shit”-ul de rigoare?
    0 1
  • @inexorabil
    Mai domnule, nu stiu ce au pus in cutia aia dar bagi tu mana in foc ca era aceeasi cutie? Cu aceeasi greutate? Se vede clar ca si podeau de la chevy se indoaie nu se sparge adevarat dar pana la urma tot naspa o sa arata si aia nu? Si nu stiu cati isi cumpara o masina de 60 000 de dolari sa care bolovani cu ea sa fim seriosi poate dupa o perioada de timp da!
    Cat despre aberatiile despre sub trei secunde ia sa ai de unde:
    Dodge Charger Hellcat 2.9s,Corvette Z06 2.95s, Tesla Model S P90D 2.8 si mult aclamata ta masina Porsche are doar 2.5s si nu 2.2s
    0 0
  • cineva
    Intr-adevar, cam nasol rezultatul testului pentru Ford. In acelasi timp, a fost anume facut sa dea rezultatul asta. Sunt convins ca au testat exact cantitatea de bolovani care sa faca sa crape bena la Ford, dar nu si la Chevy.

    Referitor la discutia de mai sus, cu obiectul colturos, se rezolva destul de usor cu o protectie de bena (asta pentru cei care nu incarca masina de la 3 m inaltime).
    0 0
  • F-150 este cea mai vândută mașină în SUA și se pare că întradevăr nu este destinată tâmpiților care aruncă juma de tonă de bolovani în benă de la 3 metri înălțime. În rest dacă ar fi să pot mi-aș lua varianta F-150 Raptor și aș căra numai gagici în benă.
    3 1
  • Sa ai grija la tocuri, daca tot cari gagici ! :)
    1 0
  • inexorabil
    Demult n-am mai primit o răstălmăcire…Unde am lăsat eu să se ȋnțeleagă că mi-ar plăcea Porsche?
    Amice, ai oferit și date eronate (nu le etichetez “aberații”, așa cum ai procedat tu la adresa mea, adică ȋn mod dinadins ostil) : 1) 3,8 sec. “scoate” Charger-ul Hellcat din acest an (doar cu 0,1 sec. mai repede decât CTS-V, care produce cu 67 CP mai puțin); 2) valoarea de la Z06 pe care ai exprimat-o mai sus este corectă, dar raportată la intervalul 0-60 mph (0-96,56 km/h – până la 100 km/h, mai consumă vreo 15-20 sutimi de secundă, deci face 3,1 sec., așa cum am specificat eu). Ȋn schimb, dacă eu greșesc, atunci recunosc…și ar fi cazul chiar acum: pentru Porsche 918, era vorba tot despre 0-60 mph (2,2 sec.), deci rezultă 2,5 sec. pentru 0-100 km/h. Dar nu cifrele contează aici: cineva nu mă ȋnghite deloc, de regulă semnându-se “@inexorabil” (cu această expresie ar fi normal să fiu abordat sau interpelat ȋn text, dar cel care mă contestă și-o pune ȋn loc de nick, vădind astfel comoditate, care, de obicei, nu se ȋngemănează neam cu inteligența). Oricum, te aștept cu drag ȋn continuare, oricine ai fi! Și știi de ce? Fiindcă stocul meu de aberații (am omis ghilimelele…hai, zi că te-am fericit) este inepuizabil…
    0 0
  • Bine spus,cine naiba isi ia masina aia ca sa care bolovani cu ea,plus de asta masina e oarecum facuta pt a tracta chesti grele si masive(gasitit o gramada de imgani pe net),ci nu pt a cara,caci nu intra orice intr-o bena.
    Oricum,dupa parerea mea merita mai mult f-150 decat silverado,design mai bun,tehnologie mai buna ,spatiu interior,etc.Plus la chevy e impozitu mult mai mare,si si costa mult mai mult,am vazut si preturi de 90 000 euro,pai la banii aia iti iei deja A8 sau vila in cotroceni.Primul review facut la f150 in romania arata faptul ca singurul minus este pretul de achizitie,undeva la vreo 60 000 euro.(dar inca nu se prea gasesc modele rulate,deci mjoritatea sunt noi).
    0 0
  • mai bine un f-150 decat un ranger.sau dece nu un raptor.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru