Atac la clasa premium: Volkswagen speră ca noul Arteon să fure din clienții lui Mercedes Clasa E și BMW Seria 5

de Daniel Popescu
Sambata, 11.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen mizează pe sisteme de siguranță și tehnologii moderne pentru a convinge clienții să cumpere noul Arteon în loc de modele premium precum Mercedes Clasa E și BMW Seria 5.

La Salonul Auto de la Geneva, Volkswagen a dezvăluit în premieră mondială noul model Arteon, așezat în gama mărcii germane deasupra actualului Passat, înlăturând astfel din portofoliul brandului din Wolfsburg un alt model considerat interesant: Passat CC.

Frate de platformă cu Passat, noul Arteon reprezintă viziunea Volkswagen legată de un coupe cu patru uși dedicat familiștilor care nu sunt convinși de aspectul "business" al modelului care reprezintă VW în segmentul sedanurilor medii. Cu un look frontal agresiv și cu o linie laterală care păstrează cele patru uși, dar plusează cu un plafon plonjat dinamic, noul Arteon va miza pe cartea sportivității.

Urmareste Automarket
În plus, Arteon include numeroase sisteme de siguranță, cum ar fi sistemul adaptive cruise control care integrează camere pentru detectarea limitelor de viteză, sau tehnologii precum cea care permite mașinii să vireze automat pe o bandă mai lentă în timp ce frânează.

În plus, sistemul de navigație este acoperit cu sticlă, iar blocurile optice sunt Full LED.

Opțional, clienții pot alege și un sistem de infotainment cu diagonala de 9.2 inch ale cărui funcții pot fi controlate prin gesturi.

Prin aceste noutăți tehnologice, Volkswagen speră să "fure" o parte dintre clienții care în mod tradițional ar fi ales Mercedes Clasa E sau BMW Seria 5. "Clienții mașinii vor fi antreprenori, liber-profesionisti sau angajați cu funcții înalte de management. Acesta este tipul de cumpărător căruia ne adresăm", afirmă Juergen Stackmann, directorul de vânzări și marketing al brandului Volkswagen.

Vânzările lui Volkswagen Arteon vor începe în vara acestui an în Germania.

Via Automotive News

Comentarii (13)

  • Dacă Arteon va avea prețuri apropiate de clasa E și seria 5, puțin probabil să fure din clienți, apoi nu înțeleg de ce n-ar fura și din felia lui A6, dacă tot se aruncă la clasa mare premium. Eu cred că poate lua clienți de la A5 sau seria 4 GC.

    Punctul forte îl reprezintă exteriorul, dar la interior pare puțin rămas în urmă, puteau schimba ceva față de Passat, nu poți concura cu clasa E și seria 5 având interior de Passat.
    44 4
  • Asa cum au scos Phaeton sa fure clientii lui A8, seria 7 si S class si nu au prea reusit, aceeasi soarta o va avea si acesta. Trebuie sa vina cu preturi semnificativ mai mici sa poata fura din clienti.
    34 4
  • Este un comunicat de presa si este mai mult decat evident ca nu puteau spune ca intentioneaza sa atraga din clientii A6, cu alte cuvinte bataia pe cota de piata sa fie in propia ograda.
    Phaeton a fost un esec comercial si cred ca si-au invatat lectia. Putin probabil sa vina cu preturi apropiate de E Classe sau Seria 5, cel mai probabil vor fi inclusiv si sub A5, pentru asta au si un motor entry level de 150 CP, asa cum are A4, nu si A5.
    Cred ca Arteon va avea vanzari mai mari decat Passat CC, respectiv CC. Pare ca au o pozitionare mai clara in piata si ceva mai studiata decat au avut-o cu CC.
    15 4
  • Am vazut phaeton-ul nou in viena ,arata bine de tot, am incercat sa ma iau cu forduletul meu dupa el nu a mers ,m-a luat din prima alt motor alta trasmisie ,etc ,dar arteon asta nu e rau asa la prima vedere
    1 14
  • Chiar nu vad cum isi inchipuie baietii astia ca vor reusi sa impuna vreodata pe piata masinilor de lux o masina care se cheama " MASINA POPORULUI" oricat de buna ar fi ea. Care credeti ca ar fi soarta unui restaurant de lux cuare s-ar chema " LA VARICE" sau "ULTIMUL LEU"?
    14 10
  • Off ma fac sa rad ... articole de gen automarket sau alte reviste de marketing....
    VW niciodata nu a rivalizat cu BMW audi sau Mercedes.
    si nici nu e in interesul celor de la VW sa se bata cu ei insusi.
    VW Aerton e in alta clasa dar luptatorul pentru clasa respectiva de la VAG group e audi A6 si nicidecum Aerton;
    12 2
  • iar un articol despre o declaratie stupida de presa. VW are probleme cu vanzari de audi, dar declara ca acest passat poate accesa din clientii pe care audi nu ii poate avea. Un bla-bla de marketing marca VW.
    7 7
  • Încearcă și ei, na! Sigur că nu erau atât de masochiști încât să declare că vor concura și cu A6.
    10 2
  • cristi
    vw construieste si audi
    4 1
  • babacloanta
    Cam scumput pentru un VW. DAr macar are un design deosebit la exterior. Puteau sa-i dea o nota mai aparte interiorului ca sa fie in ton cu exteriorul.
    4 0
  • in romanica gasesti o grmada de restaurante de tarani cu preturi pt. boieri, si evident o gramada de tarani care se cred boieri, asa ca cel putin la noi va fi un succes. (adica nici haudi ca-l supara pe nasu.. dar musai jărmania si sportiva ca sa arate ca si muscii lui poate)
    8 5
  • Pentru mine "coupe" in 4 uși nu este "coupe"
    Nu comentez designul pentru ca este o chestie subiectiva.
    Ce înțeleg eu este ca se vor bate cu ei însăși sau eventual vor sa renunțe la brandul Audi.
    3 3
  • Cu rasul asta de masina ?? Scoti model nou dar interiorul il pui de la vechiu e ceva nou in domeniu brand vw .
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru