BMW ar putea înlocui i3 cu modelul electric i2: platformă comună cu Daimler și preț mai mic de 30.000 de euro

de Paul Cosma
Joi, 28.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW plănuiește un nou model electric i2 ca înlocuitor pentru actualul i3 și care să fie dezvoltat pe o platformă comună cu Daimler, potrivit informațiilor din presa germană. Viitorul model ar urma să coste mai puțin de 30.000 de euro, lansarea fiind estimată în 2024.

Viitorul este nesigur pentru modelele i3 și i8, care au fost dezvoltate ca experimente de către BMW, iar oficialii companiei par să pregătească o altă abordare.

Presa germană susține că BMW dorește să înlocuiască actualul i3 cu un nou model electric i2, care să fie dezvoltat pe o platformă comună cu Daimler.

Noul model electric ar urma să aibă dimensiuni comparabile cu i3, un preț de până în 30.000 de euro, iar lansarea ar avea loc cel târziu în 2024, susține publicația Manager Magazin, care îl citează pe Klaus Fröhlich, membru în board-ul BMW.

Autonomia pentru viitorul i2 este estimată la 300 de kilometri. Potrivit informațiilor neoficiale, i2 și modelul omolog de la Daimler ar urma să atingă vânzări combinate de 500.000 de unități pe an.

Via Automotive News, Insideevs

Comentarii (4)

  • ACE - Craiova
    Doar 300 de km autonomie, in 2024.....cam putin......
    7 1
  • M-ar interesa ce modele se vor lansa in 2034.
    7 2
  • inexorabil
    Pfiu! M-au trecut toate apele. La prima vedere, o iluzie optică m-a silit să citesc “cu” ȋn loc de “de”, prin urmare prețul va fi mai mic DE 30.000 €. Așa da, foarte bine. M-am speriat prima dată.

    Cât despre i2, eu știu de la școală că i Ia puterea a 2-a egal –1. Deci, ne așteaptă ceva complex, captivant. Pe platformă comună, adică unul pornește dintr-un capăt al cablului ȋntins peste o prăpastie, iar altul din celălalt capăt, iar la mijloc se ȋntâlnesc și aruncă amândoi balansierele, ca să se ȋmbrățișeze ȋn ideea de a nu cădea.
    4 1
  • La BMW, care se afla la granita dintre o companie auto si o companie de tehnologie, lucrurile (doar) s-ar putea sa se intample.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru