BMW pregătește producția SUV-ului electric iNext: investiții de 400 de milioane de euro la uzina de la Dingolfing

de Daniel Popescu, Foto: BMW
Luni, 02.12.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul BMW a anunțat investiții de 400 de milioane de euro la uzina din localitatea germană Dingolfing pentru a produce SUV-ul electric iNext începând din 2021, alături de Seria 5, Seria 7 și Seria 8.

Grupul BMW a anunțat luni o serie de detalii cu privire la producția SUV-ului electric cunoscut în prezent sub numele iNext.

Modelul va fi fabricat la uzina pe care BMW o deține în localitatea germană Dingolfing, iar în luna august germanii au întrerupt producția timp de patru săptămâni pentru a iniția diverse construcții pentru noul model.

Printre altele, germanii construiesc în prezent și noi linii de producție, asemănătoare cu cele existente pentru producția lui Seria 7. La finalul modernizărilor, BMW va putea produce pe aceeași linie de fabricație atât iNext, cât și modele plug-in hybrid și modele cu motoare cu combustie internă precum Seria 5, Seria 7 și Seria 8.

În total, investițiile inițiate de BMW se ridică la 400 de milioane de euro, iar producția lui iNext este programată să înceapă în 2021.

Pentru moment nu se cunosc foarte multe detalii despre iNext, însă BMW a publicat o serie de imagini sub camuflaj, iar la interior va avea un ecran curbat de mari dimensiuni care va integra atât sistemul de infotainment, cât și ceasurile de bord.

În versiunea de concept, BMW iNext oferă o autonomie de circa 600 de kilometri (WLTP) și funcții autonome de nivelul 3 din 5.

În prezent, BMW produce la uzina din Dingolfing Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7 și Seria 8, iar producția totală a ajuns în 2018 la 330.000 de unități.

Via BMW

Comentarii (5)

  • ACE - Craiova
    Productia anuala a fabricii BMW este asemanatoare celei de la DACIA Mioveni....
    12 10
  • din-golf-ing
    da, productie egala dacia cu juma de angajati. dar se stie ca daciile ie mai complexe ca beamveurile.
    17 5
  • Rudolf D.
    @din-golf-ing nu fii hater. La Mioveni se fac si motoare si cutii de viteze de la zero si toate SKD-urile si CKD-urile (daca stii ce-s astea) pentru Daciile care se asambleaza in toata lumea de cele mai multe ori sub sigla Renault. La Dingolfing e numai sasiu si asamblare.
    Productivitatile sunt asemanatoare dupa parerea mea.
    4 1
  • din-golf-ing
    mea culpa daca e asa
    corect ar fi atunci ca si salariile sa fie egale

    spre rusinica mea habar nu am ce-s alea ckd / skd-uri da suna bine. la fel ca "de la zero"
    caz in care salariile de la mioveni ar trebui sa fie de fapt duble vs bmw

    ba nu, ca per dacie profitul e sfertodoct
    ba da, ca la ford se plateste jumate cit la dacia
    ba nu prea, ca manoopera reprezinta doar 7-8% din costul productiei

    hai pa ca e prea complicat analizmul economic, nu te supara frate Rudolf
    mai bine ma fac montator
    6 0
  • Rudolf D.
    @din-golf-ing Ar fi bine sa fie salariile la fel, dar nu se poate pentru ca o dacie costa 10000E si un BMW 40000. Cand vor costa la fel vor fi si salariile la fel. Probabil ca ar putea sa coste o dacie si 40000 insa nu stiu daca se va vinde. Lucrurile sun foarte complicate aici si intotdeauna pasim pe teren minat cand e vorba de bani. Cu siguranta ca Dacia va evolua, la fel si salariile angajatilor, poate nu cu viteza pe care ne-o dorim. Dar hai sa facem o comparatie cu ce era acum 15 ani si ce e acum. Progresul e evident si ma bucur pentru asta pentru ca Romania merita mai mult.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru