BMW prezintă noul M2 CS: 530 CP și 107.500 de euro preț de pornire în România

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 28.05.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele informații oficiale, dar și mai multe imagini, cu noul M2 CS. Modelul compact de performanță oferă 530 de cai putere, livrați exclusiv către puntea spate.

Cu ocazia Concursului de Eleganță Villa d'Este, de pe malul lacului Como din Italia, germanii de la BMW au prezentat, în avanpremieră, designul exterior al noului M2 CS. Cea mai puternică interpretare a modelului compact de performanță.

Acum a venit momentul să aflăm toate detaliile tehnice, dar și să admirăm mai multe imagini oficiale cu noul BMW M2 CS.

MOTOR DE 3.0 LITRI ȘI ROȚI MOTRICE SPATE

La fel ca și modelul pe care este bazat, adică a doua generație BMW M2, noul M2 CS este echipat cu propulsorul de 3.0 litri TwinPower Turbo, cu șase cilindri în linie. Unitatea a primit o serie de îmbunătățiri pentru o putere crescută și un răspuns mai rapid la apăsarea pedalei de accelerație.

Lista include un carter rigid, fără manșon, cu punte închisă, arbore cotit forjat, alezaje ale cilindrilor acoperite cu fier pulverizat cu arc voltaic și un miez imprimat 3D pentru chiulasă.

În consecință, noul BMW M2 CS oferă 530 de cai putere (+ 50 CP față de M2) la 6.250 de rotații pe minut și un cuplu maxim de 650 Nm (+ 50 Nm) între 2.650 rpm și 5.730 rpm.

Turația maximă a motorului este de 7.200 de rotații pe minut. Transmisia automată M Steptronic cu 8 rapoarte și Drivelogic este standard, iar puterea este livrată exclusiv punții spate.

Sprintul până la 100 de km/h durează 3.8 secunde, fiind cu 0.2 secunde mai rapid decât versiunea standard M2. De asemenea, repriza 0-200 km/h se realizează în 11.7 secunde (-1.2 secunde față de M2), iar 80-120 km/h durează 3.4 secunde.

302 KM/H VITEZĂ MAXIMĂ

Pachetul M Driver este standard pentru M2 CS, tocmai de aceea viteza maximă ajunge la 302 km/h.

Șasiul a fost coborât cu 8 milimetri, suspensia este calibrată special, iar sistemul de frânare M Compound, cu etriere roșii, este standard. Cel M Carbon Ceramic este opțional.

Germanii au utilizat o mulțime de componente din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon), tocmai de aceea masa proprie a mașinii este cu 30 de kilograme mai mică, comparativ cu M2. Includem aici capacele oglinzilor, plafonul M Carbon, difuzorul de aer și capacul portbagajului.

Mai departe, avem un splitter frontal, vopsit în negru mat, grila BMW M, neagră, prize de aer optimizate și un logo M2 CS, cu un contur roșu, în partea din spate.

Sistemul de evacuare are 4 terminații, vopsite în negru mat. Opțional, poți bifa și sistemul de evacuare M Performance cu terminații din carbon și titan.

Jantele forjate sunt standard și au 19 inch pe față și 20 de inch pe spate.

Paleta de culori exterioare include 4 nuanțe: Negru Sapphire metalizat, Albastru Velvet metalizat (BMW Individual), Gri M Brooklyn metalizat și Albastru M Portimao.

Pentru interior, BMW a pregătit o consolă centrală din CFRP, scaune M Carbon, îmbrăcate în piele Merino, cu funcție de încălzire și logo CS iluminat, volan M îmbrăcat în Alcantara, ornamente interioare din fibră de carbon și logo-ul M2 CS pe ornamentele pragurilor.

Noul BMW M2 CS va fi fabricat la uzina din Mexic. În România, prețurile pornesc de la 107.457 de euro, iar lansarea pe piață este programată pentru sfârșitul verii 2025.

via BMW

Comentarii (13)

  • Andrei
    Are 2t cu doi pasageri si e urat cu spume. Un M5 mai vechi era mai usor, ceea ce e ridicol. F87 este o bijuterie, pacat ca urmasul nu a continuat traditia.
    9 0
  • Jian de la Calafat
    Disperare sau canibalizare ?

    Meci nul sub capota cu M3 facelift.

    M2 CS ramane si la aceasta ora un produs care se confrunta cu aceleasi comorbiditati, fiindca-i obez de-a binelea, chiar daca a reusit sa scape de 30 kg.
    Spre comparatie, M3 CS se lauda cu 50 kg. mai putin decat versiunea omonima "softcore".

    Iata ca laxativele nu ofera de fiecare data aceleasi rezultate.....

    P.S. BMW M tre' sa priceapa un lucru:
    un dolofan n-are cum sa devina un atlet veritabil.
    5 1
  • Sorin Prelipceanu
    O mașină de 500 de cai, nu poate fi ieftină. Îmi aduc aminte de un articol din revista Auto Pro, undeva în anii 90. Era un test cu BMW 850 Csi, condus de Dodo Toma. Mașina de test costa 160.000 de mărci germane, aproximativ 80.000 de euro în banii de azi. Așa îți poți da seama cât de mult s-au devalorzat banii...
    5 0
  • Porneste doar de la 107000 euro, e o masina in 2 usi si complet nepractica.
    Cocalarii vor spune ca electricele sunt scumpe si nu sunt bune.
    BMW clar are un grup de prosti ca tina de clienti.
    La banii astia iei super masini de vacanta, practice, poti avea chiar si 7 locuri, nu doar 2 pentru marleti.
    Deci multi bani aruncati pentru niste chestii inutile, poluante si stricacioase.
    5 12
  • Masina asta este pt barbati,strumfitele merg cu electrocasnice,cit despre miaita el este prostul nostru sau manuta rosie.
    9 6
  • Pe bune nu te-ai saturat sa te faci de cacao mereu?
    7 1
  • @Mihai
    cu 100k poti merge si cu tramvaiul toata viata. Dar nu despre asta e vorba, daca n-ai inteles
    10 1
  • @13:52
    daca o sa ajungi sa mergi cu tramvaiul prin orase din austria sau elvetia, o sa-ti schimbi un pic optica batjocoritoare, comuna de altfel multor romani snobi, la adresa acestui mijloc de transport.

    culmea stii care e: ca acolo in tramvai vei gasi multi oameni care si-ar permite sa dea 100k pe o masina si totusi nu o (prea) fac, in vreme ce in romania in tramvai nu ii vei gasi niciodata pe cei care dau 100k bani care oricum nu le apartin, pe masini pe care oricum nu si le permit.

    eu am inteles ideea ta, nu e nevoie sa revii cu lamuriri si la fel i-as zice si eu lui mihai, ca de 100k.... poti manca inghetata toata viata, dar nu despre asta e vorba.
    5 3
  • "alezaje ale cilindrilor acoperite cu fier pulverizat cu arc voltaic" - pot doar sa-mi imaginez luptele interioare si exterioare care s-au dat la traducerea constructiei asteia.
    5 0
  • @14:28
    optica nu era batjocoritoare la adresa celor ce merg cu tramvaiul. Doar ca nu ai inteles. E despre decizia fiecaruia, masina asta nu se adreseaza unora care au bani doar de o masina si o vor 7 locuri. Ce e adevarat e ca nu mai e kart ca variantele anterioare si ii va dezamagi pe unii pasionati de asa ceva
    4 0
  • @14:47
    chiar trebuie sa iti bag inghetata in ochi ca sa intelegi ca am inteles?
    0 0
  • @14:56
    Chiar e in regula sa nu intelegi cateodata, nu e neaparat vina ta.
    1 1
  • Inca o masina pentru marlani.
    Cand il vad pe presedinte mergand cu metroul si stand in chirie si vad cate un handicapat cu trening si sapca in asemenea masina imi dau seama cat de rau a ajuns societatea asta.
    Pentru marleti trebuie sa le aducem la cunostinta ca Elvetia a interzis folosirea M3 de catre cocalari:
    https://x.com/BraMATARA/status/1907362496672919595
    Sa speram ca in curand vor amenda toti marlanii agresivi.
    Masina asta e facuta pentru condus agresiv si pentru marlani.
    Un alt marlan a fost amendat in Elvetia pentru condus agresiv:
    https://www.bmwblog.com/2024/09/09/bmw-540d-driver-fined-128k-tailgating-switzerland/
    Cat de mult ma bucur ca astfel de marlani sunt aspru amendati.
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru