La scurt timp după ce BYD s-a lansat oficial pe piața din România, marca chineză a anunțat acum că urmează să deschidă noi centre de vânzare în 15 orașe mari din România. BYD a anunțat, totodată, partenerii care vor reprezenta brand-ul asiatic în țara noastră. Până acum, au fost deja înființate primele astfel de centre în București, având ca parteneri pe Țiriac Auto și DAB Auto.
Cele 15 orașe noi care vor avea puncte de vânzare BYD în țara noastră sunt: Baia Mare (ATP Motors), Buzău (Proleasing Motors), Cluj-Napoca (RMB Inter Auto), Craiova (Plusauto), Iași (Mega Auto), Miercurea Ciuc (Hinode Car Expert), Odorheiu Secuiesc (Hinode Car Expert), Oradea (ATP Motors), Pitești (REMCOM), Ploiești (Proleasing Motors), Satu Mare (ATP Motors), Sibiu (Mecatronics), Târgu Mureș (Hinode Car Expert), Târgoviște (Proleasing Motors) și Timișoara (Autoglobus).
Până la sfârșitul anului, BYD vrea să-și extindă rețeaua de centre de vânzare în peste 30 de localități din țară până la sfârșitul anului.
via BYD
Ca eu auzisem ca electricele sau PHEV nu se cauta in ultima vreme :)
Si nici chinezarii, doar BMW-uri Made in Germany.
Centrele de vanzari nu sunt tot una cu vanzarile.
Ieri citisem un Titlu cum ca BYD Dolphin Plus va costa 15k euro iar poza era cu un BYD Dolphin (~4.2m). Mi-am zis ca oau, in sfarsit a venit BYD la rupere cu preturile din China in Romania. In articol se adauga ca pretul includea (cum altfel?) tichetul Rabla de 7500 euro iar modelul oferit nu era cel din poza ci modelul vandut pe alte piete ca BYD Seagull care este o masina de calibrul Springului ~3.7m lungime. Deci ramane ca pana acum, miracolul chinezesc ramanea doar in China.
Oricum, e cam de "adibas" strategia asta a BYD de a vinde modele destul de diferite cu nume foarte asemanatoare, Dolphin ~4.2m, Dolphin Plus ~3.7m. Ce spera ei, ca oamenii care vor un Dolphin sa nu-si dea seama si sa plece acasa cu un Dolphin Plus cu juma de metru mai scurta?