Ca pâinea caldă. BMW, nevoit să crească producția lui M3 Touring datorită cererii mari

de Alexandru Monenciu
Vineri, 14.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai recente informații, BMW a fost nevoit să crească producția noului M3 Touring, la uzina din Munchen, datorită cererii mari.

După mulți ani de insistențe din partea fanilor, BMW a hotărât să lanseze un M3 Touring, anul trecut cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood. În România, break-ul de performanță pornește de la 98.100 de euro.

Mai marii companiei se așteptau ca noul M3 Touring să fie un succes, dar cererea mare i-a uimit chiar și pe ei. Tocmai de aceea, BMW s-a văzut nevoit să crească producția acestui model la uzina din Munchen.

Chiar și așa, timpul de așteptare pentru un exemplar rămâne destul de mare.

Tot datorită impactului pe care l-a avut, un M3 CS Touring ar fi primit deja undă verde din partea BMW. Printre noutăți s-ar putea număra și mai multă putere pentru motorul de 3.0 litri, twin-turbo.

Ca o comparație, BMW M3 CS Sedan oferă 550 de cai putere. Producția este una limitată.

via Bimmer Today

Comentarii (15)

  • deputy
    :) super.
    cu botul ala zici de zici ca te inghite cu totul, mi se pare normal sa se vanda ca painea calda.
    4 3
  • Se fabrică 50.000 pe an şi datorită cererii vor fi 70.000 pe an?

    Mda
    4 3
  • Nu ca nu se poate si altfel… dar cu siguranța viața are alt gust într-o asemenea bijuterie.
    Clar ca sunt si alte masini excelente, dar acest M3 este de apreciat.
    PS un M3 tunat (suplimentar), a “executat” un Lucid care costa mai mult decât dublu 750 HP VS 1111 HP… așa ceva ;)))))
    Hai, liber la “urări” de obsedați, arătați-vă frustrările, limitările, incapacitatea de a veni cu argumente care să convingă si să nu uit clișee fumate… cât mai multe (copy/paste)!!!
    Mike… Lucid câte vinde?… mda
    Dar Plaid?… mda
    8 6
  • Sodium + Potasium
    @dutz, iti spune ceva analogia cu burtosii cu maieul patat de ulei, stramt pe burdihan care si-au tunat o gioarsa (insert any name) de-i rup sasiul si se sparg in figuri pe internet? (cu filmulete, bineinteles). Cum au facut ei nu stiu ce lambo, ferrari, etc. Pentru racanul de rand, performanta e suprema, sa simta cum ii da masina cu tetiera-n cap si-i arunca sangele pe ureche in viraje. El trebuie sa vada tzatzele caprei de langa el cum sar din sutien la curbe, sa curga balele plebei pe internet, si sa injecteze ochii prostilor de invidie.
    De la anumite sume in sus, gusturile se schimba, si izmana rupta-n buci din nascare, ramane cu un M3 tunat.
    Ca Lucid, Plaid sau Rimac iti ofera performanta datorita tehnologiei, a fenomenelor electro-magnetice, in special, e secundar. In primul rand, la ora actuala iti ofera un statut pe care nu doar BMW, dar nici un supercar pe tehnologie fosila nu ti-o mai da. Am avut norocul sa fiu transportat intr-un EQS si n-as da o electrica pentru nici un super-cali-fragilistic bolid pe benzina/motorina.
    Tu chiar crezi ca Rolls, Bentley, Rimac, Bugatti, Benz, etc o dau pe electrica din cauza ecologiei? Pai daca e s-o luam pe masini "tunate", cam cum crezi ca se prezinta M3 ala de care zici aliniat cu un Rimac? Dar cu viitorul Tesla Roadster?
    Ca sa comparam tehnologiile, o bateti soimareste-n cap cu motoarele cu elice cand altii deja experimenteaza motoarele cu reactie. Ce sa mai vorbim de scram-jet, electro-hydro-propulsion ca deja discutam SF-uri.
    2 9
  • @ Putz a
    Pai asa poti sa iei masini chiar MAI IEFTINE decat M3-ul si sa le tunezi la 1.000 CP.
    Nu e mare lucru.
    Problema M3-ului e HIDOSENIA GRILEI FATZA.
    Performantele insa sunt de apreciat.
    2 1
  • Datorită…
    2 0
  • Merci de explicații (in mare inutile, adică chestii elementare si discutate) plus off topic.
    Nu am negat niciodată avantajele unei electrice si la un moment dat o sa fac trecerea…, dar încă nu.
    Nu ma impresionează faptul că accelerează, dar in schimb sunt cam minusuri (pentru nevoile mele). Am o mașină cu peste 300 CP, așa ca nu sufăr de nici un neajuns in ceea ce privește accelerația, plus ca am ajuns la maturitatea la care nu mai fac întreceri de nici un fel, indiferent cu ce am de a face. Nu dau flash-uri si nu claxonez, excepție scop preventiv.
    In afara de limbajul de…. de la început te-ai descurcat binișor. Mai ai de lucru ;)
    3 1
  • Este ce spui… si multe altele. După mintea ta si Fabia îi poți pune 750 CP.
    Ce sa-ți spun tir, hai la groapa de nisip si da îți este fomică sa rogi pe cineva sa te spele pe mânuțe.
    Ai ceva relevant spune, așa de denigrat si aruncat cu mizerii… după cum vezi este simplu pentru unii (ca mine), tu nici asta nu poți că o ai micuță… inteligența ;)
    2 2
  • Na + K
    Vaai, am luat nota de trecere de la "noaptea nu bate vantul". Bai profesor universitar de grandomanie, e bine ca ai BMW (ce coincidenta), e bine ca lucrezi pentru BMW + altii, ai dat si tu de gustul lumii civilizate. Dar ca la orice izmana rupta-n buci, nu s-a mai prins nimic de tine. Singura evolutie remarcabila e infumurarea. Faptul ca distribui niste subansamble nu te face Einstein, si nici masina aia de 300 cp.
    Unul care chiar are cu ce sa se laude, de multe ori n-o s-o faca. Poate doar se amuza la postarile prostanilor goi pe dinauntru.
    Vezi ca te musca delfinii daca faci pe Neptunu' prin apa.
    2 3
  • @ Putz a
    Ai dreptate, tu ai on inteligenta micutza.
    Asa ca stiu ca nu pot sa iti cer mai mult. :-))
    2 2
  • Ma laud ca știu ca te ia naiba pe tine… in rest am altceva de făcut. Nu lucrez pentru BMW, este doar unul dintre clienti, printre cei mai serioși si bine organizați. Nu produc subansamble, conduc fabrici de 3.000 plus angajați, pe care le încep de la zero. De gandaci ca tine sunt sătul… niște adormiți, leneși si inadaptați. Fără un ecran faceți pipi pe voi… nasol pentru omenire.
    Uite ce obsesii ai…
    1 2
  • @ Putz a
    Cum adica stii ca ma ia naiba?
    Aah, de fapt ai spus ca ai o ”inteligenta micutza".
    E normal sa vorbesti aiurea. Gandac esti tu, ca te crezi mare scula in bascula, cand de fapt esti doar un papagal. :-))
    Frumos sa spui ca faci pipi pe altii... Pentru o persoana asa civilizata si evoluata ca tine.
    Nu stiu ce s-ar face BMW fara tine. Wow, la cat esti de ocupat cu clienti asa importanti, nu stiu cum mai ai timp sa comentezi 24/7 pe Automarket.
    1 1
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Aoleu, văd că geniul vântului de noapte e în formă. Mitocan, încrezut, agresiv, grandoman și plin de ifose de inteligent.
    Mai nou, ne arată că e și cocalar cu BMW, cel puțin la limbaj și atitudine.
    Un adevărat specimen.

    P.S. În caz că ți se pare că eu sunt cel pe care îl jignești mai sus... ești și paranoic, pe lângă restul atributelor de neinvidiat.
    2 1
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    "conduc fabrici de 3.000 plus angajați"
    "nasol pentru omenire"

    Presupunând că e adevărat, e într-adevăr foarte nasol pentru omenire dacă unul care emite enormitatea că "noaptea NU bate vântul" conduce fabrici.
    Din fericire asta e adevarat doar în visele tale umede, când ești călare pe delfin.
    2 1
  • Andrei
    Conduce o laie... Cred că e paznic de noapte la BMW, pe undeva și se crede mai deștept decât toată lumea. Când îl ia somnul vizează delfini. În rest are timp berechet să ne spună că suntem "spălați pe creier" la fiecare articol. De mai multe ori.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru