Cadillac vrea să atace Mercedes CLA cu un sedan coupe

de Bogdan Mirică
Vineri, 26.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac îşi propunse să ofere în scurt timp un sedan coupe de talia modelelor Mercedes CLA şi Audi A3 Sedan. Modelul americanilor va asigura intrarea în gamă şi va creşte popularitatea brandului în rândul tinerilor.

Proaspăt uns în funcţia de preşedinte al companiei Cadillac, după ce a părăsit brandul de lux Infiniti, Johan De Nysschen are planuri mari cu brandul american. Cadillac este parte a strategiei General Motors de a crea un competitor redutabil dincolo de Ocean pentru triada germană BMW, Audi şi Mercedes.

Cea mai recentă decizie în acest sens este transformarea Cadillac într-un brand independent şi mutarea sediului central la New York.

Cadillac îşi mută sediul la New York şi devine marcă independentă în cadrul GM

În continuarea politicii de expansiune şi dezvoltare, Johan de Nysschen anunţă că sub conducerea sa Caadillac le va oferi clienţilor din SUA, dar şi din Europa, un model compact cu patru uşi, creat pentru a se bate cu Mercedes CLA şi Audi A3 sedan.

Urmareste Automarket
Un sedan coupe de segment C, poziţionat sub actualul ATS, cu un design atrăgător şi un preţ abordabil.
În fond asta e şi miza pe care o urmăreşte Cadillac: atragerea unor clienţi entry-level, aşa cum au făcut-o şi brandurile germane.

Pe lângă noul sedan coupe, Cadillac va oferi şi mai multe crossover în gama sa. Printre ele va fi şi unul ceva mai „complex”, aşa cum a fost el descris de oficialul american. Acesta nu a oferit informaţii, preferând să sublinieze că va fi un produs de nişă.

Comentarii (2)

  • inexorabil
    Ăăăăă, las’ că-i mai bine aşa! Am tot sperat într-o competiţie de zile mari cu RR şi Bentley, dar nu vreau să-mi crească barba până la glezne de atâta aşteptare…Ce s-o mai lungim: dă-o-n…pensia mea de tradiţie! Nu? De ce afirm că, până la urmă, prefer situaţia care se întrevede clar? Pentru că trebuia să fie menirea şi sarcina lui…Buick să se ia de piept cu nemţoasele luxoasele. Dar, cum Cadillac este nefericita vizată pentru dezonoare, pardon, dezvoltare, se pare că Buick a scăpat de “anatemă” din partea puriştilor…Vânzare în masă pe bătrânul continent --- asta mai lipsea: să se scurgă balele lui Salam în marca fondatoare de GM (este suficient că avortonul a spurcat prin atingere un Cadillac clasic, într-un clip din categoria ultra-infamă manele, aceste veşnice erupţii de vomă tolerată legal). Ba încă mai bine mort, îngropat şi uitat (glorie ţie, norocosule Oldsmobile!) decât căruţă cu coviltir pentru balaoacheşi nespălaţi.

    Acuma, pupa-v-ar tetea de melecişti (de la MLC: Motors Liquidation Company), n-aţi vrea, totuşi, să judecaţi la rece (RC) şi să re-inoculaţi gena de V8 în BMWillac? Sau măcar 3800 V6 al lui Buick, despre care unii au ”fabulat” că ar rivaliza la fiabilitate cu celebrul B18 al lui Volvo, ştiţi care, motorul de anduranţă 4 milioane km în variantă “stock” (ai grijă doar de consumabile; în rest, îl laşi cum l-a fătat mama fabrică). Mă rog, am invocat iarăşi motoare “gurmande”, dar uite că unele s-au plasat în Top 10 Motorizări ale sec.XX, în opinia publicaţiei-etalon din breaslă – Ward’s AutoWorld. Zic şi eu, nu dau cu parul. Dacă voi, meleciştilor şi ceilalţi ca voi, credeţi că motoraşele turbo (din partea mea, puteţi să le faceţi bi-, tri-, cvadri-, cvinti-, sexti- etc.) vor fi soluţia-minune (cu sensul de economie la sânge pentru “fraieri” şi maţul gros pentru alde voi, impostorii care le sucesc minţile) în privinţa oricărei creaţii a viitorului, atunci…poftă bună, dar eu nu voi gusta în veci din glumiţa voastră.
    În definitiv: n-avem oşti (bani pentru taxa aberantă pe cilindree), dară iubirea de “benzinofage” e un zid, care nu se-nfiorează de-a ta faimă, Downsizing!

    Şi…cam asta a fost. N-am uitat că, în ultimul meu post din 2013, am hotărât să-mi schimb părul (cantitatea, frecvenţa, stilul şi calitatea scriiturii pe AM), deşi “năravul” nu mi-l pot alunga, numai că, de acum încolo, semnificaţia unui cuvânt de-al meu va face cât pledoaria unui ditamai textul…
    Nu mai are niciun rost să mă “mistuiesc” pe altarul luptei morale şi estetice; dacă tot am invocat mai sus Scrisoarea III a lui Eminescu, voi încheia într-o manieră asemănătoare: trăim vremuri în care “Aliotmanul” (în contextul actual: ofensiva păgânismului omnilateral, care a răsturnat scara de valori a omenirii) nu se mai poate împiedica de niciun “ciot”…
    4 6
  • @inexorabil
    Esti sublim!
    ... si extrem de greu de urmarit
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru