Chevrolet îşi schimbă motto-ul: "Find New Roads"

de Sebastian Toma
Joi, 10.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a decis să-şi schimbe sloganul prezentat în reclamele din acest an, renunţând la "Chevy Runs Deep" pentru "Find New Roads", motto alături de care vor lansa 20 de modele noi la nivel global.

Chevrolet a decis să schimbe sloganul său pentru anul 2013, înlocuind "Chevy Runs Deep" cu o nouă campanie, numită "Find New Roads". Noua campanie are rolul de a crea o viziune globală aspura modelelor Chevrolet şi de a asista lansarea celor 20 de modele noi pe care le-au pregătit americanii pentru 2013. Piaţa auto din Statele Unite ale Americii va fi prima care va auzi noul slogan în reclamele Chevrolet, fiind prima piaţă unde Chevrolet va lansa modele noi cu acest slogan.

"Am avut succes cu produse globale precum Cruze şi Sonic/Aveo, aşa că vom continua să dezvoltăm produse globale", a declarat Christi Vazquez, purtător de cuvânt al mărcii în Statele Unite ale Americii. Chevrolet nu este singurul constructor american care abordează o strategie globală, rivalii de la Ford având deja strategia "One Ford", care urmează aceeaşi idee.

Noul slogan al mărcii americane va funcţiona atât ca un slogan de marketing, cât şi ca un motto intern, încercând să sublinieze o atitudine pe care trebuie să o adopte angajaţii mărcii în viitorul apropiat.

Pe lângă pieţele tradiţionale ale mărcii, americanii de la Chevrolet vor să atace mai multe pieţe emergente, în vederea creşterii numărului de unităţi vândute la finele anului curent în raport cu rezultatele din 2012.

Via Autoblog

Comentarii (6)

  • inexorabil
    Ma bucura ascensiunea lui Chevrolet si Cadillac in aceeasi masura in care ma deprima stagnarea lui Buick si GMC......Si nu inteleg de ce a aparut si pare sa se largeasca aceasta falie separatista, cand toate marcile GM din America erau "surori" in deceniile trecute, pasandu-si motoare intre ele. Oricum, acele masini erau opere de arta, cum nu le poate intelege cuantic, iar astea de acum sunt si ele frumoase, confortabile, moderne, dar le lipseste spiritul acela inefabil care ii fascina chiar si pe privitorii neavizati! Explicatia nu lasa loc de echivoc: creatiile actuale sunt impregnate doar cu "spiritul" mercantilist si atata tot, si asta numai din cauza nehalitilor ahtiati dupa hiperprofituri din RC. Mi se pare ca satrapii astia pangaresc renumele GM; tot ei sunt vinovati de "rusinea secolului", cand era cat pe ce sa se prabuseasca ditamai corporatia, milogindu-se de guvernul lui Obama ca ultimii cersetori, in loc sa reduca la sange cheltuielile interne exorbitante. Dar toate aceste palme nu-mi sifoneaza obrazul, caci Chevrolet chiar merita elogii! Intrebarea de baraj este: ce facem cu Opel ???
    6 10
  • BaditzaEx
    motto-ul vechi mi se parea excelent, unul pasional si ma ducea cu gandul la Camaro, Corvette \m/ :D
    @inexorabil - chiar dk imi plac f mult anumite marci si masini americane ( adevarate embleme ale industriei auto ), dar asta nu inseamna ca tre sa-mi placa Global Mafia , asa k mai bine ar lasa Opel singura ... este de-a dreptul GROTESC sa pui volanul de pe o Corsa/Spark sau alta ganganie din asta pe un Camaro , este penibil sa nu-i faci unui Camaro de 50k euro un volan propriu, muuuult mai de prost gust decat interiorul unui Logan ( sau faptul k n-ai la ala butoanele de la geamuri pe portiere )
    7 0
  • inexorabil
    @Baditza, asa este, nu pot sa neg, dar sa stii ca pentru mine GM este o notiune care isi termina teritoriul moral la intrarea in Renaissance Center......Pentru mine, GM inseamna liniile de asamblare si starea de spirit a muncitorilor, birourile de proiectare/dezvoltare/cercetare si talentul impletit cu abnegatia al designerilor, inginerilor si a unora dintre manageri, dealerii de vanzari si curiozitatea vizitatorilor, poporul de pasionati si autenticitatea trairilor acestora......Mai ales acest ultim paragraf nu necesita niciun fel de pomana de la stat.
    Camaro, Corvette......super-masini, desigur. Dar oare pot impartasi aceeasi valoare estetica cu Camaro din anii '60 si cu Corvette C3?
    3 4
  • Subscriu si eu la cele zise de Badita .... Ar trebui ca GM sa-il lase Dracului pe astia de la Opel! In afara de uzinele americane, chiar si cele din Asia au dovedit ca pot face masini bune si fiabile, care se vand bine chiar daca nu au nume de rezonanta teutona, chiar daca nu au acelasi grad de autenticitate cu suratele din State. Opel este o piatra de moara la gatul marelui fabricant. Din pacate, asta nu se vede doar in ceea ce priveste designul unor masini de renume ale grupului, ci si mai grav, in cifre!
    2 0
  • inexorabil
    @Misa, tu stii ca eu iti port un respect deosebit - nici eu n-am prea simpatizat Opel de-alungul timpului, desi in secolul romantic XX a daruit lumii niste mici capodopere, cum ar fi Rekord sau Kadett - dar te intreb transant: cine l-ar cumpara? Cine ar fi destul de nebun sa-i ofere lui GM cel putin un miliard de euro? (presupun ca n-ar cere mai jos de atat). Cumva Marchionne, asa cum isi declarase intentia toamna trecuta? Si chiar daca ar lua Opel, ar crede dumnealui ca firma germana va face vanzari pe piata de la sine, pe baza renumelui castigat, fara sa opereze niste investitii masive? Mie mi se pare ca GM n-are cum sa procedeze cu aceasta "piatra de moara", cum just o numesti tu, decat sa continue programul acela pe 10 ani, indiferent cum se va dovedi la final: eficient sau ratat. Iti imaginezi cumva ca, desi, la ora actuala, mai toti producatorii de talie se confrunta cu rate mai scazute de profit si cu perspectiva unui 2013 si mai slab la incasari, se va opinti vreunul din senin sa se arunce in foc pentru Opel? In primul rand, ar fi putin probabil ca GM sa-l scoata la vanzare !!! Exact ca un bolnav de cancer din propria-ti familie, intrat in faza terminala: il suporti si inghiti cu ghionturi, dar nu te induri sa-l arunci in strada......
    0 0
  • BaditzaEx
    @misa, @inexorbail, eu cred, ca Opel s-ar descurca usor si fara ajutorul GM - poate ma insel , nu stiu, este doar o parere ... oricum ideea generala este ca si Opel a construit masini interesante si atragatoare iar eu sunt impotriva politicii implementate de GM, de a produce 5 marci dar doar cu poleiala schimbata ( SAAB, Opel, Lancia ... )

    Totusi nu inteleg de ce a trebuit sa nu-i ajute ( sa-i lase sa moara ) pe cei de la Pontiac ( Firebird, GTO... ) care au construit niste exemplare simbolice ( ICON-ice sa fim in < trend > ) si as mai putea exemplifica... am urmarit acum cativa ani un reportaj despre Orasul Masinilor ( Detroit ) fabricile se inchideau, muncitorii intrau in somaj iar directorii se imbogateau... acel Renaissance center este buba...
    cand ma gandesc la masini superbe ca Corvette Stingray si multe aletele incep sa urasc GM pt politica lor de la ora actuala, pt ca-si ingroapa o traditie/istorie si mai ales pt ca nu reusesc sa pastreze acea autenticitate facandu-le totusi mai accesibile pt pta din Europa,
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru