Raliul Portugaliei, penultima etapă a Campionatului Mondial de Rally-Raid, a început cu prima probă specială care contează pentru rezultatul final. Prima probă specială a avut punctul de plecare și de sosire în localitatea Grândola și o secțiune cronometrată de 302.10 kilometri.
La finalul primei probe speciale, toate cele 3 echipaje Dacia Sandriders au încheiat în top 10. Câștigătorul probei a fost Henk Lategan, la volanul unei Toyota Hilux de uzină. Pilotul sud-african s-a aflat în luptă cu Nasser Al-Attiyah, cel mai rapid dintre piloții Dacia Sandriders. Qatarezul, secondat de Fabian Lurquin, a obținut al doilea cel mai bun timp pe probă, fiind mai lent cu 1 minut și 48 de secunde față de Lategan.
După terminarea probei, însă, Al-Attiyah a primit o penalizare de 3 minute și 20 de secunde pentru start anticipat și depășirea limitei de viteză într-o zonă limitată. Din cauza penalizării, qatarezul se află acum pe locul 8.
Sebastien Loeb și Edouard Boulanger au avut un start mai prudent și au încheiat prima probă pe locul 6 după penalizarea lui Al-Attiyah.
Cel de-al treilea echipaj, format din Cristina Gutierrez și Pablo Moreno a ajuns la finalul primei probe pe locul 9.„Aș spune că a fost o zi bună, deși am avut ceva dificultăți”, a declarat Nasser Al-Attiyah la finalul probei. „Acum pregătim mașina pentru mâine. Ar trebui să fie bine și vom încerca să câștigăm etapa”, a mai spus qatarezul.
„Ne așteptam să fim puțin mai rapizi, am fost mai lenți la începutul probei”, a spus Sebastien Loeb. "Aveam un ritm corect, dar spre final am intrat în trena de praf lăsată de mașina lui Carlos Sainz, care avusese o pană. Nu a fost o zi perfectă, dar e totuși un început bun de raliu. Mașina e în regulă, vom face câteva ajustări în această seară și mâine e o nouă zi”, a mai spus pilotul francez.
„A fost o zi bună, începem să ne intrăm în ritm”, a declarat Cristina Gutierrez. „Au trecut multe luni de când nu am mai concurat cu Dacia Sandrider și este important pentru noi să simțim din nou adrenalina și spiritul competiției.
Nu am făcut greșeli și nu am avut dificultăți majore, cu excepția frânelor, dar cred că toți au avut aceeași problemă, pentru că traseele sunt foarte solicitante pentru sistemul de frânare. În cele din urmă, am reușit să menținem ritmul fără probleme și am încheiat în top 10, ceea ce este un rezultat bun”, a mai spus pilotul spaniol.Următoarea probă specială se desfășoară astăzi. Piloții vor trece peste graniță în Spania pe o probă specială cu o secțiune cronometrată lungă de 429 kilometri.
via Dacia Sandriders, W2RC
Care o fi legatura cu Dacia, numai caile marketingului mioritico mincinos o sti .
Aaa, ei vin cu "banii" ca sa poata si cu abtibildul ala mic care poate vorba cuiva o fi facut la Mioveni. Sau in Maroc. Bravo Dacia. Go go go!!!
First place ! love Christina. Oare gateste ?
Iti recomand multa precautie, asta fiindca se impune evitarea unei toxiinfectii alimentare.
...La cum conduce duduia, caci despre pilotaj este inca prea devreme sa-i oferim validarea deplina, n-are cum sa fie ravasitoare in bucatatie, cel putin atunci cand ne propunem sa nu ne abatem de la gastronomie.
Dacia are nevoie de certitudini & vigoare in compartimentul motor pentru produsele de serie, acesta-i detaliul fundamental pe care-l asteapta clientii, dCi implementat macar pe modelele 4x4, nicidecum de flatulențe de marketing a caror frigiditate mediatica ajunge sa genereze nu doar ignoranta, ci repulsie.
Drumuri bune sa ai !