Detalii despre vehiculul autonom Cruise Origin: General Motors vrea să înceapă producția în 2022

de Paul Cosma
Luni, 27.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cruise Origin, prototipul electric și autonom dezvoltat de General Motors șI Honda, ar urma să intre în producție în 2022, potrivit informațiilor din presa americană. Vehiculul ar putea fi folosit în cadrul unui serviciu de ride-hailing cu mașini autonome, care să concureze cu Uber sau Lyft.

Săptămâna trecută, divizia de vehicule autonome de la General Motors, a prezentat rezultatul unei colaborări cu japonezii de la Honda.

Cruise Origin, un prototip electric și autonom, fără volan și pedale, este așteptat să intre în producția de serie undeva la sfârșitul anului 2022, conform ultimelor informații din presa americană.

General Motors pregătește investiții de circa 2.2 miliarde de dolari pentru extinderea fabricii din Detroit-Hamtramck, acolo unde urmează să fie produse atât SUV-uri și pick-up-uri electrice, cât și vehicule autonome.

Potrivit General Motors, o familie din San Francisco ar economisi anual până la 5.000 de dolari dacă ar renunța la mașinile personale și ar folosi doar servicii de ride-sharing sau ride-hailing.

Via Carscoops

Comentarii (9)

  • Doamne fereşte, apără şi păzeşte! Este de-a dreptul neverosimil să citeşti în 2020: “General Motors: *Renunţaţi la maşinile personale!*”…Şi faceţi abstracţie de reacţia îndreptăţită a oricărui pământean cu dovleacul rămas pe umeri – cum ar “digera” această sminteală pură, “acolo” unde se află acum, corifeii celei mai mari corporaţii auto din istorie?...

    Mărioaro, să nu cumva să cutezi a-ţi face apariţia pe meleagurile brav ortodoxe…Eu însumi te-aş întâmpina primul la aterizare, te-aş pălmui straşnic, te-aş împinge înapoi în avion, aş trage trapa după tine şi tuleo! Dă-te-n spanac de-acilişea! Cum poţi să concepi o asemenea enormitate?! Ce “cerere” poţi invoca, din moment ce vi se ordonă de “prea sus” s-o scorniţi, să prostiţi lumea că ar exista, eventual că vă şi copleşeşte !!!

    Sau, fie, procedaţi oricum vreţi, dar atunci schimbaţi-vă denumirea în General Non- sau mai degrabă Anti-Motors. Ca să corespundă (noii) realităţii…

    PS. Să fi proiectat din nou Chevrolet K5 Blazer nu vă trece prin “cap”…Sau să fi repornit producţia acelei familii de motoare pe care o regretă perpetuu americanii de rând: Buick 3800 V6. În schimb, aruncaţi cu miliardele, fără să clipiţi, pe e-high-tech-vise umede…Încă o dată subliniez: aşa ceva n-ar fi posibil nici dacă Dumnezeu ar lua-o de la capăt cu Creaţia. Este de miezul nopţii minţii.
    12 5
  • Oare Brian Cooley ar fi de acord cu stupizenia asta in San Fransisco??
    10 3
  • netam_nissan
    dle inexorabil le ziceti bine cred desi nu stiu cine ar fi marioara si cum ar putea ea fomeie sa conduca fabrici asa babane ca general motors.
    ca nevasta mea silvia nici sa conduca carutu in hipermarchet nu prea reuseste si cotonogeste destui alti clienti cu el.
    afel va zic io ce imi zicea colegul ala intenat la glumeti si despre general motors. ca va mai produce motoare=motors, da numai pentru cite un general deci pt armata de unde si numele.
    plus ca se va baga si stivy-sharing.
    da.da carfur o sa ma imprumute deci in pauze de activitate la brico-depot sau altele dar tot pe leaa asta nasol.
    frica imi e doar sa nu bage si wife-sharing dar asta e viitoru alfel nu ne-ar convinge toate stitile siturile ca sintem si noi defapt dinainte sa le aflam convinsi de orice rele
    16 1
  • Clique
    Nu sunt eu genul cu profeții și chestii de genul, însă există un citat care sună cam așa :
    "când tehnologia va ajunge la cel mai înalt nivel, omenirea va începe să dispară" ( sau mai bine spus va fi "ajutată" să dispară )

    Efectiv nu am înțeles și nici nu voi înțelege obsesia asta ca mașinile să meargă singure.
    Băi, roboții fac mașini, roboții fac telefoane, roboții fac una alta, mai nou Ford cică dorește roboți să înlocuiască curierii, roboți în loc de animale de companie, băi frate dar omul ca specie ce o să facă în viitor ?!
    Legume în devenire, cobaii pentru experimente cred...

    Dacă guvernele ne vor asigura traiul zilnic, excursii etc. îmi convine, desigur lucrul ăsta nu se va întampla.
    12 2
  • ACE - Craiova
    Avand in vedere faptul ca, masina are o durata estimata (proiectata) a sistemului de tractiune gandita pentru parcurgerea unei distante totale de cca. 1 milion de mile terestre (peste 1,6 milioane km), o asemenea masina ar face senzatie, in curand, daca se vor depasi barierele privind utilizarea unor asemenea autovehicule (autonome).

    Vom trai si vom vedea...mai sunt (doar) 2 ani pana atunci....
    2 15
  • netam_nissan
    uite cum dl ace.craiova imi da dreptate cind scrie cum e convins ca orice e de fapt bun inainte sa stie vreun amanunt.
    cind de fapt cutia asta e orice numa nu masina ca nu are nici volan.
    poate drezina.
    in orice caz a cui o sa fie ma intreb daca nu o conduce nimeni.. poate a lu duamna firea la noi mai stii. nu m-ar mira sa care oameni primaria cu ele la circurile foamei infiintate din nou.
    halal capitalizm liber cu trotinete personale cel mult.
    15 1
  • netam_nissan
    gata am aflat de la voci care zic ca proprietarul la origini e tom cruise
    10 0
  • andrei
    când tehnologia va ajunge la cel mai înalt nivel, omenirea va începe să dispară" ( sau mai bine spus va fi "ajutată" să dispară )

    iti dai seama, cand ne bateam ca chiorii acum zeci de mii de ani, ne ucideam si ne decapitam (si inca o mai facem) nu mai disparea omenirea. dispare acum! hai ma lasi cu aberatiile astea. de le scoateti, mai nene?

    si ce e aia cel mai inalt nivel? ca dupa mine sunt la ani lumina de ce inseamna cel mai inalt nivel. cand om comunica telepatic sa ma anunti, atunci inseamna ca ne apropiem. momentan nici gand.

    iar masina asta e f utila pt scopul in care e gandita. nu te pune nimeni sa ti-o iei tu. ca nu ii vezi tu scopul, problema ta.
    3 6
  • @andrei, te văd foarte îndârjit să ”justifici” aşa-zisa mobilitate urbană. Chiar nu, nu este nevoie de dânsa…

    De fapt, de ce este traficul atât de sufocant, mai ales în perioadele de intrare şi ieşire de la serviciu sau spre/în localităţile cu valoare turistică? Doar din cauza numărului tot mai mare de maşini? Eu zic (pe bază empirică personală) că:
    ● mulţi merg prea încet atunci când abordează obstacole obiective şi inevitabile de pe şosea sau pur şi simplu tronsoane de carosabil sub orice critică, vezi Doamne ca să nu-şi avarieze “bunătate” (a se citi: scumpete) de maşină;
    ● intersecţiile cele mai predispuse la ambuteiaj nu se descongestionează graţie indicatoarelor de prioritate, semafoarelor şi, în ultimă instanţă, graţie agenţilor PR, ci construind sens giratoriu şi, dacă nici această modalitate nu se dovedeşte utilă, apelând la “mica înţelegere” (oricât ar părea gestul de neregulamentar);
    ● şoselele suspendate ar fi constituit soluţia ideală astăzi…dar, în acest caz, ar fi imposibil să nu întreb: unde s-au “evaporat” banii, în definitiv avuţia acestei ţări? – dacă ar vrea cineva să nominalizeze “infractori” interni, să nu-i uite, totuşi, mai ales pe cei externi…
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru