Feedback

Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde

Publicat Luni, 27.08.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 7
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 1
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 2
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 3
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 4
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 5
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 6
Ferrari 488 Pista Spider este aici: motor V8 de 720 CP, viteză maximă de 340 km/h și 0-100 km/h în 2.8 secunde - Poza 7
Ferrari a prezentat versiunea Spider a noului 488 Pista în cadrul Concursului de Eleganță de la Pebble Beach. Sportiva decapotabilă are un motor V8 de 3.9 litri care dezvoltă 720 de cai putere și ajunge de la 0 la 100 km/h în 2.85 secunde.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La Salonul Auto de la Geneva din acest an, Ferrari a lansat noul 488 Pista, acesta fiind succesor al modelelor 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia și 458 Speciale, toate beneficiind de motoarele V8 are constructorului din Maranello.

Acum, italienii au prezentat versiunea 488 Pista Spider, de această dată în California, la Pebble Beach, fiind cel de-al 50-lea model “drop-top” lansat vreodată de Scuderia.

Ferrari 488 Pista Spider folosește același V8 biturbo de 3.9 litri care produce 720 de cai putere la 8.000 rpm și 770 Nm începând cu 3.000 rpm. Cel mai puternic motor V8 din istoria companiei italiene este cuplat la o cutie cu șapte rapoarte și dublu ambreiaj.

Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 2.85 secunde, iar repriza 0-200 km/h se desfășoară în 8 secunde, cu o viteză maximă de 340 km/h.

La interior, Ferrari 488 Pista are elemente produse din Alcantara și accesorii din fibră de carbon. Italienii au mizat pe o mulțime de elemente fabricate din materiale ușoare. Totuși, masa totală a lui 488 Pista Spider este de 1.380 de kilograme, cu 100 de kilograme mai mult decât versiunea standard 488 Pista.


Comentarii (7)

  • Ce masina degeaba, nu are nici macar un ecran din ala lucios.
    3 3
  • SIMPLE MINDS
    Daca pentru propulsorul ce echipeaza varianta 488 GTB (670 CP ) s-au acordat atatea premii la clasa lui de cilindree si nu o data a fost declarat *Engine of the year * oare nu cumva pentru declinarea de fata ar trebui inventate superlative ?!
    2 0
  • Corocsenie Adrian
    @Green_Alex
    Atata timp cat are display in loc de ceasuri cu ace pt. vitezometru si turometru, tot o sclipicioasa e si ea. Asta peste 30 de ani o vezi la casat. Nu sta nimeni sa ii schimbe bordul cand o sa ii moara pixeli. Nu degeaba 250-urile sau Ferrariile vechi si tot ce e vechi de valoare se vand pe zeci de milioane de euro. Tehnologia in exces face din masini unele de consum. Nici pe departe unele de colectie.
    3 0
  • @Corocsenie Adrian
    Banuiesc faptul ca Green Alex glumea; dar daca ar fi vorbit serios, nu ar fi inteles oricum raspunsul dat de tine.
    Acest Ferrari este un vis, atat la exterior, cat si la interior.
    Interiorul este pur sange sportiv.
    1 1
  • Corocsenie Adrian
    @@Corocsenie Adrian
    Cui ii place ! Nu zice nimeni ca nu e sportiv....dar pur sange in nicun caz. Pur sange sunt cele de pana in F50 inclusiv. Adica pana prin 1998-2000.
    1 1
  • @ Adrian
    Arata foarte bine si chiar apreciam (printr-o ironie) faptul ca turometrul din centru pare analogic si nu un desen pe un ecran.
    Acum faptul ca pentru informatiile auxiliare se folosesc ecrane (fata de ceasuri analogice) inseamna progres pentru ca permite pilotului (sau soferului) selectarea informatiilor relevante in timpul cursei/plimbarii.
    Mi se pare ca aici se face diferenta intre consecventa si fanatism, dar aici fiecare trage linia in alta parte.
    Acum vis a vis de care versiuni sunt "pur sange" si care nu, discutia este inutila la o versiune cabrio.
    1 0
  • @Green_Alex
    Si cu ceasurile analogice, ultimele modele de masini, inaintea acestui trend cu tablete in loc de ceasuri, s-au folosit display-uri destul de mari, intre vitezometru si turometru, Care iti permitea selectarea informatiilor relevante in timpul cursei/plimbarii... Si display-ul era unul destul de mare, care iti permitea o buna vedere/citire a informatiilor....
    Din ce vad, la Audi majoritatea modelelor au pastrat in dotarea standard ceasurile clasice, cu ecran intre ele, si mi se pare o decizie foarte buna.
    Deci, eu oricum nu inteleg acest trend, adica folosirea display-ului in locurile ceasurilor analogice, pt ca nu ii vad rostul si nici nu mi se pare ca arata bine/frumos...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru