Ford C-Max Energi va avea o autonomie mai mare decât Toyota Prius Plug-In

de Dragoș Băltățeanu
Luni, 23.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modelul hibrid Ford C-Max Energi se laudă cu o autonomie mai mare decât cea a rivalului Toyota Prius Plug-In Hybrid. Ford va folosi acest atu pentru promovarea modelului hibrid C-Max Energi.

Ford a anunţat că viitorul model C-Max Energi hibrid va avea un atu important în faţa concurenţei. Producătorul american spune că autonomia modelului hibrid va fi semnificativ mai mare decât cea a reperului în clasa automobilelor hibrid: Toyota Prius Plug-In Hybrid. Ford cpune că C-Max Energi va putea merge 20 de mile (32 km) doar cu ajutorul motorului electric şi energiei stocate în acumulatori, iar autonomia totală a sistemului hibrid va fi de 550 mile (885 km). Aceste cifre oficiale sunt ceva mai bune decât cele ale modelului Toyota Prius Plug-In Hybrid. Acest model poate parcurge 11 mile (17 km) cu ajutorul bateriilor, iar autonomia totală a sistemului hibrid este de 540 mile (868 km). Diferenţa nu este chiar atât de mare în ceea ce priveşte autonomia totală.

Ford C-Max Energi este aproape identic cu modelul C-Max Hybrid, dar va folosi o baterie mai mare şi un cablu pentru a putea încărca bateriile de la orice priză. Ambele modele folosesc un motor pe benzină de doi litri, acumulatori li-ion şi un motor/generator electric.

Puterea totală a sistemului hibrid este de 190 CP.

Ford spune că C-Max Energi are un scor echivalent de 95 MPGe, identic cu cel înregistrat de Toyota Prius Plug-In şi mai bun decât cel înregistrat de Chevrolet Volt cu 94 MPGe. MPGe înseamnă Miles per Gallon Gasoline Equivalent şi este o unitate de măsură folosită de americani pentru a oferi o cifră echivalentă cu consumul de carburat la maşinile clasice. 

Ford preia deja comenzi în Statele Unite pentru modelul C-Max Hybrid, al cărui preţ începe de la 25.995 dolari. Modelul C-Max Energi va fi lansat la o dată ulterioară, iar preţul urmează să fie anunţat.

Via egmcartech

Comentarii (11)

  • pentru Mafia
    Nu se poate! Mafia o sa va contrazica in curand: masinile din plastic japoneze sunt cele mai bune.
    15 4
  • Vasilica
    Ford sunt cu multi ani peste toyota ca si avans tehnologic.Prin tarile bananiere mai exista conceptul japonez=fiabilitate=tehnologie, doar atat
    10 7
  • Pinguinul_nuclear
    Cumva nu prea inteleg.Bun macar daca se ia dupa Toyota se se ia calumea.Ii cresteti autonomia ,dar crestetii domne si fiabilitate,exact ca Toyota,daca tot v-ati luat dupa ei.
    9 16
  • Nici asta nu e fiabila, eu cred ca toyota a amanetat fiabilitatea si cine vrea trebuie sa vorbeasca cu japonezii sa plateasca taxa sau drepturi de autor. Eu stiam ca la modul full electric toyota este in urma, iar ca modele electrice nu are nimic competitiv in momentul de fata, ei bat moneda pe hibride si cam atat, iar altii ofera modele full electrice de luat in seama de cativa ani buni
    12 3
  • Autonomia lui Toyota Prius Plug I este de 1200 km. Deci nu stiu cum sunt asa de aproape cei de la Ford de Toyota.....
    2 10
  • Stati liistiti.Nu va mai agitati!Nu are nici macar autonomia lui Prius.Toyota va fi mereu number one ma.Dormiti voi linistiti,ca BMW nu are nici acum un Plug in.
    2 11
  • Are si Bmw mai "onorabile", seria 1 Active E , modelul vechi de seria 1.
    7 3
  • Nu are.Inca nu sunt introduse la vanzare asa ca ''mucles'',ca aberezi.
    4 10
  • AndreiRN
    Bravo ford pt acest model promis pt viitor.
    Toyota a deschis un domeniu auto si alti au urmat si asta va dezvolta si avansa technologia in acest domeniu.
    Diferenta este ca Toyota are calitate Japoneze pe cand Ford este facut de chinezi si asamblat oriunde in lume.
    Oricum este bine si asa.
    6 7
  • foarte bine..concurenta e binevenita...asteptam cat mai multe masini de genu..
    9 0
  • Bogdan
    Ce de 'pricepiti' caragialesti. Observ ca publicul Automarket s-a schimbat foarte mult in ultimele luni, ma intreb care este motivul schimbarii. Poate acelasi care a dus la falimentarea marcii Saab si anume lipsa unor caracteristici de esenta a ceea ce reprezinta un om 'de calitate' in ziua de azi.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru