Ford Focus 1.0 EcoBoost a primit primul său pachet de tuning, marca Superchips

de Sebastian Toma
Joi, 02.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Motorul 1.0 EcoBoost al lui Ford Focus a atras atenţia celor de la Superchips, care au lansat un nou soft pentru unitatea ECU. Costă 580 euro şi îţi aduce 147 CP şi 227 Nm.

Ford Focus 1.0 EcoBoost, cea mai mică motorizare oferită vreodată de Ford, a primit primul său pachet de tuning. Vorbim de un nou soft pentru unitatea ECU, realizat de englezii de la Superchips. Acesta duce motorul 1.0 de 125 CP şi 169 Nm la 147 CP şi 227 Nm fără nicio intervenţie mecanică şi fără schimbări asupra emisiilor de CO2 şi a consumului de carburant. În raport cu datele furnizate de fabrică, cei de la Superchips au descoperit că motorul 1.0 EcoBoost dezvoltă 127 CP în standard, deci pachetul lor aduce 20 CP şi 27 Nm în plus (în comparaţie cu cuplul maxim atins în regim de overboost).

Apariţia acestui pachet nu face decât să anticipeze viitoarele kit-uri de modificări mai serioase pentru 1.0 EcoBoost, care s-ar putea apropia destul de mult de linia care îl va obliga pe şofer să aleagă între performanţe şi fiabilitate. Până la apariţia versiunii de 180 CP a motorului 1.0 EcoBoost, care nu a fost confirmată oficial, vorbim de cel mai puternic 1.0 EcoBoost din lume.

Ne aşteptăm ca alţi tuneri europeni să dezvolte pachetele lor pentru 1.0 EcoBoost, clienţii urmând să aibă mai multe opţiuni pe masă până la jumătatea anului viitor, pe lângă tunerii locali.

Esential 127 CP dezvolta motorul 1.0 EcoBoost testat de cei de la Superchips pe dinamometru înainte de modificările software.
Motorul 1.0 EcoBoost din gama Ford este disponibil în gamele Focus, B-Max şi C-Max. Unitatea este produsă la fabricile din Koln şi Craiova, cea din urmă echipând doar versiunile EcoBoost ale lui B-Max. Unitatea 1.0 EcoBoost este şi marele câştigător al Engine of The Year 2012, obţinând prima poziţie la categoriile "Cel mai bun motor mai mic de un litru" şi "Cel mai bun motor nou".

Via Carscoop

Comentarii (7)

  • Urata cu spume masina asta! Tare urata!!!
    8 40
  • @slVW_83 - carcotasul de serviciu

    care masina e frumoasa pentru tine? era mai frumoasa generatia veche de focus pentru mintea ta, nu?


    e chiar reusit la design exterior noul focus, mai ales botul agresiv. hatchbackul e putin mai ciudat din spate, dar in rest, sedanul si wagonul arata foarte bine.
    26 8
  • Adrian
    FRUMOASA MASINA.ARE NISTE LINII SUPERBE')
    13 10
  • the hep
    touche mog
    6 11
  • Focus e o masina frumoasa,are cea mai buna gama de motorizari din segment si un pret ok. Nu e de mirare ca la nivel global Focus are vanzari mai mari decat Golf.
    18 9
  • de ce vorbeste toata lumea de design la un articol despre puterea motorului ? eu sunt tare curios de fiabilitate,se scoate imposibilul dintr un motor de 1000cc.(fie el si turbo).mai ramane sa scoata un motor triturbo de 1000cc,de 200cp...
    20 2
  • Viseaza baietica, viseaza. La modelul Ford sunt luate in considerare toate variantele de caroserie, la Golf nu se ia in considerare sedanul- Jetta, caz in care Ford revine pe pozitia meritata- stii tu care e aia.
    8 18

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru