Ford Focus Electric - vânzări lente în Statele Unite ale Americii

de Dragoș Băltățeanu
Sambata, 26.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea cu propulsie electrică a modelului Ford Focus nu se vinde prea bine în SUA. Pentru a impulsiona vânzările, Ford a decis să ofere un discount important.

Ford avea mari speranțe legate de varianta cu propulsie electrică a modelului Focus lansat în Statele Unite. Din păcate, realitatea s-a dovedit diferită, vânzările înregistrate de Ford anul trecut fiind de 685 exemplare pentru acest model. Ford a construit însă 1.627 unități și pentru a îl face mai atractiv, Ford oferă acum în AMerica un discount de 10.750 USD pentru clienții care aleg să achiziționeze acest automobil printr-un leasing pe trei ani. Cei care doresc să îl achiziționeze plătind mașina cash, primesc un discount de 2.000 USD. 

Ford cere 39.200 USD pentru un Focus EV în Statele Unite, în timp ce Nissan vinde modelul Leaf cu 10.400 USD mai puțin. Wes Sherwwond, purtător de cuvânt al companiei Ford, a spus: "Trebuie să răspundem presiunilor aduse de către competitori, dar încă nu am reușit să ne apropiem de Nissan în ceea ce privește prețul."

Via worldcarfans

Comentarii (8)

  • andrey_1293
    Pe Focus sunt motoare excelente, in special cele pe benzina, de care americanii sunt amatori. Mi se pare si normal sa se vada rau modelul electric
    6 37
  • Pai la cum arata cred si eu ca se vinde rau! Urata masina!!!
    18 28
  • @slVW_83

    Hai ca asta e tare!! Pai daca Focus e urat,Nissan Leaf cum mai e??
    17 27
  • @andrey_1293
    N-are nico treaba. Sunt target-uri diferite de clienti. Masinile electrice nu vin in prezent sa inlocuiasca complet oferta cu ardere interna. Vin ca o ALTERNATIVA.
    Daca era o oferta competitiva, in sensul autonomiei, tinutei de drum, incarcarii rapide (30min/80% la Leaf -indisponibil la Focus), dotarilor, pretului etc., Ford nici nu treabuia sa mentioneze numele de Nissan Leaf. Aveau vanzari si afisau doar un zambet superior, fara alte comentarii.
    Dar ei stiu cine-i seful, asa ca acum incearca si ei marea cu degetul.
    Leaf va ramane totusi lider detasat. Cam umilitor sa iei bataie la tine acasa, nu-i asa Ford?
    33 6
  • masina pentru oameni care nu au cap! mai bine una second hand din Germania!!
    0 28
  • cheese
    @Moje

    Leaf arata a electrica si arata bine. Focusul poate fi confundat usor cu unul obisnuit daca nu te uiti atent la badge-uri / embleme.
    Diferenta e ca noul Focus l-am vazut in realitate, si tot urat este, pe cand Leaf se spune ca-i mai frumos decat in poze. Pentru cine nu cunoaste, e un adevarat cult pentru Leaf in America.
    26 9
  • HotWeels
    @eu
    Lider detasat e Volt nu caricatura aia de Leaf.
    Vanzarile Chevrolet Volt cresc tot mai mult,Leaf a ramas mult in urma.
    Oricum,Focus electric a intrat mai tarziu in joc.

    @cheese
    Numai un om bolnav poate sa afirme ca Leaf arata mai bine decat Focus.
    8 4
  • Niciodata in lumea de azi nu va avea succes o masina electrica gandita sa functioneze dupa un principiu vechi de mai bine de 100 ani: cu bateriile in carca, autonomie redusa si timpi de incarcare inacceptabili de mari pt zilele noastre. Oamenii mai vor sa si iasa din orase, sa parcurga dinstante mari in timp cat mai scurt, nu sa astepte din 100 in 100 km cu orele sa-si incarce masina. Conceptul e penibil de la o posta, oricat ar evolua bateriile, si nu vad pe termen mediu sau chiar lung o evolutie a lor incat sa tina min 500 km si sa se incarce in 5 min, la modul in care sunt ele concepute acum. Solutia propusa de Volt e cea mai decenta si cea mai apropiata de necesitati: full electric intr-un ciclu tipic de oras casa-serviciu-casa si hybrid in afara orasului.
    9 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru