Genesis GV70 în versiune pur electrică: două motoare, până la 490 CP și 400 kilometri autonomie

de Alexandru Monenciu
Vineri, 19.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Genesis lansează oficial noul Electrified GV70 sau, cu alte cuvinte, versiunea pur electrică a SUV-ului cu același nume. Acesta este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună 490 de cai putere.

Genesis, brand-ul premium lansat sub umbrela Hyundai, a prezentat SUV-ul GV70 la finalul anului trecut. Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Guangzhou (China), constructorul asiatic a lansat oficial versiunea electrică a acestuia: Electrified GV70.

Din punct de vedere estetic, este greu să distingi cele două versiuni. Cel din urmă are o grilă ușor revizuită, care ascunde priza de încărcare, terminațiile sistemului de evacuare lipsesc, iar la interior au fost utilizate materiale prietenoase cu mediul înconjurător.

Tot aici avem padele pentru ajustarea nivelului de regenerare a energiei pierdute la frânare, dar și un buton de Boost montat pe volan.

Noul Genesis Electrified GV70 este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună 217 CP și 350 Nm. Cu modul Boost activat, puterea urcă la 490 CP și 700 Nm cuplu. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.5 secunde.

Capacitatea bateriei este necunoscută, dar SUV-ul are tehnologie de încărcare la 800 V.

Când este conectat la o priză de 350 kW, repriza 10% - 80% durează doar 18 minute. Autonomia anunțată de producător este de până la 400 de kilometri (standardul coreean)

Genesis a echipat mașina și cu sistemul Vehicle to Load, care permite alimentarea cu energie electrică a diferitelor aparate electrocasnice.

via Genesis

Comentarii (6)

  • "the estimated maximum range per charge is over 500km". Asta scrie la ei pe site.
    4 2
  • 400-500 tot dracu ala e. Adica vreo 200-300 in realitate.
    6 6
  • Edikkt
    uzata moral...
    Ăăă, pardon, din reflex... am gresit articolul!
    12 3
  • 800 V și 350 KW!!!…. eu nu ma ating de așa ceva. Ma scuzați dar nu văd ca lucrurile să meargă in direcția bună pe partea electrificării… este doar o chestiune de timp până o sa apăra incidente serioase.
    3 3
  • Ai mare dreptate, dar ignori cate recall au fost pentru ICE. Daca cauti putintel, ai sa vezi ca sunt nenumarate cazuri in care masinile au luat foc. La fel si la telefoane, nu prea se atingeau unii de ele si incarcatoarele puternice nu prea pareau de incredere, dar acum sunt ok. Tehnologia avanseaza, cu sau fara voia ta. Acum vreo 20 de ani vorbeam de 268 cei mai fericiti sau de CIP. Acum deja vorbim de procesoare octacore, ba mai mult, ele sunt disponibile in smartphones.
    Tehnologia a avansat super rapid si avanseaza, asa ca nu te speria.
    Dieselul e in coma, il mai sustin firmele care au investit mult si inca vor sa recupereze din investitii, dar vor plati amenzi pentru mediu, deci e doar o chestiune de timp.
    Si nu inteleg care e problema? Majoritatea se plang ca marea problema e timpul mare de incarcare si autonomia. Acum cand se gasesc solutii, nu prea vrea lumea?
    Deci pardon, ce vreti de fapt?
    3 5
  • 800V şi 350 kw deja rezolvă 99% din nevoia clienţilor de a încarca rapid.

    Iar instalaţiile dacă sunt certificate şi sunt, funcţionează foarte bine.

    Oricum, pentru unii, deja nu viitorul dar prezentul este electric
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru