Imagini oficiale cu Lynk&Co 03, primul sedan al constructorului chinez: platformă de Volvo și tehnologii moderne

de Cornel Șocariciu
Luni, 06.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lynk&Co, brandul auto lansat recent de Geely, a publicat primele imagini cu sedanul 03. Modelul va fi prezentat în luna septembrie, iar chinezii spun că acesta va integra tehnologii moderne și materiale de calitate.

Lynk&Co, brandul auto lansat recent de Geely, constructorul chinez care deține și Volvo, se pregătește intens pentru lansarea celui de-al treilea model din cadrul gamei. După SUV-urile 01 și 02, constructorul va lansa în curând sedanul 03, care inițial va fi disponibil pe piața chineză, înainte ca acesta să ajungă și pe piața din Europa.

Acum, constructorul chinez a publicat primele imagini cu noul Lynk&Co 03, iar prezentarea oficială este programată pentru luna septembrie. La nivel estetic, noul sedan dezvoltat de constructorul din China preia o serie de elemente de design pe care le-am admirat în premieră pe SUV-urile 01 și 02. Vedem faruri care preiau semnătura luminoasă specifică brandului, o evacuare cu două terminații și chiar și un eleron discret. Chinezii nu uită de accesoriile cromate și nici de jantele de dimensiuni generoase.

Până în acest moment, oficialii Lynk&Co nu au publicat imagini cu interiorul noului 03, însă aceștia ne asigură că habitaclul este înțesat cu tehnologii moderne și cu materiale de calitate.

Noul 03 va fi produs pe platforma CMA, aceeași arhitectură folosită de Volvo XC40.

Chinezii nu suflă o vorbă nici despre gama de motorizări, însă surse apropiate companiei spun că noul sedan va prelua unitățile disponibile pe SUV-urile 01 și 02. Astfel, pe piața din China, noul Lynk&Co 03 va fi oferit cu un propulsor pe benzină de 1.5 litri cu trei cilindri care produce 150 CP și cu un motor de 2.0 litri, tot pe benzină, de 190 CP. Aceleași surse spun că în Europa, noul sedan va fi disponibil fie cu un sistem hibrid de propulsie, fie într-o versiune 100% electrică.

Până în acest moment, Lynk&Co s-a remarcat printr-o strategie atipică, întrucât propune un model de achiziție bazat pe abonament. Astfel, chinezii vor să atragă tinerii obișnuiți să plătească lunar pentru diverse servicii. În Europa, reprezentanții Lynk&Co spun că vor să deschidă o serie de "Offline Stores" în câteva orașe mari (Amsterdam, Barcelona, Berlin și Londra).

Comentarii (11)

  • Dacă occidentalii, vestul vor cumpăra maşini chinezeşti atunci v-a însemna declinul occidentului şi subjugarea de China.

    Deja de la căni de plastic au ajuns la telefoane... Un salt enorm...
    9 10
  • Romania?
    Arata mai bine decat orice Vw. Se vinde si in Romania? Nu dau doi bani pe masinile nemtesti, pentru mine conteaza fiabilitatea nu sigla de pe capota.
    14 9
  • @Romania
    stai sa vezi tu fiabilitate si siguranta..de 5 stele euro ncap.... nu e ca la telefoane treaba,
    7 5
  • @Romania?
    Ai vazut crash-testele masinilor chinezesti?
    Pentru tine nu conteaza siguranta?
    7 6
  • Ed, ce înseamnă "v-a" (indicativ, viitor)?
    7 1
  • viitorul nu e cunoscut de unii
    va insemna declinul
    0 2
  • Asa si...
    Am vazut testele chinezestilor acum niste ani..la fel cum am vazut si telefoanele de atunci, cum spune Edikk..salturi mari de la an la an. Chiar suntem curiosi, chiar speram sa fim placut surpinsi!

    Au evoluat enorm in cativa ani si scot asa ceva..cand noi cu traditie de fabricanti auto de 50 de ani inca suntem la nivelul unor conserve de 3 stele siguranta si interioare din plastice din care se fac galeti si ligheane. Confort si ergonomie sau tehnologie nu mai vorbim..zero.

    Astia macar au Volvo in curte si s-ar putea sa injecteze ceva know-how de acolo daca sunt isteti...si atunci sa te tii. Nu la anu, nu peste 3..dar in 10 ani s-ar putea sa aiba China niste cai mari de bataie de-o sa le invineteasca unora ochii.
    6 1
  • luxxxien
    La inceputul anului Lynk 03 se plimba prin Romania camuflat... L-am vazut pe centura Sibiului si cand am stat in coada lui prea mult a iesit catre Medias...
    Acum o luna am vazut un SUV Lynk pe platforma in zona Aradului...
    Sincer, masina nu arata rau, fiabilitatea probabil ca va fi o problema, cel putin la inceput, insa daca este folosit know-how-ul celor de la Volvo, si chiar tin sa intre pe piata europeana si cea americana iar calitatea nu va lasa de dorit, as prefera un astfel de sedan altora din aceeasi gama de pret de productie europeana.
    In plus ideea de abonament incepe sa prinda contur (culmea Renault nu a avut mare succes cu chiria lunara la bateriile vehiculelor electrice) si este discutata si in curtea Volvo/Polestar, si apar tot felul de companii care ofera astfel de pachete: abonament lunar, pay-as-you-drive, car-sharing, etc.
    Chiar si la nivel guvernamental (nu la noi, evident) sunt incurajate astfel de initiative care sunt menite sa scada numarul autovehiculelor parcate 22 de ore pe zi, dar platite integral...
    0 1
  • Marele salt
    Or fi evoluat ciainezii, in ultimul timp insa cel mai bine ar fi sa-i intrebam pe cei care lucreaza in industria auto sau in cea de componente ce parere au despre colegii lor din sucursalele din China. Atunci ne-am lamuri de ce cei care lucreaza in industria auto sau in cea de componente nu vor cumpara niciodata o masina chinezeasca.
    Iar de know-how-ul actual de la Volvo putem intreba pe cei de la service-uri cum e cu marca asta "premium". Da, stiu, strugurii sunt acri, vor spune unii. In realitate insa, mi-au facut gura punga.
    1 0
  • Daca masina e facuta in colaborare cu Volvo, pot scoate usor si 5 stele la siguranta. Chinezii au facut progrese tehnologice enorme in ultimii ani. Salturi gigantice. Nu poti compara masinile chinezesti de acum 10 ani cu cele din prezent, in special cele facute in colaborare cu o companie europeana cu traditie in siguranta.
    3 1
  • Scriu de pe telefon şi fac greşeli des, aşa este. Îmi cer scuze.

    Lăsând firmiturile, să vedem esentialul :


    DUPĂ IMOBILE (case, apartamente) cele mai MARI cheltuieli pentru mii şi milioane de oameni (români, europeni, etc) o reprezintă AUTOMOBILELE !!


    Nu că cumpăr de la magazinul chinezesc ceva căni de tablă, linguri, şi acum vând PORŢELAN trecute ca şi ceramică doar să scape chinezii de taxe de 10-100€
    Nu că cumpărăm telefoane chinezeşti de 100-1000€, şi înainte produceau telefoane ieftine, acum primul telefon din lume cu procesor AI a fost chinezesc NU AMERICAN, primul telefon cu Gorila Glass 6 (de nespart) o să fie acum în curând chinezesc !!
    Au terminat sistemul GPS Baidu înaintea Galileo al UE, deşi UE a spus început mai devreme !

    deci nu vorbim de 10€ sau 100€ sau 1.000€ ci la maşini vorbim de 10.000€ !!!!!

    Bine că imobiliarele de 100.000€ nu se pot aduce pe vapor dar Doamne fereşte, după maşini vor veni şi cu produse de construcţii.

    Şi atunci chiar am pus-o.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru