Îmbunătățiri pentru Peugeot e-208: 156 de cai putere și autonomie de 400 de kilometri

de Tiberiu Safta
Marti, 27.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peugeot a lansat o serie de îmbunătățiri pentru e-208, versiunea electrică a modelului subcompact. Noul model beneficiază de un propulsor mai puternic, dar și mai eficient. Astfel, noul e-208 are un propulsor de 156 de cai putere și promite o autonomie de până la 400 de kilometri.

Constructorul francez a lansat o nouă versiune, îmbunătățită, a modelului e-208. Modelul electric de dimensiuni mici nu a suferit modificări la nivel estetic, însă noutatea principală este propulsorul mai puternic și mai eficient.

Astfel, noua versiune Peugeot e-208 este echipat cu un propulsor electric de 156 de cai putere, față de 136 de cai putere cât avea până acum. De asemenea, noua versiune promite o autonomie de 400 de kilometri în regim WLTP, fiind mai mare cu 10.5% față de versiunea de până acum.

Pentru asta a fost montată și o baterie mai mare, cu o capacitate totală de 51 kWh, dintre care 48.1 kWh sunt utilizați. Inclusiv rata de consum a energiei electrice este mai mică, cu un consum de 12 kWh la fiecare 100 de kilometri.

Bateria lui Peugeot e-208 poate fi încărcată la o stație de încărcare rapidă cu priză de 100 de kW. Încărcarea bateriei de la 20 la 80% la o astfel de priză durează mai puțin de 25 de minute.

Noua versiune îmbunătățită a lui Peugeot e-208 va fi disponibilă din 2023.

via Peugeot

Comentarii (16)

  • ACE - Craiova
    Practic discutăm - pentru anul 2023 - de un facelift/upgrade tehnic al modelului PEUGEOT e-208.

    "La sfârșitul anului 2021, Peugeot făcuse deja o serie de optimizări la e-208 (anvelope, pompă de căldură etc.), rezultând o autonomie maximă crescută de la 340 la 362 km, în ciclul mixt WLTP."

    Vezi:
    https://www.automobile-propre.com/peugeot-prepare-une-e-208-avec-400-km-dautonomie/
    11 4
  • Sunt imbunatatiri si pe la preturi sau tot spre 35k bat?
    In curand preturile vor fi de genul x sau e-xx.
    Masina cutare costa x(termica) sau e-2*x(electrica).
    V(F)ocile care trambitau pana de curand cum se vor ieftini electricele de nu ne vom mai permite termice, au cam amutit. Au cam amutit si aia de luau electrica si mergeau gratis ca s-a cam taiat e-macaroana-moca de la Lidl/Kaufland. Si macaroana cu incarcatul acasa a devenit cam scumpa de cand cu plafonarile.
    Nashpaiureacamnasol.
    Asa e cand marketingul bate bunul simt si propria judecata.
    29 11
  • Lucian
    Numai early adopter sa nu fi in "revolutia" masinilor electrice...

    Si inca nici n-a venit "revolutia" inlocuirii bateriilor proaspat iesite din garantie contra unui mizilic de 20k de euro, "putin" mai mult decat schimbarea rezervorului la masinile clasice, care apropo, nu trebuia facuta (aproape) niciodata...
    19 8
  • Seriff
    @alex cu a mic, era logic ca se va intampla tot ce ai spus tu, eu sincer ma asteptam totusi sa ii lase pe mai multi sa puna botul si dupa sa ii arda, dar se pare ca au zis sa ii arda pe putinii fraieri care au dat banii pe asa ceva.
    20 11
  • Peojos
    Reclama e mai lungă. Peugeot spune că nu se simte miros în mașină. N-am ideea la ce se referă.
    Filtrul de polen are și cărbune activ? Peugeot produce termice care au miros?
    12 6
  • Mircea Badea
    De ce zice că e de dimensiuni mici? E normal, chiar mărișor, are 4 uși...
    2 7
  • Un comentariu de pe FB de azi. Orice alte adaugiri si completari cred ca sunt de prisos. :)

    Ionut Popescu
    npoteodrSs8u
    1
    05571g1t87m8t4a952gg5il022956
    h
    62l
    1
    a87ufg9ui041t
    ·
    Mărturisesc că simt o bucurie răutăcioasă când văd poze cu cozile din California la stațiile de încărcare a mașinilor electrice, când citesc că în Norvegia plinul lunar la o asfel de mașină a ajuns mai scump decât la benzină sau când văd coada din parcarea mall-ului Promenada, de la noi!
    Mă bucur, de ce să mint? Pentru că țăcăneala nu se tratează decât atunci când te dai cu capul... Sigur că săracii oameni nu au nicio vină, ei au vrut doar să salveze planeta; nici producătorii. Nici Elon Musk nu are vreo vină, el doar a speculat nebunia și a câștigat mulți bani.
    Dar, totuși, ecologiștii trebuie să trăiască pe pielea lor consecințele aberațiilor pe care le susțin; nu există altă cale de a scăpa de nebuniile astea, doar să-i lăsăm să-și trăiască propriile fantezii bolnave!
    A, să nu uit; statul dă în continuare subvenții de +10.000 euro pentru achiziția acestor mașini!
    LE Mă întrebam ce va face UE, ce vor face guvernele, când, peste cel mult un an, vor vedea scăderile dramatice la vânzările unor astfel de mașini. Dar, cunoscând capacitatea de analiză a funcționarilor de la Bruxelles și puterea lor de înțelegere, cred că știu deja răspunsul: vor mări masiv subvenția la cumpărarea unui astfel de autoturism!
    7 7
  • Am uitat sa spun ca pe bune, deci nu la misto, masina asta e208 e bestiala. Imi place.

    DAR: problemele cu bateriile proaste NU se rezolva cu wishful-thinking. Oricat de mult vrei sa le bagi sub pres, problemele, realitatea, continua sa se incapataneze sa iti dea cu propria prostie peste nas, cand ti-e lumea mai draga. Am spus aici de N ori ca bateriile, asa cum sunt ele in momentul asta, NU sunt o solutie pentru mobilitate. Motoarele electrice da, dar degeaba ai motoare eficiente si performante daca trebuie sa tragi un cablu electric deasupra masinii ca la tramvai, pentru ca bateriile nu sunt bune de nimic.

    Visul umed al ecologistilor isterici se spulbera de la o zi la alta. Am prevazut chiar si ca aparitia Daciei Spring o sa le faca viata extrem de grea minoritatii neglijabile care si-au permis o electrica. Daca citesti forumurile detinatorilor de Spring te ingrozesti. Oameni care locuiesc la bloc si care chiar sunt pusi in incurcatura - nu mai au unde incarca, trebuie sa stea la cozi, se cearta cu alti detinatori de EV, si-au complicat existenta inutil cu niste masini proaste prin ineficienta lor.

    Potentialii cumparatori ar trebui sa fie informati corect ce ii asteapta dupa cumpararea unei asemenea masini. Cei cu panouri fotovoltaice sunt o minoritate a minoritatii. Sunt 0.001%. Procentual, nesemnificativ. Cine vrea asa masina ar trebui sa stie ca ti-o iei doar daca stai la casa si poti sa te astepti ca dupa ce nu va mai exista subventia guvernamentala pentru curent, vei ajunge sa platesti cam la fel ca la o masina cu benzina. + pretul de achizitie e mult mai mic. + iarna o sa mergi jumatate din distanta parcursa vara, DAR VEI PLATI ACELASI PRET PENTRU INCARCARE!!! Astea sunt lucruri care ar trbui spuse cu sinceritate, nu prostiti oamenii cu autonomii de vis si frunzulite verzi. Asa cum spune si fostul ministru in postarea de pe FB pusa de mine mai sus, oamenii nu au nicio vina, pentru ca sunt indusi in eroare de reclame si marote cu planeta verde. E pur si simplu aberant ce se intampla.

    N-am crezut nicio secunda ca o sa vad/traiesc asa ceva. Daca mi-ar fi zis cineva ca o sa se vanda un VW UP! pe baterii cu 27000 Eur si statul o sa dea din banii mei 11500 de euro pentru o asemenea masina, as fi zis ca e de trecut pe pastile. Acelasi stat care imi pune mie poprire pe conturi pentru 100 de lei datorie la buget. E incredibil, repet...
    7 5
  • tu nu ai idee ce taxe te asteapta la afumatoare...

    e normal ca statul sa investeasca in viitor, problem e ca restul statelor nu ofera mai nimic.

    vrei in secolul 21, vrei sa nu mai faci parte din evul mediu al soselelor, iti iei electrica!
    4 14
  • Nici tu n-ai idee. :)
    Totul are un preț. Realimentarea în 2 minute, autonomia, mobilitatea sunt avantaje care merită considerate.
    Între o electrică de 50 k și 8 ani garanție la baterie, o termică de 30k și combustibilul pe 30 de ani pare alegerea normală pentru consumator.
    Apărătorii planetei, care n-au idee despre tehnologii și care consumă fluturi verzi în timp ce-și încarcă electrica cu termocentrala pe cărbune, n-au decât să aleagă în defavoarea lor și a planetei.
    9 4
  • @@PMC 10:00: da, stiu, asa functioneaza mintea stângacilor: Cand ceva functioneaza, trebuie taxat paroxistic.

    Cum zicea marele Reagan "Government's view of the economy could be summed up in a few short phrases: If it moves, tax it. If it keeps moving, regulate it. And if it stops moving, subsidize it." Prostia cu masinile electrice n-a putut fi prevazuta nici macar de Reagan. Aici lucrurile nu au functionat DIN START, asa ca guvernele s-au apucat sa subventioneze din start. Poate, poate "they will move". Eh, se pare ca "they still don't move". Si e hilar, pentru ca e vorba de masini, care se presupune ca sunt esenta lui "locomotion" :) Nici eu nu mi-as fi putut imagina ca tampirea colectiva o sa poata ajunge vreodata la asemenea culmi.

    Deci cum spuneam, asa functioneaza gandirea voastra, a celor de stanga: taxe, impozite, peschesuri si biruri, numai sa iasa cum vreti voi. Dar se pare ca de data asta lucrurile au mers prea departe si lumea e tot mai putin dispusa sa plateasca pentru gargaunii verzi din mintea unor activisti obraznici. :)
    4 4
  • nu inteleg agitatia frenetica a fosilarilor, daca oamenii vor electrice si li se potrivesc, lasati-i in pace, putinistilor. in loc sa le ziceti merci ca nu va mai omoara cu noxele, tot la bani va ganditi ca ultimul zgarciog, probabil aveti interese financiare de va zbateti atata. sanatatea nu are pret, degeaba bagi motorina in 2 minute daca imprastii cancer in jurul tau. gandirea voastra este egoista la extrem.
    5 12
  • Ia și tu în considerare viața reală. Personal m-am aflat în ipostaza de a alege o mașină nouă. După ani de evaluare am înțeles toată mizeria din spatele hype-ului electric și nesustenabilitatea acestei versiuni în România pe următorii minim 30 de ani. Spring-ul a apărut mai târziu, buluc la stația de încărcare, argument suprem că trebuie să fii absolut incapabil dpdv intelectual ca să alegi varianta electrică.

    Deci, reacția multora dintre noi are legătură cu faptul că ne jigniți inteligența. Că o faceți din postura de samsari, e treaba voastră.
    10 3
  • Seriff
    https://autolatest.ro/stiri/romanii-au-inceput-sa-se-bata-la-statiile-de-incarcare-gratis-ale-masinilor-electrice/

    Bafta la incarcat baieti, salvati planeta, hai rapid!
    7 4
  • Seriff
    https://autolatest.ro/stiri/romanii-au-inceput-sa-se-bata-la-statiile-de-incarcare-gratis-ale-masinilor-electrice/

    Bafta la incarcat baieti, salvati planeta, hai rapid!
    7 4
  • In principiu ai dreptate, sănătatea nu are preț… dar asimilarea mașinilor clasice cu sursa problemelor de sănătate este o aberației. Principala cauza a problemelor de sănătate sunt bolile de inima (stil de viața, alimentație, colesterol, mici, grătare, oua, brânza, lapte etc.), cancerul de plămâni este majoritar legat de consumul de tutun, hai ca te-ai prins ești pe lângă. De unde ai scos tu aberația ca mașinile ucid?
    8 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru