Informații neoficiale: Audi intenționează să reducă producția SUV-ului electric e-tron începând din 2021

de Daniel Popescu
Miercuri, 28.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi intenționează să reducă drastic producția SUV-ului e-tron la uzina din Bruxelles, pe fondul scăderii cererii pentru modelul german din cauza pandemiei de coronavirus, potrivit unor informații neoficiale.

Audi e-tron a generat vânzări de 17.641 de unități în primele șase luni ale acestui an și este cel mai vândut SUV electric de segment mediu la nivel global.

Cu toate acestea, publicația belgiană L'Echo susține că Audi pregătește o reducere a producției lui e-tron la uzina de la Bruxelles, ca reacție la noile condiții de pe piața auto în contextul pandemiei de coronavirus.

În prezent, Audi produce circa 9.800 de unități e-tron la fiecare trei luni, însă producția ar urma să fie redusă la numai 5.700 de unități la trei luni începând din 2021.

"În fiecare an renegociem volumele.

Discuția este deschisă și nu s-a luat încă o decizie. Într-o lună, asta se poate schimba. Pentru moment, totul fluctuează", a declarat un reprezentant al unui sindicat al muncitorilor din Belgia.

În prezent, la uzina de la Bruxelles lucrează 3.000 de muncitori, dintre care 500 sunt angajați cu contracte temporare. O reducere a producției aproape la jumătate ar putea genera inclusiv o reducere a forței de muncă necesară.

Una dintre principalele intenții ale celor de la Audi este reducerea săptămânii de lucru pentru a evita concedierile.

"Dacă lucrăm o oră pe zi mai puțin este ca și cum am avea încă 6 zile libere pe an. Dacă producția se reduce cu două ore, asta înseamnă 12 zile pe an care trebuie finanțate", precizează reprezentanții sindicatelor de muncitori.

În schimb, oficialii uzinei Audi din Bruxelles au evitat să comenteze informațiile. "Vă rugăm să înțelegeți că nu putem comenta pe tema producției pentru 2021", a declarat purtătorul de cuvânt al uzinei.

Via CleanTechnica

Comentarii (6)

  • Nu din cauza virozei reduc baietii productia,vine criza,din 2019 sunt semnele clare.Deja strainii care s-au prins strang cureaua,nu tu credite,vacante,cumparaturi in moluri,masina noua mai poate astepta cat aia veche merge inca...doar la noi e huzur,excursii de lux si opulenta cu masini de lux,plin in moluri,bara la bara in we pe Valea Prahovei si nu numai,o viata tihnita.
    18 5
  • e-Probleme-n eco-paradis? Nu-si vinde lumea casele ca sa-si cumpere masina electrica?
    In ritmul asta de vanzari proiectul ramane in gaura.
    e-Ghinion.
    Da las ca doar cateva luni de vanzari de dieseluri, acopera si gaura asta. Si de vanzari in segmentele populare (A4, A6, Q3, Q5, Q7, chiar si Q8) nu duc lipsa.
    17 6
  • Cel mai vandut SYV electric la clasa lui, dar cifrele sunt o gluma fata de celelalte modele clasice, in procente suna bine cresterile si cu trei cifre chiar, dar in cifre absolute electricele sunt aproape zero, asta cu bonusuri de la stat.
    17 3
  • Segment mediu? A intrat cumva la apa?
    https://www.automarket.ro/stiri/preturi-volkswagen-id4-1st-in-romania-start-de-la-aproape-45500-de-euro-100681.html
    Data viitoare, probabil, o sa aiba si motoare TDI.
    1 1
  • Masinile cu baterii sunt un jaf si o prosteala imensa pentru cei care pun botu'. Mi-e mila de oamenii de buna-credinta care se lasa prostiti de reclame si stele verzi pe pereti.

    Masinile electrice NU-si justifica pretul in momentul din fata. Raportul pret-calitate este O CATASTROFA! Pur si simplu nu ar trebui sa le cumpere nimeni. Daca cineva chiar moare de grija planetei si dispune de sume considerabile, eventual un plugin hibrid care te duce un 20 de km doar electric, asta ar putea fi singura varianta care ar avea ceva noima. Dar vine la pachet cu sofisticareala si complicare inutile. Plus eticheta de pret nesimtit. In afara de asta, toate variantele electrice sunt pur si simplu jaf la drumul mare. Mai ales, MAI ALES in conditiile in care pretul motorinei era aseara 4.37 lei. Electricele acum sunt pur si simplu o afacere dezastruoasa. Fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui, dar oricum ai privi-o, e pur si simplu o propunere proasta.
    9 1
  • bla bla
    da bai PMC stim, dupa capul tau diesel-ul este mai eficient ca o electrica (45% vs 90%). Dar totusi ai ceva argumente pentru tot bs scris de tine?
    0 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru