Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Înmatriculările de mașini au scăzut cu 61% în Germania în aprilie: Tesla, singurul constructor în creștere datorită vânzărilor online

de Daniel Popescu, Foto: Tesla
Miercuri, 06.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Germanii au înmatriculat aproape 121.000 de mașini în luna aprilie, în scădere cu 61%, iar Tesla a fost singurul constructor care a raportat creștere, ca urmare a sistemului de vânzări online.

Cea mai mare parte auto din Europa nu a fost scutită de scăderi dramatice ale inmatricuarilor în luna aprilie, potrivit raportului oficial publicate de Autoritatea Germană de Transport (KBA).

Astfel, înmatriculările au scăzut cu 61%, la aproape 121.000 de unități, iar printre constructorii cu cele mai mari scăderi se numără inclusiv cei germani: Opel (-73%), Mercedes-Benz (-71%) sau Volkswagen (-64%).

Dacia a obținut un rezultat ușor mai bun decât media pieței după ce a scăzut cu 56% la 3.057 de unități, corespunzător unei cote de piață de 2.5%.

Tesla este singurul constructor auto care a reușit să raporteze creștere, în special datorită strategiei de a vinde mașini online și de a nu se baza pe dealerii tradiționali. Totuși, cu un volum de numai 635 de unități și o creștere de 10%, constructorul american are o cotă de piață neglijabilă de 0.5%.

La nivelul primelor patru luni ale anului, piața germană a înregistrat o scădere de 31% la puțin peste 822.000 de unități. Dacia a înmatriculat 13.914 unități, corespunzător unei cote de piață de 1.7%, cu o evoluție puternic negativă de -46%.

Scăderea pieței din Germania la nivelul luni aprilie a fost mai scăzută decât evoluțiile din țări precum Franta (-89%), Italia (-98%) și Marea Britanie (-97%) ca urmare a faptului că showroom-urile auto s-au redeschis încă din 20 aprilie, după ce guvernul a relaxat unele restricții de circulație.

Via Autonews

Comentarii (3)

  • Marius
    Si eu care credeam ca singurele care au cresteri sunt VW, BMW si Mercedes cu dieselurile lor de viitor :))
    10 8
  • Ok la Tesla s a putut comanda mașinile online , dar de produs tot online s au produs?... cred ca faceți o confuzie intre vânzări, livrări și Înmatriculări...
    8 3
  • inexorabil
    Operaţie accesibilă orişicui: înlocuiţi “Marius” cu oricare dintre “fănel”, “Edikkk” şi ceilalţi vajnici e-trepidaţi.

    Apropo, îmi vine să fotografiez ZILNIC orice benzinărie apărută în cale, oricât de banal ar părea gestul meu (şi nu, în niciun caz n-ar fi un fetiş!). Doamne, ce dulce îmi pare! Bezea, acadea, cum vreţi să-i spuneţi. Chiar şi aşa, ca antrepriză străină. Mai ales că o eventuală amplasare a unei staţii de încărcare pentru e-caricaturi în interiorul unui PECO ar reprezenta o idee şi ineptă, şi periculoasă, dar văd că unii deja riscă (de dragul veniturilor suplimentare). Însă o benzinărie adevărată va dispărea doar ca benzinărie.
    7 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru