Land Rover Defender - noi retuşuri pentru bătrânul off-roader

de Bogdan Mirică
Marti, 04.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Land Rover a pregătit o serie de mici revizuiri pentru actualul Defender, modelul cu cea mai lungă carieră din istoria constructorului britanic.

Deşi se află pe piaţă de aproape trei decenii, actualul Defender continuă să fie îmbunătăţit constant de către Land Rover, tocmai pentru a oferi un aer proaspăt clienţilor din acest segment.

Constructorul britanic a anunţat o nouă serie de modificări discrete pentru Defender, care constau însă doar în uşoare retuşuri estetice. La nivel exterior, Defender se bucură acum de două noi culori, Barolo Black şi Havana, alături de o varietate mai largă de nuanţe pentru acoperiş: Fuji White, Santorini Black, Indus Silver, Orkney Grey şi Indus Silver.

Pentru interior, Land Rover a pregătit o nouă tapiţerie pentru scaune. În funcţie de bugetul clientului, aceasta poate fi dintr-o stofă nouă sau din piele. Şi lista de echipamente a fost îmbunătăţită cu o conexiune Bluetooth şi un sistem audio opţional, semnat de Alpine şi echipat cu un subwoofer de 150W.

Sub capotă nu avem noutăţi. Land Rover a revizuit nu demult gama de motorizări, introducând atunci un diesel de generaţie nouă, capabil să ofere 122 de cai putere şi 360 de Nm.

Resursele sunt suficiente pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în 14.7 secunde şi pentru o viteză de 145 km/h.

Land Rover va oferi noul Defender chiar de luna aceasta pe piaţa din Marea Britanie, urmând ca mai apoi el să ajungă şi în showroom-urile din Europa.

via Land Rover

Comentarii (2)

  • anonim
    Bravo lor! Nu inteleg de ce noi nu suntem in stare sa reluam productia lui M461 (vechiul IMS) cu motoare performante si de actualitate.Cred ca s-ar vinde mult mai bine decat Duster.
    12 3
  • @anonim
    Nu suntem in stare pentru ca nu suntem lasati! Doar un naiv poate sa creada ca o uzina care 3 ani inainte de inchidere nu mai facea fata comenzilor, falimenteaza din cauze "naturale"! Uzina ARO a fost falimentata din interior asa cum s-a intamplat cu multe alte fabrici! In lipsa interesului francez, asta ar fi fost si soarta uzinelor Dacia. Apropos ... de ineteres... Putini stiu ca modelele ARO s-au vandut in statele Europei occidentale sub numele de Duster!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru