Feedback

Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special

Publicat Miercuri, 02.10.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 1
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 1
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 2
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 3
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 4
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 5
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 6
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 7
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 8
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 9
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 10
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 11
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 12
Mazda 3 primește o versiune de circuit: 350 CP și pachet aerodinamic special - Poza 13
Versiunea de circuit Mazda 3 TCR dispune de un motor turbo cu patru cilindri care oferă 350 de cai putere și 490 Nm. Modelul a fost dezvoltat împreună cu cei de la Long Road Racing.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În momentul lansării noii generații Mazda 3, oficialii producătorului nipon au declarat că hatchback-ul de clasă compactă nu va primi o versiune de performanță. Acum, divizia din SUA ajutată de cei de la Long Road Racing, producătorul care se ocupă de pregătirea versiunii de circuit MX-5 Cup, lansează Mazda 3 TCR.

După cum sugerează și numele, hatchback-ul de clasă compactă a fost dezvoltat conform regulamentelor din competițiile de turisme TCR și va putea fi utilizat în 36 de campionate care funcționează având la bază aceste reguli.

La nivel estetic, Mazda 3 TCR a primit un pachet aerodinamic special. Long Road Racing a pregătit un spoiler frontal mult mai generos, prize de aer mai mari, aripi laterale noi și o capotă specială. În același timp, pragurile laterale și difuzorul spate au trecut printr-o serie de modificări.

Tot la capitolul pachet aerodinamic trebuie să trecem și aripa spate supradimensionată. Spre deosebire de versiunea de serie, Mazda 3 TCR va fi echipată cu un sistem de evacuare special care se încheie cu o singură terminație poziționată central.

Jantele de 18 inch Rays sunt "încălțate" cu anvelope semnate de Michelin, iar amortizoarele standard au fost înlocuite cu unele Bilstein sau Ohlins (opțional).

Conform regulamentului competițiilor de turisme, motorul turbo de 2.0 litri cu patru cilindri este capabil să ofere 350 de cai putere și 490 Nm. Resursele sunt puse în valoare de o transmisie secvențială cu șase trepte dezvoltată de Sadev. Japonezii nu au menționat și timpul necesar pentru sprintul 0-100 km/h, însă au specificat că viteza maximă este de 241 km/h. Întrucât vorbim despre un model dedicat circuitului, Mazda 3 TCR a fost echipată și cu un sistem de frânare dezvoltat de Brembo.

Debutul pe circuit va avea loc în 26 ianuarie în cadrul cursei de anduranță de 4 ore de la Daytona.


Comentarii (1)

  • someone
    faina masina....intrebarea mea este daca motorul e custom sau e un skzactive+G tunat.
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru