Viitorul Mercedes-Benz C63 AMG va debuta în 2015. Motorul V8 rămâne sub capotă, dar cilindreea scade la 4.0 litri şi unitatea devine twin-turbo.
                            
                
        
                Esential
                500
        CP este nivelul de putere estimat al versiunii Performance a viitorului Mercedes-Benz C63 AMG.
    
  
             Mercedes-Benz va lansa în 2015 noua generaţie a lui C63 AMG. 
Cea mai puternică versiune a noului C-Klasse va debuta la un an de la a patra generaţie a modelului şi vine cu numeroase schimbări. Deşi nu avem încă imagini oficiale ale noului C63 AMG, cei de la Auto Express vin cu informaţii legate de gama de motorizări a modelului. Principala schimbare este înlocuirea motorului aspirat de 6.2 litri cu un V8 
twin-turbo de 4.0 litri. Propulsorul respectiv are tot o configuraţie V8 şi este în lucru la sediul AMG din Affalterbach, divizia de performanţă a Mercedes-Benz. C-Klasse 63 AMG şi 
viitorul SLC sunt singurele modele din gama Mercedes-Benz AMG care vor primi noua unitate V8 
twin-turbo de 4.0 litri, aşteptat să livreze între 450 şi 500 
CP.

"63"-ul din denumirea versiunii de performanţă a lui C-Klasse va fi păstrat din motive de tradiţie, motorizarea cea nouă urmând să aibă o 
cilindree de 4.0 litri. 
Denumirea nu a reflectat niciodată 
cilindreea motorizării lui C63 AMG.
 
 
Informaţiile despre viitorul C63 AMG au venit de la Tobias Moers, şeful de produs AMG, care a confirmat debutul versiunii de performanţă în 2015. Tobia Moers a anunţat şi un nivel de putere superior celui aflat în gama BMW M3/M4, spunând că "motorizările AMG tind să livreze mai multă putere decât propulsoarele din oferta rivalilor". Şeful de produs al diviziei AMG a amintit de motorizarea 2.0 turbo din gama A 45 AMG/GLA 45 AMG, spunând: "imaginaţi-vă ce s-ar întâmpla dacă am uni două asemenea motorizări". În cazul motorului amintit, A 45 AMG livrează 360 CP la 6.000 rpm şi 450 Nm la 2.250 rpm, totul cu un motor turbo cu patru cilindri în linie, de 1.991 centimetri cubi.

Fiecare motor construit de fabrica AMG din Affalterbach este semnat de specialistul responsabil de asamblarea sa.
 
Principala necunoscută în privinţa viitorului C63 AMG vine la nivelul transmisiei, reprezentanţii Mercedes-Benz evitând să anunţe prezenţa sau lipsa vreunui tip de cutie de viteze. 
Rivalul său direct, BMW M3 Sedan/M4 Coupe, este oferit în standard alături de o transmisie manuală cu şase trepte. Spre deosebire de Mercedes-Benz, cei de la BMW au preferat să renunţe la V8 în favoarea unui motor cu şase cilindri în linie. Ecartul de 
cilindree dintre C63 AMG şi 
M3 Sedan/M4 Coupe va fi redus, de la 2.2 litri la generaţiile precedente, la un litru în cazul motoarelor noi.
Via AutoExpress 
             
	    
	    		
                        
            
           
deocamdata ii spune GT AMG dar nu se stie daca va ramane asa. oricum AMG nu va lipsi din denumirea modelului.