Mercedes-Benz S-Klasse va avea două versiuni noi de caroserie

de Sebastian Toma
Vineri, 25.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generaţie a lui S-Klasse va primi încă două versiuni noi de caroserie. Noutăţile sunt reprezentate de o decapotabilă şi de un model mai exclusivist.

Mercedes-Benz S-Klasse va primi o nouă generaţie la finele anului curent. Ulterior, marca germană va lansa versiunea cu ampatament mărit şi versiunea coupe a navei sale amiral (cunoscută şi sub numele de CL). Noutatea vine sub forma a două noi versiuni de caroserie, care vor fi lansate ulterior. S-Klasse va primi o versiune decapotabilă şi o versiune mai exclusivistă, cea din urmă promiţând să înlocuiască parţial gama Maybach. Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler, consideră că segmentul din care face parte S-Klasse necesită o ofertă mai diversificată, pentru a răspunde cererii în creştere pentru modele de lux, întâmpinatăt atât pe piaţa din SUA, cât şi pe pieţele emergente.

Noile versiuni de caroserie din gama S-Klasse vor debuta în următorii trei ani, vârful gamei fiind ultimul pe lista de lansări. Spre deosebire de Maybach, viitorul vârf al gamei S-Klasse se va lupta cu modelele Bentley, nu cu modelele Rolls-Royce. Astfel, cei de la Daimler spun că vor avea mai mulţi clienţi, deşi nu vor putea să atingă publicul ţintă al lui Maybach, însă acesta nu realiza volume în mod normal.

Însă, modelele Maybach nu au reuşit niciodată să atingă ţintele de vânzări stabilite anterior, în timp ce rivalii de la Rolls-Royce reuşeau să vândă mai mult.

În 2012, vânzările globale de S-Klasse au depăşit 60.000 de unităţi. Jumătate dintre acestea sunt realizate pe pieţele din China, Rusia şi Orientul Mijlociu. Între timp, piaţa din SUA a achiziţionat 11.794 unităţi S-Klasse. Dieter Zetsche spune că acest segment realizează creşteri deoarece numărul oamenilor înstăriţi creşte mai repede decât populaţia în pieţele emergente. La polul opus, pe piaţa din Europa, clienţii vor ca S-Klasse să fie „cât mai mic”, în timp ce piaţa din China doreşte o versiune cât mai lungă.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (10)

  • Citez ,,S-Klasse se va lupta cu modelele Bentley, nu cu modelele Rolls-Royce''
    Bravo !!! Bine ca mai recunoaste cineva din industria auto ca momentan nici o marca orientata spre confort (limuzine, coupe sau versiuni cabrio) nu poat concura cu Rolls Royce. RR este unic si pe primul loc...asa va ramane mereu fara concurenta.
    18 36
  • @CCC - te bucuri de parca ar fi marca ta :)
    34 2
  • @CCC

    RR este intradevar unic. Dintre toate modelele de lux este sigurul care are bord de camion Roman . Daca proprietarul nu conduce masina si este condusa de un sofer asta nu inseamna ca este scuzabila discrepanta uriasa din designul exterior [clasic si futurist in acelasi timp] si "bataia de joc" de instrumente de bord.
    22 20
  • Stim deja cum or sa fie celelalte doua modele CL decapotabil si S class Pullman. La tehnologie sa fim seriosi, absolut nici un model dn toata lumea auto nu are mai multa tehnologie decat S class. Or fi un pic mai luxoase Rolls si Bentley la interior dar la tehnologie nici nu s aproapie d Mercedesu asta. Numai suspensia d p S e cea mai performanta dn lume, cautati ABC, cea mai confortabila suspensie dar nu are ruliu nici macar un pic, in comparatie cu un Ghost sau Mulsane care s inclina d aproape d rastoarna... cautati p youtube "track test" pentru fiecare model enumerat mai sus.
    22 4
  • dumy78
    Noul S va da de pamant cu seria 7. Nu mai spun de A8..... Etalon Seria 7??? Sa fim seriosi, este o clona palida o originalului
    19 4
  • O limuzina adevarata incepe cu S class si se termina cu S class. De cand a aparut a fost primul la orice capitol (mai putin la fitze gen Bentley - Rolls). Maybach este doar un S class vechi depasit tehnologic de S class si estetic nu mai zic. Noua generatie S (W222) va fi din nou multi ani nr. 1 mondial in clasa limuzinelor mai nou si a coupe-urilor si masinilor cabrio orientate spre confort.
    Sunt curios cum vor arata versiunile coupe si cabrio.
    18 8
  • O limuzina neadevarata incepe cu S class si se termina cu S class. De cand a aparut a fost ultimul la orice capitol (mai putin la fitze gen Bentley - Rolls). Maybach este doar un S class vechi depasit tehnologic ca si S class,estetic nu mai zic. Noua generatie S (W222) va fi din nou multi ani nr. 1 mondial la reparatii in service in clasa limuzinelor mai nou si a coupe-urilor si masinilor cabrio orientate spre confort.
    Sunt curios cum vor arata versiunile coupe si cabrio.
    5 18
  • In clasa asta clasamentul este: S clase, Audi A8, BMW seria 7 si restul.
    14 5
  • s rulz
    6 1
  • Numai cunoscatori pe aici:)
    Ceilalti constructori germani o sa traga un "pui de somn" cat lucreaza astia la S!
    Actuala generatie e depasita cu mult la tehnologie de rivalii de la BMW si Audi!
    Ciclurile se succed, iar S nu mai este cam demult lider! De fapt, Mercedes a ajuns pe locul 3 si nici nu va mai creste, dar deh, mai sunt unii care citesc in globul de cristal!
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru