Feedback

Mitsubishi i-MiEV Evolution, accident în antrenamentele pentru Pikes Peak

Publicat Joi, 09.08.2012
de Sebastian Toma
Comenteaza 2
Mitsubishi i-MiEV Evolution, accident în antrenamentele pentru Pikes Peak - Poza 1
Mitsubishi i-MiEV Evolution, accident în antrenamentele pentru Pikes Peak - Poza 2
Mitsubishi i-MiEV Evolution, accident în antrenamentele pentru Pikes Peak - Poza 3
Mitsubishi i-MiEV Evolution, accident în antrenamentele pentru Pikes Peak - Poza 4
Pilotul Hiroshi Masuoka a ieşit în decor la antrenamentele pentru etapa de viteză în coastă de la Pikes Peak. Cei de la Mitsubishi nu sunt siguri dacă vor putea repara monopostul la timp.

Esential 2 ediţii ale Raliului Dakar au fost câştigate de pilotul Hiroshi Masuoka, cel care a ieşit în decor cu i-MiEV Evolution la antrenamentele pentru Pikes Peak International Hill Climb.
Mitsubishi i-MiEV Evolution a ieşit în decor în cadrul antrenamentelor de la Pikes Peak. Pilotul Hiroshi Masuoka, dublu câştigător al Raliului Dakar, nu a fost rănit în urma accidentului. Masuoka şi-a legat numele de Mitsubishi în rally-raid-ul Dakar unde a participat de 21 de ori. A învins în Dakar de două ori în 2002 şi 2003 la volanul modelelor Mitsubishi Pajero şi Mitsubishi Pajero Evolution. De data aceasta, Masuoka urma să piloteze un monopost electric de 322 CP, care promitea performanţe interesante.

Prototipul care urma să alerge la Pikes Peak ar putea fi reparat până la urmă, dar nici cei de la Mitsubishi nu sunt siguri dacă vor finaliza lucrarea până la cursa din weekend. Platforma tehnică este preluată de la i-MiEV, dar monopostul integrează trei motoare electrice, pentru a asigura un nivel superior de putere şi tracţiune integrală. Spre deosebire de un model echipat cu un motor cu ardere internă de putere apropiată, modelul electric al japonezilor va oferi randament superior la înălţime, graţie faptului că aerul mai rarefiat nu îi va reduce puterea. În plus, cuplul maxim va fi atins încă de la putere, iar pilotul nu va depinde de o bandă de putere limitată, cum este la un motor cu ardere internă.

Construieste-ti propriul
Mitsubishi
Configurator
Cursa de la Pikes Peak are 156 de viraje, iar etapa din 2012 este prima care se derulează pe un traseu asfaltat integral. Prima ediţie s-a ţinut în 1916, iar traseul a fost abordat prima dată la bordul unei motociclete. Spre deosebire de un raliu, etapa de viteză în coastă de la Pikes Peak este derulată de piloţi fără niciun fel de dictare, aceştia fiind nevoiţi să memoreze traseul pentru a avea un timp cât mai bun. Mai mulţi concurenţi vor alerga cu modele electrice, în încercarea de a depăşi timpul lui Nobuhiro ”Monster” Tajima, singurul om care a urcat la Pikes Peak în mai puţin de 10 minute.

Via Inautonews


Comentarii (2)

  • Stelian_Opincariu
    misto
    1 1
  • bueiii...ce fraier japonezu. Pai:

    - ii lipseau ochelarii de soare
    - nu tinea mana la ora 12 pe volan
    - nu isi lasase scaunul pe spate sa il vada lumea
    - si nici o blonda'n stanga n'avea
    - si masina..un i-MiEV

    in rest destu de bun
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru