Monovolumul electric Mercedes-Benz EQV este disponibil în România: prețurile încep de la aproape 74.000 de euro

de Daniel Popescu
Vineri, 06.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a anunțat că monovolumul electric EQV este disponibil acum în România. În țara noastră, noul model electric poate fi achiziționat pentru aproape 74.000 de euro.

Mercedes-Benz a prezentat în vara anului trecut versiunea electrică a monovolumului Clasa V, care a primit numele EQV. Ulterior, în vara acestui an, producătorul german a anunțat și prețurile pentru piața din România.

În cele din urmă, Mercedes-Benz EQV este disponibil acum pentru achiziție pe piața locală.

Noul EQV păstrează designul exterior și interior al Clasei V și este disponbil în două versiuni în funcție de lungime: 5.140 mm sau 5.370 mm. Indiferent de alegere, la interior există 6 locuri, câte două pe fiecare rând, iar volumul portbagajului este de asemenea același: 1.030 litri.

Practic, avantajul versiunii mai lungi este ampatamentul mai mare de 3.430 mm, comparativ cu cel de 3.200 mm al variantei mai scurte.

În România, versiunea cu o lungme de 5.140 mm are un preț de pornire de 73.878 de euro, în timp ce varianta cu o lungime de 5.370 mm poate fi achiziționată pentru un preț de pornire de 74.643 de euro.

Mercedes-Benz EQV este echipat cu un motor electric montat pe puntea față care generează 150 kW, echivalentul a 204 cai putere, în timp ce cuplul este de 362 Nm.

Viteza maximă menționată de producător este de 140 km/h.

Energia electrică este obținută de la un acumulator cu capacitatea netă de 90 kWh, iar consumul mediu mixt menționat de producător este de 26.3 kWh/100 kilometri. Astfel, autonomia oficială este calculată la 405 kilometri, pe baza standardului european WLTP.

De asemenea, germanii menționează că bateria suportă viteze de încărcare de până la 11 kW în cazul încărcării cu curent alternativ și de până la 110 kW în cazul utilizării unor stații de încărcare rapidă cu curent continuu.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (10)

  • Pretul de la 74 000e pentru o duba,maronii vremuri traim.Singurele masini care reprezinta o investitie in adevaratul sens al cuvantului ci nu o gaura neagra sunt cele pe care le pui la munca sa faci bani cu ele(dube,camioane,taxiuri...),restul,alea de ni le lyam noi sunt doar gauri negre care doar inghit banii,mai ales a alora care ii iau facuti din nemunca. O sa isi scoata cineva "investitia" pe o duba electruca la sfantu' asteapta...
    17 12
  • Un van extraordinar de frumoasă şi de înaltă calitate

    Bravo Mercedes !!
    6 15
  • *ii au facuti nu "iau",am apasat pe i mai mult. @edikk,frumoasa si calitativa,ok,dar scunpa si nepratica nu?
    11 7
  • *m
    9 6
  • Sunt convins ca cel putin in vest va fi folosita pe post de shuttle de catre hoteluri si alte business-uri asemenea. Cam aici ii vad utilitatea, ca la persoane fizice nu prea ii inteleg rostul.
    12 5
  • Corect @Green_Alex.

    Genul asta de electrica numai buna ca si taxi/shuttle iti permite sa intri in zone (centrale/istorice) ce sunt exclusiv rezervate hibrizilor/electricelor pe motiv de poluare sonora sau gaze.

    Pentru un hotel cu staif 74.000Eu e o investitie care se poate justifica si recupera usor.
    10 12
  • @tatraurs in primul rand asta nu este o duba, este un V klasse. Cine a mers cu asa ceva intelege. Este o masina destul de luxoasa, scopul ei este sa transporti vip-uri cu ea pe distante lungi sau luxury airport shuttle,in conditiile in care nu poti apela la o limuzina din diverse motive.Este o nisa pe care nu s-a gandit niciun alt producator sa o atace, din cate stiu.
    Altfel, este o masina care s-a vandut excelent la nivel global, sunt convins ca se va vinde si varianta electrica.
    Iar treaba cu masina este gaura neagra de bani...pai asta iti spune orice proprietar de masina, nu ne-ai spus nimic nou.
    5 17
  • @chiulasa "nu este o duba,este un V class" construit in Spania,China,Mexic sau India,avand motoare inclusiv de 1.6 de la Renault as mai adauga eu,atat de "luxoasa" e . Pentru cine n-a vazut "luxul" sibtehnologia unui v class chel,il rog sa intre pe siteurile de masini second si sa le vada acolo in poze"calitatile",puteti incepe cu mobile.ro,vclass,cautati de la scumpe la ieftine si va uitati la poze,cautati versiunile srandard mai ales apoi si cele "full".Eu m-am suit,era standard si cu nimic mai presus ca alte dubite,doar pretul diferea.Iar cu gaura neagra nu imi spune mie,spune-le alora care folosesc cuvantul "investitie" cand isi cumpara o masina sau stau la bloc 4 in doua camere dar conduc masi i de min 30000e Asa,asta incepe de la 75000euro cheala,s-o faci luxoasa mai bagi 20000 e in optiuni,multe vipuri trebuie sa mai cari sa iti scoti parleala,asta cand nu sta cu orele la incarcat,o sa fie un esec la vanzari ca si X class-ul care a iesit dypa un an din fabricatie,deh,isi gasise o "nisa" in materie de lux
    8 5
  • Dle Tatra Urs

    Sunt multe variante ale V class termice, la fel şi la EQV o să aibă variante de echipare.

    Dar dacă aş avea o familie cu 3-4 copii, clar mi-aş cumpăra EQV

    Da, este folosită ca shuttle, şi nu prea are rival.
    4 7
  • V class cu motor termic pleaca de la 41.000euro in Ro. Dai 30.000 de euro in plus pe electrica doar daca esti Ritz Carlton si faci shuttle parcurgand 100.000 de km pe an spre centrul Londrei. Pentru familii nu are nici un sens, ecologia fortata care nu iti aduce si in buzunar o economie e o mega prostie.
    15 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru