Noua generație BMW X3 se prezintă: design nou, interior remodelat și o versiune X3 M40i

de Cornel Șocariciu
Luni, 26.06.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a lansat cea de-a treia generație X3. Modelul producătorului german vine cu modificări exterioare, îmbunătățiri la interior, dar și cu varianta X3 M40i.

În 2003, BMW lansa prima generație X3. De atunci și până astăzi, SUV-ul constructorului german a fost produs în peste 1.5 milioane de exemplare. Acum, X3 este gata să scrie un nou capitol în istoria producătorului bavarez.

Noua generație BMW X3 va fi disponibilă începând cu toamna acestui an și oferă modificări de exterior, un interior îmbunătățit și, pentru prima data, o versiune M. Cea de-a treia generație BMW X3 promite nu doar o prezență sportivă pe asfalt, ci și performanțe bune în off-road. 

Noua generație BMW X3 - Informații esențiale

● Noua generație BMW X3 mizează pe același look dinamic general pe care îl îmbină perfect cu elemente "masculine" menite să te ducă cu gândul la ieșirile în off-road.

● BMW X3 are o distribuție a maselor de 50 : 50.

● Luminile de ceață au fost restilizate, grila față a primit și ea un look revizuit, în timp ce zona posterioară integrează stopuri noi.

● Noul BMW X3 va fi disponibil în trei versiuni, denumite oficial linii de echipare: xLine, Luxury Line și M Sport.

● Cea de-a treia generație X3 va fi disponibilă cu jante cu dimensiuni cuprinse între 18 și 21 de inchi. 

● BMW pune la dispoziție un sistem de climatizare pe trei zone, scaune încălzite și ventilate și pachetul Ambient Air. 

● Portbagajul noului X3 măsoară 550 de litri și poate fi  până la 1.600 de litri prin rabatarea banchetei spate (40/20/40). 

● BMW oferă pentru X3 și cheia denumită BMW Display Key.

Aceasta oferă șoferilor informații cu privire la nivelul carburantului din rezervor și numărul de kilometri până la următoarea verificare în service. De asemenea, șoferii vor putea verifica dacă geamurile sunt închise sau nu și vor putea opera sistemul auxiliar de încălzire.

● Noul BMW X3 poate fi comandat cu suspensie M Sport, control dinamic al amortizoarelor și sistem de frânare M Sport. 

● Garda la sol a noului X3 măsoară 204 milimetri, unghiul de atac are 25.7 grade, iar cel de degajare promite 22.6 grade. De asemenea, nemții spun că noul X3 poate trece un vad cu o adâncime de 500 de milimetri.

Noua generație BMW X3 - Gama de motorizări

● Pentru început, BMW X3 va fi oferit în trei versiuni de motorizare: X3 xDrive20d, X3 xDrive30d și X3 M40i. 

● BMW X3 xDrive20d folosește un motor de 2.0 litri diesel capabil să ofere 190 de cai putere la 4.000 rpm și 400 Nm începând cu 1.750 rpm. Unitatea este cuplată la o cutie de viteze automată cu opt trepte. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 8.0 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 213 km/h. Consumul de carburant anunțat de producător este de 5.0 l/100 km, iar emisiile de CO2 se cifrează la 132 de grame per kilometru.

● BMW X3 xDrive30d mizează pe un diesel cu șase cilindri de 3.0 litri. Unitatea produce 265 de cai la 4.000 rpm și 620 Nm între 2.000 și 2.500 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.8 secunde, iar viteza maximă se oprește la 240 km/h.

Consumul mediu mixt anunțat de producător este de 5.7 l/100 km cu emisii de CO2 de 149 g/km. 

● Singurul "benzinar" disponibil în momentul lansării este cel de pe X3 M40i. Acesta are 3.0 litri și produce 360 CP între 5.500 și 6.500 rpm și 500 Nm începând cu 1.520 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.8 secunde, iar viteza maximă se oprește la 250 km/h. 

● Începând cu luna decembrie, BMW va introduce și varianta X3 xDrive30i. Aceasta mizează pe un 2.0 litri benzină de 252 de cai și 350 Nm. Din primăvara anului viitor, X3 va putea fi comandat și în versiunea xDrive20i. Aceasta din urmă folosește un 2.0 litri benzină de 184 de cai putere și 290 Nm. 

Noua generație BMW X3 - Connected Drive și BMW Personal CoPilot

● BMW oferă pe noul X3 cea mai mai recentă versiune a sistemului Connected Drive. Nemții spun că X3 va beneficia de ecranul tactil și de controlul prin gesturi, tehnologii pe care le-am admirat până acum pe Seria 5 și Seria 7.

● BMW Personal CoPilot reprezintă o suită de sistem de asistare gândite pentru a ușura viața celui care se află la volan. Tehnologia include: Active Cruise Control, Steering and lane control assistant, Lance Change Assistant (disponibil din decembrie 2017) și Lane Keeping Assistant. Alături de acestea, BMW oferă și sistemle Priority warning, Wrong-way warning și Crossing traffic warning.

Comentarii (16)

  • In sfarsit un model BMW unde farurile nu sunt unite cu grila!!!
    21 8
  • Cam dezamagit de partea frontala... si de "tabletica"...
    14 10
  • Gucifer
    Acelasi bord deja devenit plictisitor si ostentativ anost . Bord care il regasim pe noiile 5 si 7. Climatizare aceeasi, butoane aceleasi, nimic nou sub soare. Prefer Lexus pt mai multa originalitate .
    19 37
  • Cred ca este X3-ul cel mai reusit la aspect, atat la exterior, cat si la interior, chiar daca este preluat de la seria 5 in mare parte, n-a mai fost niciodata atat de luxos un interior de X3.

    Probabil ca va ramane cel mai vandut SUV din gama Bmw, sunt curios sa vad daca va redeveni liderul segmentului, intrucat in ultimii an a fost depasit de XC60, care ramane dupa parerea mea, cel mai important concurent.
    21 9
  • @Gucibuci
    prefera-l ca nu ti-l ia nimeni madalescule :)))))))))))))))))
    20 5
  • Bogdan Cornea
    trebuie sa recunoastem ca Alfa Stelvio ii cu mult peste concurenta.
    15 22
  • bine ca ati pus comparatia aia nou-vechi, ca alfel e greu sa iti dai seama care e cel nou si care e cel vechi ...nici nu e de mirare ca Mercedes vande in prostie cu asa competitie , mai ales noul serie 5, care in realitate reuseste sa fie mai urat decat in poze, si poate chiar mai urat decat serie 7, cu stopurile alea extra alte in spate zici ca sunt jumate de masina!
    14 12
  • @Bogdan Cornea
    poate peste concurenta la la capitolul marci de volum,
    10 5
  • pentru cei care vor tehnologie dsi stil exista ALFA ROMEO STELVIO
    11 7
  • Sunt deja cativa ani de cand BMW pierde suflu la capitolul design, desi resurse de creativitate exista. A se vedea conceptele X2 si seria 8. se si vede problema la capitolul vanzari. Merc creste mult mai repede. De vreme ce datele tehnice indica performante similare, pentru un client cred ca este definitoriu designul - care aspect ii vorbeste mai mult. Cred ca in acest moment este cel de la Merc.
    De exemplu, noul design Volvo este mult mai indraznet, XC60 arata foarte bine.
    12 8
  • @ Lucifer...pardon Gucifer .... PARDON ! Mascarescu :)) !
    Preferi degeaba ca nu ai bani nici de o chifla.
    13 5
  • Gucifer
    @Adi

    Cand eu mergeam cu Toyota Prius mk.1 in anii 90, tu inca circulai cu SDI-uri poluante zchizofrenicule. Suka na ruod bâlea......idi nahui.
    3 14
  • Boooring. Matrioska in serie la Bmw, nimic nou sub soare. Vin cu concepte interesante iar in productia de serie intra acelasi tip de design de acum 5-6 ani.
    6 6
  • Din păcate la BMW la diesel se rup lanțurile de distribuție dupa 100 mii km.Pacat ca ei tin ascunse aceste lucruri dar cad pe capete .Pentru cei ce nu stiu se mai strica si crucea cardanica.Au inceput sa le faca foarte prost .Eu unul am fost fan dar cand am vazut ca mi S-a dus motorul si mi-au cerut 12 mii de euro m-am cam dezumflat.L-am reparat cu 3000.Am trecut pe Mercedes si parca e alta treaba.
    5 6
  • @Gucifer
    in care Need for Speed circulai cu toyota, 1 sau 2 ? :)))))))))))))))))
    7 0
  • Asta fac toti, ai putina rabdare cu Volvo, deja XC60 arata ca un XC90 mai mic, care XC90 are partea frontala si interiorul de la S90, urmeaza si XC40 care ghici cum va arata, deci matrioska nemtilor este copiata de toti.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru