Noua generație Mercedes-AMG SL: motor V8, până la 585 CP și tracțiune integrală

de Alexandru Monenciu
Joi, 28.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini cu noua generație SL. Modelul decapotabil va fi comercializat doar în versiune AMG și beneficiază, în premieră, de un sistem de tracțiune integrală.

După o lungă perioadă de promovare, Mercedes-Benz lansează oficial noua generație a decapotabilei SL. De acum un model comercializat exclusiv în versiune AMG, noul SL va înlocui în protofoliul producătorului german modelul AMG GT Roadster.

REGÂNDIT DE LA ZERO

Decapotabila a fost regândită de la zero, astfel că totul este nou: platforma (componente din aluminiu, oțel, magneziu și materiale compozite), exteriorul, interiorul, nimic nu seamănă cu vechea iterație.

Noul Mercedes-AMG SL are o lungime de 4.705 milimetri (+74 mm), iar ampatamentul măsoară 2.700 milimetri (+115 mm). Odată cu noua iterație, SL revine la o configurație 2+2, cu mențiunea că locurile din spate pot fi ocupate de persoane cu o înălțime maximă de 1.5 metri.

Din punct de vedere estetic, SL se aliniază la actualul limbaj de design al constructorului din Stuttgart. Avem celebra grilă Panamericana, flancată de farurile LED înguste (similare cu cele de pe CLS), jante cu dimensiuni cuprinse între 19 și 21 de inch, mânere retractabile pentru portiere, stopuri late, eleron activ, difuzor de aer și patru terminații pentru sistemul de evacuare.

Pachetul aerodinamic este opțional.

PLAFON RETRACTABIL SOFT-TOP

Așa cum bine poți observa, noul Mercedes-AMG SL revine la un plafon retractabil de tip soft-top. Acesta poate fi acționat în 15 secunde și până la viteze de 50 km/h. Folosind această configurație, inginerii au reușit să scada masa proprie a mașinii cu 21 de kilograme și să coboare centrul de greutate.

Interiorul nu mai este de mult o surpriză pentru că am tot văzut imagini cu el. Pasagerii vor regăsi aici materiale și finisaje premium, volan AMG Performance, display central de 11.9 inch (care se înclină în față până la 32 de grade), instrumentar de bord digital cu ecran de 12.3 inch, Head-up Display cu realitate augmentată și, desigur, sistemul multimedia MBUX.

Sistemul de încălzire al gâtului Airscarf este standard, la fel sunt și scaunele AMG ajustabile electric. Cele AMG Performance sunt incluse pe lista de dotări opționale.

DOUĂ VERSIUNI, EXCLUSIV AMG

Noua generație Mercedes-AMG SL va fi disponibilă în două versiuni: SL 55 și SL 63. Indiferent de alegerea făcută, sub capotă vom regăsi un motor V8 twin-turbo, de 4.0 litri, conectat la o transmisie automată cu 9 rapoarte și, în premieră, tracțiune integrală (4Matic+).

Versiunea de bază dispune de 476 de cai putere și 700 Nm, iar vârful de gamă va dezvolta 585 CP și 800 Nm.

În ceea ce privește performanțele în linie dreaptă, SL 55 atinge 100 de km/h în 3.9 secunde, iar SL 63 în 3.6 secunde. Viteza maximă este de 295 km/h pentru primul, respectiv 315 km/h pentru al doilea.

Ulterior, modelul decapotabil va fi disponibil și într-o versiune AMG E Performance (hibrid).

Transmisia are funcție de launch control, iar diferențialul cu alunecare limitată, controlat electronic, este opțional pe SL 55, dar standard pe SL 63. Direcția integrală face și ea parte din pachet, alături de frânele carbon ceramice și de noua suspensie AMG Ride Control.

Cel puțin deocamdată, nemții nu au oferit detalii despre prețul noului Mercedes-AMG SL.

via Mercedes-Benz

Comentarii (17)

  • Edikkk
    O muncă titanică pentru nimic

    Ar trebui să ia lecții de la Lucid Air
    4 36
  • inexorabil
    Lucifer Air? Păi nici nu cred că respiră altceva planeta asta – în clipa asta, în anii ăştia, în vremurile astea…
    15 3
  • Edikkk
    https://m.hotnews.ro/stire/25141552
    1 19
  • @Edikk
    Vezi ca-n anii 1970 panicau mintile fragile cu "global cooling".Cauzele?Greenhouse gases such as carbon dioxide;
    particulate pollution such as smog, some of which remains suspended in the atmosphere in aerosol form for years.
    Asa ca du-te si latra la alta masa!
    https://en.wikipedia.org/wiki/Global_cooling#1971_to_1975:_papers_on_warming_and_cooling_factors
    14 7
  • inexorabil
    e-fanatikkk, te anunţ ferm: luna noiembrie va semnifica mai devreme luna cadourilor (în special pentru tine). Va trebui să faci faţă unor probleme de reală şi profundă provocare…analitică. Dar de pe acum te rog: fără proptele de la “Mihai Viteazul”…Nu, ci fii bărbat adevărat descurcându-te absolut singur (ah, da: şi fără navigare pe oceanul link-urilor de pe planeta mainstream media).

    “Crezi că ceea ce respiri este aer, Neo?”.
    14 7
  • Mircea Badea
    cat de frumoasa era in anii 2000 si acum e varza, tehnic la fel...pacat!!!
    5 17
  • Seriff
    Tehnic e varza?
    Daca si un V8 de AMG e varza e grav, tu ce masina ai Mircea Badea?
    Ti-ai da ambii rinichi sa te urci macar intr-o masina ca asta
    20 5
  • Kim jong-un
    Comentariul omniprezent la orice masina misto: "E varza, e urata, e proasta, spatele e urat, fatza e urata, interiorul e naspa, pretul e mare, jantele sunt urate, farurile sunt proaste, esapamentul e zgomotos, boxele nu sunt bune, ii sare CD-ul, i se infunda jiglerul..... e VARZAAAA!"
    12 5
  • @Zarnesti
    Kim,las-o ba jos ca macane!Interiorul e naspa,e scumpa,are farurile nasoale.
    5 5
  • Seriff
    E na, problema e ca nu e electrica, aia e problema si asta va roade, daca era electrica era wow, bravo Mercedes, succes, felicitari, bravo.
    Asa fiind V8 mor hipsterii pensati care nu pot sa respire de grija Amg.
    10 3
  • Frumos design-ul exterior si de remarcat efortul celor de la Marcedes de a construi un astfel de model.

    Pentru mine singurul repros este la interior, unde ar fi mers mai bine un ceas analog si o consola centrala fara asa un display, cum s-ar potrivi unui model cu potential de clasic. Ar fi aratat mult mai bine peste 40-50 de ani, zic eu.
    5 3
  • Testarossa
    Din pacate trebuie sa fiu de acord cu M Badea, este uratica comparata cu generatiile anterioare in special 1998, inceput de 2000 si predecesorul acestei generatii. Imi spun si eu parerea subiectiva! Cat despre V8 o fi nu o fi bun, inainte aveai V12 la dispozitie.

    Este o pandemie de jante negre, o boala mondiala. Acestea pe langa faptul ca, cromatic nu se potrivesc cu rosul si cromul masinii, design-ul e din alt film paralel total cu filmul design-ului masinii. Nu sunt niste jante chiar urate, dar sunt oribile pentru aceasta masina. Zici ca la jante s-au terminat banii :)).
    5 4
  • Cel mai frumos Mercedes la ora actuala. O adevarata legenda reinviata. Felicitari Mercedes! Impecabil!

    Pacat ca asemenea bijuterii sunt practic imposibil de atins de catre oamenii de rand. Frumosul (si nu luxul) ar trebui sa fie accesibil si oamenilor care nu au conturi cu 6 zerouri... Nu pentru gadilarea orgoliilor, ci pentru ca frumosul ne face viata frumoasa, ne face mai fericiti si sa traim mai bine si mai mult, e o infuzie de sanatate si de bucurie. Frumosul e bucurie.

    Eu va doresc si ne doresc sa ajungem sa ne putem bucura macar o data in viata de asemenea demonstratii de excelenta tehnica si estetica. Asa sa ne ajute Cel de Sus! :)
    8 4
  • Mircea Badea
    R230 arata foarte bine, nu mizeria asta.

    zici ca e plosnita topita orientala, fata e de covid, lateral si spate parca ar vrea sa fie un porsh vechi..si acoperis textil bleah!!

    4 locuri?!! blasfemie...integrala permanenta?!!full automata?!! interior de polo, launch control ghei..dimensiuni mai mari...numai mizerii!
    3 8
  • SL - masina iconica din upper middle class american din anii 80 si 90

    In prezent, concurenta este acerba si clasele mult mai diversificate.
    1 0
  • Chinezu
    @ Mircea Badea, iti fur nevasta cu masina asta
    2 3
  • Frumușică… se cam exagerează cu luminile ambientale, sunt ok in general dar ce-i prea mult e prea mult.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru