Opel a descoperit cheia succesului: Astra propulsează vânzările constructorului la un nivel record în ultimii cinci ani

de Daniel Popescu
Luni, 11.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a raportat vânzări record pentru ultimii cinci ani în primul trimestru al anului, datorită cererii foarte mari pentru modelul Astra.

Opel Astra îşi merită pe deplin titlul de Maşina Anului cucerit în luna martie. Cel puţin aşa sugerează cifrele de vânzări pentru primul trimestru al anului publicate de constructorul german.

Vânzările Opel Astra au crescut cu 40% în primele trei luni ale anului, la 37.000 de unităţi, element care a contribuit din plin la cele 303.000 de unităţi comercializate la nivelul grupului. De altfel, începând din octombrie, Opel Astra a primit 150.000 de comenzi, reuşind astfel să atragă inclusiv clienţi tradiţionali de Ford Focus sau Volkswagen Golf, mai ales că include unele opţiuni inedite pentru acest segment, inclusiv blocuri optice LED inteligente.

Urmareste Automarket
Creşterea de vânzări  înregistrată la nivelul constructorului este de 8% şi va ajuta Opel să ajungă în sfârşit pe profit după un deceniu în care a înregistrat pierderi.
Semnele au început să apară încă de anul trecut, când pierderile constructorului au scăzut de la 1.5 miliarde la "numai" 800 de milioane de euro.

De altfel, oficialii Opel anticipează o continuare a acestui trend pe tot parcursul anului, mai ales că Astra Sports Tourer începe să fie disponibil în showroom-uri, mai întâi în Germania. "Suntem pe punctul de a ne creşte considerabil vânzările în 2016", explică directorul de vânzări Peter Christian Kuespert.

Via Automotive News

Comentarii (11)

  • de unde cresteri de vanzari? poate in UK. in europa tot slab sunt vanzarile. oricum opel ramane o masina slaba si scumpa pentru o masina noua.
    7 42
  • Am vazut ieri doua pe strada, din spate am crezut ca sunt Alfa Romeo, in realitate asemanarea e si mai puternica, ceea ce nu e un lucru neaparat rau. Sunt curios cum se conduce, pana acum toate Opel-urile pe care le-am condus mi s-au parut rupte de drum, parca nu imi dadeau nici un feedback la condus.
    13 15
  • @DanG
    Punete la volan la un Astra G si ai sa ramai placut impresionat.....
    Pt. cei care nu stiu suspensile au fost 'reglate' cu ajutorul celor de la Lotus......masina sta foarte bine pe curbe
    Are un prieten un Caravan din 2000' cu motoru de 2L diesel 101 cai.....da cai aia trag bine de tot....
    14 11
  • Marele minus - valabil si la noul Megane cu 4Control-ul lui - e ca puntea spate e tot semi-independenta. Mie sincer mi se pare un pic aiurea sa oferi in 2016 in clasa compacta modele fara punte spate independenta, mai ales ca nu toate pietele au drumuri excelente.

    Altfel, Astra si Megane sunt de departe cele mai interesante modele la ora actuala in clasa respectiva.
    16 7
  • Tzenu

    Confirm! Folosesc prin oraș un Astra G 1.7 DTI cu 243.500 km la bord. Mi se pare foarte agilă la cei doar 75 CP. Plec repede de la semafor și urcă foarte frumos în ture - chiar și croncănitul specific diesel nu e așa puternic ca la alte modele.

    Sigur, comparativ cu Mondeo ce îl folosesc la drum lung nu se compară la stabilitate, dar per total G-ul o să ajungă o legendă, dacă nu deja e.

    Când merg cu Mondeo prin oraș parcă am scos elefantul din grajd. Mă cam obosește în oraș fiindcă e foarte mare și lat și se simte greutatea. La drum, clar, e altă viață, altă mașină.
    10 5
  • BA MA LESI !
    Motoru' ala de 2 litri il face si Loganu' de 1.4 pana la suta! nu mai zic de problemele de fiabilitate si consumul excesiv...

    La astra au fost bune doar 1.7 diesel si 1.6 benzina

    Legat de tinuta de drum, fiecare cum "simte" in posterior scaunul si suspensia. Mie mi se pare ca e ca o caruta (adica destul de rigida), dar altuia poate e cea mai confortabila masina vreodata... daca nu a pus curu in Omega.
    6 10
  • @Andy...costuri de productie si de utilizare mai mici Si nu toata lumea gusta virajele, masinile devin din ce in ce mai familiste si pentru distractie merita doar cu motorizari mai rasarite

    De nu ma insel,doar Ford mai ofera, cu Focus, punte spate independenta si asta indiferent de motorizare
    10 4
  • @ Ba ma lesi

    Motorul de 1.7 e de proveniență Isuzu. Poate în cazul lui se confirmă supoziția cu fiabilitatea japoneză, deși GM a făcut unele modificări la el din ce știu. Nu i-am făcut nimic motorului, n-am avut nicio problemă cu mașina.

    Cât despre rigiditate, confirm.
    6 2
  • @vianu: si Honda Civic sedan (nu hatch) are suspensia spate independenta. Stiam ca si Golful cu mai mult de 140 cp... Marcile premium?
    4 1
  • @gaga

    n-am zis nimic de Civic, ramasesem cu impresia ca nici sedanul n-are. Peste 140Cp?....eu stiam de 125CP, hmm...
    2 2
  • Totota Corolla sau Auris, Mazda 3 si mai sunt si altele care au suspensie independenta spate
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru