Opel Ampera a ajuns în showroom-urile din România

de Sebastian Toma
Luni, 16.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel Ampera este disponibil pentru comandă şi pe piaţa din România. Primele unităţi au fost livrate partenerilor Opel din Bucureşti.

Opel Ampera este disponibil pe piaţa din România, primele unităţi fiind deja livrate la dealeri. Modelul Ampera pleacă de la 44.500 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România. În Capitală, trei parteneri Opel vor distribui modelul Ampera – DiBas, Rădăcini Motors şi Union Motors Car Sales. Clienţii pot comanda noul Ampera începână de astăzi, iar eventualele operaţiuni de service vor fi asigurate de cei trei dealeri din Bucureşti. Costul primei revizii a lui Ampera va fi de aproximativ 40 de euro, iar costurile cumulate ale reviziilor pentru primii cinci ani sau 150.000 kilometri se ridică la maximum 600 de euro. Modelul promite intervale de revizie de 30.000 de kilometri sau un an de zile, asociate cu o garanţie Opel de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru baterie şi sistemul electric de propulsie.

Potrivit reprezentanţilor Opel, costurile de revizie ale modelului Ampera sunt comparabile cu cele ale lui Corsa 1.3 CDTI. În comparaţie cu un Opel Insignia 2.0 CDTI, primul an de utilizare aduce un avantaj de cost de 77% în favoarea Ampera, valoare ce creşte pe parcursul exploatării. În cel de-al treilea an de exploatare, diferenţa de costuri ajunge la 84% în favoarea lui Ampera.

În funcţie de stilul de condus abordat şi de condiţiile de trafic, Opel Ampera poate parcurge între 40 şi 80 de kilometri în modul 100% electric, fără să genereze emisii poluante.

Esential 40 de euro costă prima revizie a lui Opel Ampera, programată la un an sau la 30.000 de kilometri.
Opel Ampera are nevoie de 9.0 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să atingă o viteză maximă de 161 km/h. Sistemul de propulsie al acestui model este compus dintr-un motor electric şi un propulsor cu ardere internă. Unitatea de 1.4 litri dezvoltă 86 CP, în timp ce sistemul de propulsie hibrid al lui Ampera asigură un cuplu maxim de 370 Nm, disponibil instant graţie motorului electric performant.

Via Opel

Comentarii (15)

  • What's the point?
    Costurile de intretinere sunt mai ridicate ca la masinile electrice, dar cam la jumatate fata de o masina clasica cu motor mediu de 1.6 cmc. Intrebarea e... merita sa dai 30.000 euro in plus fata de o masina clasica din acelasi segment, luand in calcul ca nu ofera nimic spectaculos la dotari, materiale de interior si spatiu? Probabil ca sunt multi care-si fac iluzii ca vor recupera cei 30.000 euro din consum si intretinere....
    Unii vor replica ca-i performanta. Performante? Bucuria cuplului instantaneu e de scurta durata: vreo 80 km sau mai putin daca te mananca talpa. In restul timpului veti arde benzina la greu.

    Cine vrea hibrid, eu zic ca Toyota Prius e o alegere mai ieftina si mai buna, iar cine vrea electric, Nissan Leaf si Renault Zoe sunt optiuni perfecte, depinzand de zona in care traiesti. Poti demonstra ca tii la mediu fara sa dai 44.000 euro.
    29 8
  • @What's the point?

    Ai foarte mare dreptate,la pret mai mic poti alege Toyota Prius Plug-in sau hybrid,si v-a fu mult mai fiabila de cat Opel,ca doar e Toyota.Si in plus sa dai 40.000 de euro pe acest model?Nici macar nu are design mai realist,arata de parca ar fi un concept de masina.Dar infine,fiecare cu gusturile lui.Cine vrea masina fiabila si economica (hybrid) ,v-a alege Toyota,iar cine vrea o masina full-electrica,va alege un Nissan Leaf sau probabil Rav4 in versiunea electrica.
    7 13
  • Daca taceai in privinta designului era tare bine...ce-i ala design realist? Cred si eu ca arata ca un concept pe langa Prius. Macar recunosti ca Toyota nu are un full electric demn de luat in seama si ca sunt altii care fac asta mai bine. Cu stima multa, sa fie.
    15 15
  • @dan_grc
    Vezi ca scrii prostii. Nu e full electric, e un hibrid cu un sistem ceva mai inovator.
    8 6
  • @Volt
    Unde am spus eu ca Ampera este un full electric? Fanul marcii "verzi" Toyota a spus ca cine vrea un full -electric sa aleaga un Leaf, deci un Nissan, asadar Toyota nu are un full -electric performant cu tot marketingul lor pt mediu si ecologie, deci citeste cu atentie.
    9 4
  • 600euro pentru revizii :)) ... radem, desi este de plans.

    Pai cum mama lor o sa iti ceara doar 600Epentru revizii? ...sau poate 600E pentru manopera de revizii? ...sau poate doar revizia motoarelor electrice? sau ce anume costa doar 600Euro in 5 ani?

    Daca il iei la bani marunti (d'astia romanesti ca-s mai multi ca euro) iti rezulta ca macar o data pe an tre sa-i schimbi uleiul, filtrele de aer la motor si habitaclu, filtrul de ulei, si filtrul de combustibil(poate la doi ani asta, dar nu-i recomandat). Iti rezulta ca o data la doi ani tre sa schimbi antigelul si lichidul de frana. iti rezulta ca macar o data in cei 150000km trebuie sa schimbi distributia la motorul clasic.
    Sa insumam:
    5x 4litri ulei a 35ron litrul = 700ron
    5x 1 filtru ulei a 50ron = 250ron
    5x 1 filtru habitaclu a 150ron = 750 ron
    5x 1 filtru aer motor a 50lei = 250 ron (si asta cu cel mai de kko filtru, nu original cum te obliga aia ca sa i garantie .. aviz alora care au impresia ca "garantia" te ajuta cand este pe 7 ani)
    2x fittru combustibil a 250ron = 500 ron (pretul asta-i bazat pe nimic...)
    2x schimb antigel x3l a 25ron + apa chioara = 200ron
    2x 500ml lichid de frana a 50ron = 100 ron
    Total = 2750 ron
    1x distributie a 500ron probabil, dar o lasam afara din calcul.

    Deci la masina asta este 600 euro pe 5 ani ... iar la orice alt motor cu ardere interna costa 600Euro numai materialele( si alea aftermarket, cu mult sub pretul pe care il dai la service). Trebuie deci sa punem frumos boticul la marketingul bazat pe minciuni de tot cacatul (scuze de expresia mai "brutala" in limbaj, dar altceva nu se potrivea). Da domnilor, asa este, dam 40k pe masina si apoi doar 600 in 5 ani la revizii, ca motorul ala merge 3 ani pe un ulei, si lichidul de frana nu se schimba ca la masinile "de rand", iar filtrele lui sunt megasupersmekere si nu se murdaresc... dap, asa este, 600euro reviziile ... poate ca-s 600 euro manopera fara tva...


    Acu luati de bagati labute rosii, ca si masinile voastre merg 5 ani fara sa le schimbati antigelul si lichidul de frana.... si voi nu schimbati distributii si filtre...
    19 8
  • Lista de cumparaturi:

    Renault Zoe 15.700 euro (pret Franta) +
    Nissan Qashqai 1.6 117 CP 17.000 euro
    --------------------------------------------------------------
    TOTAL 32.700 euro

    vs. Opel Ampera 44.500 euro
    19 7
  • @dan_grc.........ce iti mai place sa te iei la harta cu toti de pe AM,inclusiv cu mine.Cumva te-am ranit?De cand iti place tie tie Opel-ul?Exact cum ai auzit............. modelul asta este foarte urat pe langa Prius si nu-i nici fiabil,ca legendarul Prius sau alte modele hybrid de la Toyota.Arata de parca ai merge cu un concept pe strada nu cu o masina cu forma conventional de normala,parca e un OZN.
    3 14
  • Daca nu ai observat doar cu tine am ceva, si cu alti cativa ca tine care sunteti anti fani si nu fani asa cum va place sa va numiti.
    9 9
  • Anti fani?Stai asa ca nu inteleg?Eu chiar sunt un mare fan al oportunitatii si care respecta traditia si seriozitatea japonezilor,care sunt foarte corecti si produc ceva de calitate,nu ceva care il cumperi azi si poimaine il arunci.Ai inteles?
    3 8
  • numai minciuni revizia la un opel corsa 1.3 costa 100-110 euro ....cine da 45000 euro pentru max 80 km in mod electric ?????.....vreau sa vad pe cei trei parteneri Opel– DiBas, Rădăcini Motors şi Union Motors Car Sales sa prezinte oamenii din service pregatiti pentru aceasta masina .....
    9 5
  • @antonny - scolarizarea se face la locul de munca ... pe materialul clientului ... si pe banii lui .. si pe nervii lui ...

    Imagineaza-ti ce ar insemna sa cedeze un calculator la masina asta ... se uita aia ca curca-n lemne :))
    10 2
  • un oarecare
    Urata si scumpa!daca o sa vanda 10 toata tzara!
    2 2
  • o masina superba....e greu sa inteleaga cateva capete seci ideea de baza a acestei masini doar pentru ca parinti lor n-au avut bani de un htachback mai mare si si-au luat yaris sau au primit de la servici iar acum sunt fani toyota desi habar nu au diferenta dintre un prius si un ampera.... in fond stirea este despre ampera...va place nu va place....nu ne intereseaza despre acele fiare de calcat in forma de masini de cusut...
    9 10
  • Da asa e @Anti..........chiar ca e mare diferenta intre Ampera si Prius.Prius va rezista bine mersi si peste 10 ani,pe cand Ampera fa fi casata la fier vechi.Gandeste asa in continuare ca gandesti bine. Peste 10 ani o sa trec cu Priusul pe langa tine fara nici un fel de probl. mecanice si tu o sa fi oprit pe marginea drumului sa astepti sa fi tractat .Felicitari!!1
    4 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru