Opel anticipează creșterea vânzărilor: "Clienții apreciază că respectăm deja standardul de emisii care intră în vigoare în septembrie 2019"

de Daniel Popescu
Duminica, 23.12.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel anticipează o creștere a cotei de piață în Europa datorită faptului că este unul dintre puținii constructori care respectă deja standardul de emisii care va intra în vigoare în septembrie 2019.

Opel a comercializat peste 800.000 de unități în primele 11 luni ale anului, de aproape trei ori mai multe decât în perioada similară a anului trecut.

Pe lângă revitalizarea brandului ca urmare a apartenenței la Grupul PSA Peugeot-Citroen, o altă explicație este că Opel este unul dintre puținii constructori care respectă deja standardul de emisii Euro 6d-TEMP, care va intra în vigoare în septembrie 2019.

Astfel, în timp ce alți constructori au avut probleme să respecte noile cerințe ale testelor WLTP introduse în septembrie 2019, Opel și-a majorat cota de piață la 5.8%, comparativ cu cea de 2% pe care o avea în noiembrie 2018.

Michael Lohscheller, CEO-ul Opel, anticipează o nouă creștere a cotei de piață în perioada următoare.

"În Germania avem 127 de pachete motor-transmisii în cadrul gamei care respectă deja normele mai dure care vor intra în vigoare în septembrie. Clienții noștri de flote apreciază acest lucru pentru că le oferim liniște.

Credem că există oportunitatea să creștem în continuare cota de piață", a declarat el pentru publicația Automotive News.

În paralel, Opel pregătește electrificarea a patru modele, prin lansarea unei versiuni plug-in hybrid pentru Grandland X și a unor versiuni electrice pentru Corsa și Mokka X. Al patrulea model care va fi electrificat va fi anunțat la începutul anului 2019.

Via Automotive News

Comentarii (6)

  • Eu nu inteleg nimic din stirea asta. Sa inteleg ca "standardul de emisii Euro 6d-TEMP, care va intra în vigoare în septembrie 2019"? Nu era de la sep 2018? Si cum adica Opel si-a triplet vanzarile la aproape 800 000? Adica inainte de PSA ei vindeau mai putin ca Dacia?
    10 0
  • Sfiosu
    Daca inainte opel avea oarece vanzari acu' sigur dupa ce au fost cumparati de francezi vu vor mai vinde nici p'atat!Nimeni nu o mai considera o marca germana!
    2 13
  • Filtru de particule la motoare pe benzina, un calvar....PSA , pentru eficientizarea Opel si trecerea pe profit , a apelat la "trucuri" care vor indeparta clientii de aceasta marca...multe componente citroen/peugeot fac parte acum din echiparea opel si nu a fost indeajuns , au "taiat " unde s-a putut din echipare....un exempu: butoanele de pe manerele exterioare ale sistemului "entry and go/keyless" , au disparut de manerele usilor spate( opel astra k )...
    2 6
  • @iures, ești pe dinafară cu tehnica masinilor. Pentru noile norme de poluare este nevoie de filtru de particule si pe benzina. Iar PSA are cele mai fiabila sisteme antipoluare la ora actuala.
    7 2
  • Rudolf D.
    @Ducu
    pe criteriul asta iti cumperi masina?
    Cum adica sisteme atipoluare fiabile?
    Ce a descoperit PSA si altii nu stiu?
    Lumineaza-ne.
    2 2
  • @Sfiosu
    Mi-o permit? Da. Consuma putin? Da. E fiabila? Da. E din Germania? Nu. Atunci n-o cumpar. Bravo, te apreciem ca nu dezamagesti inteligenta si logica romaneasca!
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru