Opel Insignia Country Tourer: a treia versiune de caroserie a lui Insignia

de Mircea Meșter
Miercuri, 03.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Familiştii cu spirit de aventură se vor putea baza din această toamnă pe o versiune cross a lui Opel Insignia. Aceasta poartă numele Insignia Country Tourer şi este un break înălţat şi "blindat" cu scuturi de protecţie.

Esential 3 motorizări sunt disponibile la lansare pe noul Insignia Country Tourer. Două diesel şi una pe benzină.
20 de milimetri este diferenţa de gardă la sol dintre break-ul clasic Insignia şi versiunea cross Country Tourer.
Opel a dezvelit astăzi cearşaful virtual de pe cel mai nou model al gamei sale. Este vorba de noul Opel Insignia Country Tourer, o versiune Cross construită pe baza break-ului modelului german de segment mediu.

Constructorul german profită astfel de prezentarea recentă a facelift-ului lui Insignia pentru a-şi lărgi gama de caroserii oferite pe propriul model. Cu un look care se apropie mult de cel al unui SUV, noul Insignia Country Tourer are rolul de a le oferi clienţilor o alternativă de familie la SUV-urile clasice şi, în acelaşi timp, un break cu aptitudini în soft-road. La nivel estetic, noua versiune a lui Insignia păstrează atuurile dinamice ale lui Insignia, dar vine cu o serie de elemente adiţionale interesante: scut frontal şi posterior, bosaje proeminente ale aripilor, spoilere diferite de cele ale break-ului şi două ţevi de evacuare montate stânga-dreapta pe motorizările superioare.

Garda la sol este ridicată cu 20 de milimetri faţă de break-ul clasic.

Suntem încrezători că noul Opel Insignia Country Tourer va atrage noi clienţi pentru brandul nostru.

Duncan Aldred
Vicepreşedinte vânzări&marketing Opel
Apropo de motorizări, noul Insignia Country Tourer va pune la dispozişţia clienţilor trei motoare care deja există în gama modelului german. Este vorba de două diesel-uri şi de o unitate puternică pe benzină. Opţiunile încep cu dieselul 2.0 CDTI de 163 CP şi 350 Nm (380 prin funcţia overboost), continuă cu motorul diesel CDTI BiTurbo de 195 CP şi 400 Nm şi se termină cu "benzina" 2.0 SIDI cu injecţie directă care dezvoltă 250 CP şi 400 Nm. Toate motorizările beneficiază de un sistem de tracţiune integrală semnat Haldex care poate varia cuplul trimis faţă-spate până la 100%

Noua versiune a lui Opel Insignia va debuta oficial în 10 septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, urmând să fie lansată ulterior treptat pe toate pieţele europene.

via Opel

Comentarii (12)

  • someone
    alltrack-ul de la VW nu putea sa ramana fara concurent direct de la concurentul direct
    34 1
  • adica....cum ,atreia versiune de caroserie?nu inteleg.
    18 1
  • Arata super !
    Defapt toate modelele Country/Allroad sau cum li se mai zice arata bestial. Incepand de la Passat, Octavia, Insignia. Foarte frumoase !
    26 0
  • nu uitati de 508 RXH care e si hibrid....
    13 3
  • Catalin
    intr-adevar, exagerata formularea a 3-a formula de caroserie. Este tot un break si nimic mai mult. Adica la SUV-urile cu posib de tractiune integrala: daca ai doar tractiune fata ai o caroserie iar daca optezi pentru 4*4 nepermanent ai o alta caroserie ? bazaconii...
    13 3
  • Nu credeam s-o spun vreodată, dar e singurul Opel pe care l-aş cumpăra fără vreo rămuşcare...preferabil CDTI biturbo. Motivaţia:

    - arată foarte bine
    - e o maşină ideală pt. România
    - tracţiune integrală performantă de origine suedeză
    - portbagaj încăpător
    - ruliu mai redus în comparaţie cu un SUV.

    Chiar îmi place maşina asta!
    35 1
  • E un pic fortat, dar ar fi a patra caroserie!
    11 1
  • Ce inseamna soft road? Toti cei 12900 km de strada din Romania?
    8 0
  • antonny
    Subaru Outback e cea mai buna alternativa .....familie si ceva gene sportive
    1 5
  • Sunt deja trei versiuni de caroserie valabile pentru Insignia:
    1. Sedan
    2. Hatchbak daca putem spune asa, varianta cu haion
    3.Tourer
    Tot timpul Opel a avut variantele astea pentru Insignia/Vectra
    8 0
  • mno, ashe ca sa ne ridem putin ...

    io aghie' astept sa ii puie hamericanii sigla de buick pe bot si sa-l aduca incoa' ...
    numa' ca mi-ar treb'i si motorul diesel ... ala mai "rau" ... si nu-s sigur ca hakerson ala o sa fie de-acord !
    mare pacat !

    drumuri bune s-aveti !
    2 4
  • Daca interpretezi dupa variante de caroserie, ar fi a 4-a: limuzina, hatchback, tour si asta ultima country tourier. Primele 3 se afla deja la vanzare.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru