Peugeot 2008 primeşte şi o transmisie robotizată în România

de Bogdan Mirică
Marti, 16.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peugeot extinde lista de versiuni a modelului 2008 odată cu introducerea cutiei robotizate cu şase rapoarte. Transmisia este disponibilă doar împreună cu motorizarea HDi de 1.6 litri şi 92 de cai putere.

Urmareste Automarket
Lansat la începutul lunii iulie şi pe piaţa din România, noul Peugeot 2008, crossover-ul de segment B al francezilor, primeşte deja o cutie robotizată pentru piaţa autohtonă. Este vorba despre agregatul cu şase rapoarte, atât de popular în gama modelelor PSA Peugeot-Citroen.

El îşi face loc pe versiunea diesel de 1.6 litri e-HDi, disponibilă în varianta cu 92 de cai putere.

Alăturarea celor două componente va răsplăti viitorii clienţi cu un consum uşor îmbunătăţit, valoarea medie reducându-se de la 4 litri/100 de km (în cazul versiunii cu cutie manuală) la doar 3.8 litri când vorbim de cutia robotizată.

Esential 3.8 litri/100 de km consumă noua versiune 1.6 HDi de 92 cai putere dacă este alăturată unei transmii robotizate.
Transmisia ajută şi la reducerea emisiilor, în această configuraţie 2008 reuşind o valoare de numai 98 g/km, singura sub 100 g/km din gama crossover-ului francez. Motorizarea respectă normele de poluare Euro 5.

Preţurile pentru noua versiune e-HDi cu transmisie robotizată şi nivel de echipare intermediar Active încep de la 18.490 de euro cu TVA inclus, însă Peugeot oferă o promoţie care reduce valoarea până la 17.650 de euro.

Comentarii (12)

  • Prea sobra ! Prea scumpa ! Prea ca la tara !
    25 19
  • bogdan
    scump domnule. la banii astia imi iau dacia duster. se pare ca duster e serios amenintat (si asta e un lucru bun) cel mai scump duster e cu doar 650 euro mai ieftin si nic nu are cutie automata. se pare ca nu mai avem motive sa cumparam dacia
    4 24
  • @bogdan
    Faci comparatii stupide. Masina asta nu vine 4x4. Si daca asta ti se pare ieftina, atunci Renault Captur, cum e? In nisa asta 2008 se incadreaza cu etalonul segmentului Nissan Juke, apoi Countryman Captur, Mokka, Trax si atat deocamdata ! La orizont sunt Ford EcoSport si Fiat 500X.
    Dacia Duster e mai apropiat de dimensiunile unui ix35, decat de modelele astea si are un pret mediu cu 4000-5000 euro mai redus decat segmentul lui Juke.

    PS:la pretul la care gasim motorina, rentabilitatea e in vreo 100 de ani... mai bine un Renault Captur la 17.200€ pret de lista - discount, ce vine cu motor 1.2 TCe 120 CP, deci vreo 30 in plus si consum 5.3%.
    20 5
  • Scrooge
    1.2 TCe 120cp - consum 5.3% ??? Asta e tare :)))))))))
    5 9
  • @Scrooge
    Consumul mixt, DA ! Transmisie automata cu dublu ambreiaj EDC.

    Schimbari de trepte optime!
    15 4
  • fanii Renault....offfff
    oameni buni ........ articolul nu este despre Dacia sau Renault........chiar e nevoie sa se bata campii aiurea in loc sa fiti pe subiect?
    14 12
  • @fanii
    daca iti casti bine ochii la aberatiile lui "bogdan" , vei intelege replicile
    12 4
  • Crossover-ul de segment B, clasa cea mai animata in urmatorii 2-3 ani. in curand o sa apara modele de la Citroen / Honda / Nissan / ford. Kynky :)
    1 1
  • pt CLUB4.RO

    Nissan a scos demult crossover de segment B. Se numeste Juke si e in mod evident mult mai funky. Aleg Juke oricand.
    10 5
  • bogdan
    se pare ca nu vedeti ironia. ceea ce am vrut sa subliniez este ca are un pret foarte bun. foarte aproape de masina "low cost" dar la dotari si aspect foarte bun. cei mai multi utilizatori folosesc 4x4 extrem de rar. asa ca prefer sistemul ESP de la peugeot decat tractiunea integrala. in schimb cutia automata pe care dacia nici nu vrea sa o puna pe masini, face toti banii.
    2 8
  • @bogdan
    Tocmai asta e, ca s-a inteles asa-zisa "ironie", sau mai bine zis tentativa ridicola sinonima cu incompetenta. Si ti s-a dat un raspuns pe masura...
    Trebuie un IQ mai mare de 100 ca sa pricepi mesajul.

    PS: Niciun ESP din lume n-ajunge la nivelul celui mai slab 4x4, daramite tehnologia ultraperformanta Nissan!
    5 0
  • Update
    Peugeot a inregistrat o pierdere de 5.01 miliarde de euro anul trecut, cu un deficit de exploatare de 576 de milioane de euro. Vânzările companiei au scăzut cu 9,8 la sută în prima jumătate a lui 2013.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru