Feedback

Peugeot nu exclude lansarea unui e-208 mai accesibil: modelul electric ar urma să aibă o baterie cu o capacitate mai mică

Publicat Vineri, 01.05.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 15
Peugeot nu exclude lansarea unui e-208 mai accesibil: modelul electric ar urma să aibă o baterie cu o capacitate mai mică - Poza 1
Oficialii Peugeot nu exclud lansarea unui e-208 cu autonomie redusă și preț mai mic. Actualul model electric de clasă mică este echipat cu o baterie de 50 kWh care promite o autonomie de până la 340 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Actuala generație Peugeot 208 a fost prezentată în luna februarie a anului trecut. Odată cu lansarea versiunilor echipate cu motoare cu combustie internă, producătorul francez a introdus în gamă și o variantă electrică (e-208).

Pe piața din România, noul e-208 este disponibil începând de la 29.990 de euro. Modelul electric pregătit de Peugeot este echipat cu un motor de 100 kW (136 CP) și 260 Nm, iar bateria care asigură funcționarea acestuia are o capacitate de 50 kWh (autonomie de până la 340 de kilometri în regim WLTP).

Acum, oficialii producătorului francez spun că în viitorul apropiat am putea vedea o versiune ceva mai accesibilă a noului e-208.

"În acest moment, clienții nu spun că e-208 este prea scump, dar la un anumit moment am putea avea nevoie de o versiune ceva mai accesibilă pe care o putem dezvolta prin introducerea unui acumulator cu o capacitate mai mică", a declarat Anne-Lise Richards, directorul de produs din cadrul departamentului dedicat vehiculelor electrice Peugeot.

Din punct de vedere tehnic, o astfel de variantă nu este greu de obținut: o parte dintre celulele actualei baterii pot fi scoase, astfel încât modelul să aibă o autonomie mai mică. Totuși, din punct de vedere economic, o versiune cu autonomie mai mică ar urma să complice procesul de producție, ceea ce înseamnă costuri totale de fabricație mai mari.

Via | Auto Express


Comentarii (15)

  • ACE - Craiova
    Adica PEUGEOT ar vrea sa lanseze un concurent (direct) pentru DACIA Spring (full electrica), preconizata cu o autonomie de 200 km (probabil WLTP - nu este inca sigur..)....si tot la un pret de circa 17-18.000 Euro, ASTA TINTESC?!

    Eu unul, ma indoiesc de acest lucru, trebuie sa fie o masina:
    - cat mai "cheala" si
    - foarte "usurica" - la propriu,
    - cu o baterie de acumulatoare avand capacitatea de maximum 30-35 kWh,
    - cu doua airbag-uri, care sa ia doar 3 stele la testele EURONCAP (cand, in 2019 PEUGEOT 208 a obtinut deja 4 stele EURONCAP)....si sa fie vazuta doar ca o masina low cost, de volum, sa striceimagine firmei,
    pentru a obtine asa ceva, la preturi decente...
    (daca ne uitam la ceea ce au realizat pana acum cu modelul PEUGEOT e-208).

    Alta masina, mai mica, PEUGEOT nu are in portofoliu....
    15 5
  • fan skoda
    Eu sper sa nu strice interiorul.

    Autonomia lui e-208 este de 340 km.
    Pentru oras, o autonomie de 240-250 km ar fi foarte ok.

    Sper sa nu strice materialele. Daca va avea materiale de proasta calitate, de dacie, va fi un esec.

    Daca se reduce autonomia cu 100 km, eu zic ca o sa fie foarte ok. Putin mai ieftina.

    Sper sa nu umble la materiale.
    Daca ar reduce autonomia cu 100 km, ar avea un pret mai mic.
    Si este masina de oras. Pentru o e-masina de oras, eu zic ca este destul 250 km. Este suficient si pentru niste drumuri mai lungi, inafara orasului, plimbari.
    10 8
  • Ionut: De ce nu vine curent la poziție stânga la un peugeot 307 Raspunde
  • Peugeot joaca in alta liga decat Dacia. Sau mai bine Dacia joaca in liga mica in comparatie cu orice marca din vest.Deci, diminuarea pretului nu se va face cu gandul la Dacia cat sa transforme e-208 intr-un smart buy pentru segmentul ei de piata: Zoe, Corsa-E, etc. In istoria recenta Peugeot/Citroen au avut un concurent (cu vanzari mediocre) pentru Logan si care nu a depasit piata est-europeana: 301/C-Elysee. Asa ca pretinsa asociere cu "meseria" aia de Dacia electrica e fortata si nerealista.
    7 3
  • O versiune cu autonomie mai mica implica costuri mai mari pentru producator, deci nu are sens economic s-o vanda mai ieftin. Problema rezolvata, clientii multumiti.
    10 4
  • De ce nu si-ar doi si firma Peugeot sa zburde pe toate palierele de pret:
    - low cost (gama noua)
    - mediu (gama actuala)
    - de lux (gama DS)?

    Ei sunt mai prosti?! Le ets efrica ca-si pierd clientii?!
    9 5
  • inteleg ca costurile mai mari ar rezulta din scoaterea unei parti din pachetul de baterii. Nu este exclusa fabricarea unui pachet special mai mic pentru versiunea mai ieftina.

    @X...pai au facut-o cu 301. Ai observat cumva o primire calduroasa din partea publicului calator?
    6 3
  • Flavius
    daca va avea aceleasi caracteristici cu versiunea chinezeasca KZe , --Dacia Spring NU SE VA VINDE LA PRETUL DE 17-18.000 euro!!!! La 19.900 exista la vanzare Skoda Citigo-aceeasi categorie DAR cu motor cu putere aproape dubla ( 83 CP in loc de 44) cu un cuplu muuuuuult mai mare ( 210Nm in loc de 125Nm) , baterie cu 50% mai mare 37-38% (36.8Kwhin loc de 26.3Kwh), viteza mai mare (130km/h limitata electronic nu 105km/h stoarsa de puteri),autonomir mai buna(265km in loc de 200-standard WLTP), acceleratie mai buna. Sa mai adaug calitaqtea fabricatiei(chiona versus Cehia)? LA PRETUL DE PORNIRE VEHICULAT DE 17-18.000 EURO/DACIA SPRING VA ROG SPUNETI-MNI UN SINGUR MOTIV PENTRU CARE ATI CUMPARA-O VOI , DATE FIIND OFERTELE CELORLALTI!!
    8 6
  • Flavius
    Mai mult , actualele reguli de aplicare a subventiei dezavantajeaza dacia-maxim 45.000(vreo 9400) dar nu mai mult de 50% din total. Diferenta 1900 - 2900 euro dintre Skoda si Dacia s.ar reduce la 1500-2000
    8 4
  • ACE - Craiova
    Pentru ieftinirea solutiei tehnice PEUGEOT ar putea sa doteze masina si cu o pereche de pedale - disponibila pentru fiecare pasager...
    5 2
  • baterie mai mica sau mai mare, tot un drac ce nu rezolva nici pe departe dezavantajele majore ale electrocasnicelor actuale uzate moral, adica:
    autonomie de toata jena
    timp de incarcare extrem de lung
    pret urias
    Mai bine asteptam un an doi sa se inventeze bateria solid state care va rezolva toate aceste probleme
    Deci atentie ce faceti cu banii vostri, ca peste un an doi actualele baterii nu vor mai fi dorite de nimeni datorita slabelor performante in raport cu bateria solid state care se va inventa. Nu aruncati banii pe fereastra.
    4 9
  • fan skoda
    Si NU poti face gratar ! :))

    Se incarca foarte greu, au autonomie foarte mica, sunt scumpe si nu poti face gratar...

    Electrica va avea de castigat doar in oras. In oras este foarte buna.
    4 5
  • @fan skoda, ce observ ca te intereseaza:

    - diesel
    - portbagajul mare
    - sa faci gratar

    ring a bell?

    PS in materie de muzica ce asculti? Gigi de la Valcea, Blondu de la Timisoara, Tzanca Uraganu, Carmen de la Salciua sau cine?
    4 6
  • Marian: De ce nu se mai tureaza pegeut 307 motor 2000 hdi peste 3000 ture? Si in... Raspunde
  • fan skoda
    @fanel

    Chestia cu grataru' era o gluma.
    Se pare ca nu te-ai prins.

    Si nu sunt fan Diesel. Imi plac, dar nu sunt fan.
    Iar la ora asta, Diesel-ul este cea mai buna tehnologie.
    Electrica are autonomie mica, timp de incarcare foarte mare.
    Un timp de 10-15 minute (macar 80 %) si autonomie de cel putin 450 km (preferabil 500 km). Iarna, climatizare pornita, sa nu scada de 400 km.
    Si sa aibe portbagajul mare :)))
    Si sa aibe un pret ok.

    PHEV....
    Este ok.
    Dar greutatea... este foarte mare.
    PHEV-ul adauga cam 300 kg in plus.
    Nu merge pe orice masina.

    Dar, la electrica, trebuie sa astepti cel putin o ora ca sa se incarce, si chiar si asa, ai o autonomie mediocra.

    Electrica in oras, este o revolutie.
    Electrica este viitorul in oras.

    PS: Mi se pare ca ai ceva cu mine.
    Si in materie de muzica, nu ascult nimic din ce ai enumerat tu.

    Sunt fan Skoda, si portbagaj mare.
    8 6
  • @fan skoda

    N-am nimic cu tine. Dar interventiile tale au aceleasi puncte de interes, Care are au devenit atat de plictisitoare, prin repetitie si prin modul de expunere, ca nu neaparat eu dar cam majoritatea celor de aici te cam taxeaza

    Deci, permisul cam pe cand ti-l iei?
    8 9
  • fan skoda
    @fanel

    Dar, de @Electrikkk nu te-ai plictisit ?
    De e-aberatiile lui @Electrikkk nu te-ai plictisit ?
    De e-ineptiile si e-inchinarile la Tesla ale lui @Electrikkk nu te-ai plictisit ?

    Fiecare are dreptul de a comenta.

    Si la ce te referi cu "interventiile tale au aceleasi puncte de interes" ?

    Sunt un Fan Skoda.

    Dar pe tine nu te taxeaza ?

    Hai, stai jos !

    Cat despre cei ce imi dau manute rosii, sunt niste hateri.

    Si m-am plictisit de interventiile tale non-sens.
    Daca tot comentezi, spune ceva interesant. Ofera informatii.


    PS: Eu macar ofer informatii si sunt informat. Ma documentez.
    8 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru