Planurile de electrificare Lamborghini: primul hibrid de serie în 2023 și primul model electric după 2025

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 19.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul italian de automobile și-a anunțat planurile de viitor. Cu acest prilej, Lamborghini a confirmat că va lansa primul model electric al mărcii după 2025.

Electrificarea este una dintre cele mai populare metode pentru a respecta normele tot mai drastice de emisii. Acest fenomen a atins foarte mulți jucători din industria auto, inclusiv pe italienii de la Lamborghini.

Mai marii companiei din Sant'Agata Bolognese tocmai au anunțat planurile de viitor, iar sustenabilitatea este cuvântul de ordine. Pentru a-și îndeplini obiectivele, Lamborghini va face investiții de 1.5 miliarde de euro în următorii patru ani.

În 2023, producătorul italian va lansa primul său model hibrid de serie, în contextul în care Sian este produs într-un număr limitat de exemplare. Până în 2024, tot portofoliul de modele va fi electrificat.

Odată cu anunțarea planurilor de viitor, Lamborghini a confirmat de asemenea că intenționează să lanseze un model 100% electric. Debutul este programat după anul 2025.

Înainte de toate acestea, însă, Lamborghini vrea să lanseze în 2021 două modele noi, echipate cu motor V12.

via Lamborghini

Comentarii (21)

  • Desigur, inclusiv pe Lambo l-a molipsit oroarea de a bărbieri urşii bipolari.
    16 5
  • @inexorabil
    Tu uiti ca se poate si rapid si electric?
    Rima iti zice ceva?
    Si daca vrei sunet de motor, pune muzica inauntru. Nu trebuie sa suportam toti poluarea fonica si fumul vostru.
    4 16
  • Oare 600 000 de albine sunt suficiente pentru a genera multiple dar binemeritate socuri anafilactice celui care a initiat fabricarea acestor ineptii hibride si electrice la Sant'Agata?

    Daca raspunsul e afirmativ, la treaba fetelor.
    11 1
  • mai bibicule, am mers 100 de ani cu masinile si nu s-a plans nimeni de zgomot sau fum si acum a plesnit pipota-n cativa sclifositi ca pe ei ii ustura ochii si ii mananca in urechi! iata ca pe mine si cred ca pe majoritatea soferilor si nu numai nu ne deranjeaza. Ce zici de asta? Avem dreptul sa mai traim?
    12 1
  • @18:54
    Si nici noi nu trebuie sa suportam flatulentele voastre imbecile prin subventii platite de toti. Vrei o rabla electrica scumpa si cu autonomia cat intelectul tau? Foarte bine,cumpara-ti,apoi stai cu orele la incarcat la kaufland la mocangeala,esti liber.
    15 5
  • @18:54
    Ps. Rapid si electric e doar dildoul tau pe baterii.
    14 6
  • @inteligentii de mai sus
    Se pare ca din ce in ce mai multi copii au nevoie de inhalatoare datorita poluarii de la dieselurile voastre imputite.
    Va asumati raspunderea habdicapatilor?
    4 17
  • @speriatu de mai sus
    Se pare doar ba speriatule. Nici copii mei nici ai vecinilor nici ai rudelor pe nimeni din cartier sau de la scoala n-am vazut sa aiba probleme. Probleme sunt doar in creierul retard al unor indivizi speriati de viata ca tine. Atat. Imi asum raspunderea. Esti mai linistit acum mai? Vezi ca la semafor o sa fiu in fata ta si mi-am dezactivat start-stop ul. 6V 3 litri Diesel special pentru tine. Si pentru copii tai. Sunt convins ca nu vor pati nimic. Imi asum raspunderea. Pentru tine insa nu. Creierul tau e avariat iremediabil. Noapte buna.
    12 5
  • Felicitari, sunteti deosebiti de inteligenti.
    https://www.calhealthreport.org/2018/01/31/teen-exposure-air-pollution-reduce-iq-levels-long-term/
    https://www.theguardian.com/environment/2021/may/18/air-pollution-linked-to-huge-rise-in-child-asthma-gp-visits
    Nu ma mira ca luati Diesel, creierul va e afectat, dar nici nu va dati seama.
    3 8
  • Seriff
    Ce panica, cine v-a spalat frate creierul cu poluarea asta? Nu mai puneti botul la tot ce se scrie in presa, voi inca nu realizati ca presa ar scrie orice pentru niste bani, daca maine scrie ca Edikk va fi ministrul mediului in Suedia voi chiar credeti?
    12 3
  • @09:13
    Cand scria in Scanteia, ziarul partidului, ca suntem pe cele mai inalte culmi ale civilizatiei si ca odiosul capitalism e in prapastie credeai?
    Pune-ti capul la contributie si treci prin filtrul gandirii stirile si nu mai crede toata propaganda ce ti-o baga astia pe gat si pe care tu o inghiti pe nemestecate.
    Sarmanule, iti zic eu acum, toata chestia asta cu poluarea auto e ca sa te faca pe tine sa scoti de bunavoie si mai multi bani din buzunar ca sa cumperi si sa folosesti o masina mai proasta. Daca tu ai un iq scazut de la nastere si nu intelegi asta, eu n-am cum te conving mai mult.
    Inca o chestie. I-ai vazut pe cei care propovaduiesc tampeniile astea cu poluarea sa renunte la limuzinele, la avioanele, la iahturile lor. Nu, nu renunta insa iti spun tie sa faci sacrificii. Nici asta nu-ti da de gandit?
    11 3
  • Faptul ca pe voi nu v-a pus pe ganduri DIESELGATE nu mai mira.
    Deci aia au umblat cu abureli ca sa para curati si voi ca papagalii le luati in continuare masinile.
    Bai desteptule, de ce se pun atatea sisteme de reducere a poluarii daca nu sunt necesare? Adica de ce DPF, de ce AD blue, de ce EGR??? Daca nu sunt nocive gazele, de ce nu ti le bagi in masina? Uite eu nu vreau sa miros aerul ala curat care iese pe teava ta de esapament si tu esti convins ca nu sunt daunatoare: fa-ti evacuarea in masina ma desteptule. Nu mai imputi lumea, trage in piept adanc tu si neamul tau. Fa tu asta si ma convingi ca ai dreptate.
    1 11
  • ^^^ ala cu Dieselgate
    mai speriatule, masurile astea au venit de la factorii politici nu de la oameni. Asa cum factorii politici au favorizat acum ceva ani Dieselul ca este mai economic si emite mai putin CO2, asa favorizeaza acum electricele. Numai ca electricele sunt nepractice si scumpe si lumea nu se inghesuie sa cumpere. De aia se dau subventii masive si propaganda (aproape toata presa, analfabeta din punct de vedere tehnic si aservita financiar stapanilor ei) lucreaza la maxim inoculand diverse frici si spaime sa te convinga sa cumperi niste produse proaste, ineficiente si poate chiar mai poluante decat cele pe care vor sa le inlocuiasca. Intelegi ca in 100 de ani de ICE n-a avut nimeni nicio problema si acum s-au trezit unii maetiti ca brusc nu mai pot respira. Ma lasi?
    Puiule, Diesel e inca legal la vanzare asa ca mars de aici cu plansetele tale venite din agonia mintii. Asa ca il cumpar si ii dau talpa cat cuprinde sa vedem daca mor copii tai. Imi asum raspunderea.
    Normal ca il cumpar din motive ecologice, el emite mai putin CO2 decat Otto si nu se mai incalzeste planeta. Ursii polari sunt fericiti, focile mai putin ca le mananca ursii, dar pe medie iesim bine.
    Merit o bila alba macar pentru atat?
    11 2
  • @12:26
    Meriti bila alba doar daca faci ce am zis: trage-ti evacuarea in interior. Iti dau cate bile albe vrei tu daca faci asta.
    Chiar imi asum si eu raspunderea sa merg langa tine cand tu ii dai talpa, sa vad cum te simti cand intra gazele arse in interior.
    Cand zici ca faci asta, ca sa ne demostrezi ca esti la fel de fericit ca ursii polari?
    Deci eu nu am nicio problema, daca tu faci asta, promit ca iti dau eu bani pentru modificarea evacuarii in interiorul masinii.
    Dau la toti care va dati rotunzi pe aici.
    Cand faceti asta ma anuntati si va cred pe cuvant.
    1 9
  • Seriff
    Asta e cu evacuarea in interior e ca si cum ti-am spune noi tie sa bagi mana in priza, ce treaba are una cu alta, poti sa stai bine mersi langa orice masina diesel si nu patesti nimic, daca era pericol mureau oamenii pe capete, evident ca nu moare nimeni, toata problema e ca diesel-urile merg sute de mii de km si nu incurajeaza piata de consum ,asa ca mai bine iti iei una cu baterii, pe care sa o schimbi odata la 4 ani si cu care mai mult sa stai decat sa mergi. Daca ai o problema cu masinile diesel, du-te frate in munti si stai acolo.
    7 2
  • @seriff
    Multumesc pentru raspuns, asta asteptam. Sunteti multi viteji, dar cand vine vorba sa demonstrati ceva va dati la fund.
    E plina lumea de cocalari ca voi.
    Orice bou poate da tapla si sa arda gazul. Nici nu trebuie permis pentru asta.
    Bagati baieti, ca nu moare nimeni, e doar propaganda. Jos electricele si hai cu dieselurile.
    2 7
  • Nu suntem viteji mai, dar nu ne bagam in seama cu prostii. O tot dati cu teava in habitaclu, tot repetati asta de parca sunteti scapati de la ospiciu. Voua v-a spus vreunul sa va puneti limba pe borne sau sa bagati mana in electrolitul etilendimetilcarbonatfluorofosfatic de litiu?
    Cat de ologofren sa fii sa ai astfel de pretentii?
    8 0
  • Seriff
    @^^^, atunci pleaca ba in munti
    3 0
  • Seriff
    Adica eu sunt cocalar fiindca mi-am cumparat o masina noua vanduta perfect legal de un producator, asta e nivelul de educatie la noi. Pai inseamna ca toti nemtii, englezii, francezii care si-au luat masini noi care nu sunt electrice sunt si ei cocalari, asta logica.
    8 0
  • Dragii mei (mă adresez strict acelora care își țin capul pe umeri, vorba aceea, nu în ideea de a nu le ploua în gât), de câte ori am constatat împreună că vorbim direct cu pereții, în privința lui Mafioso și a "sosiilor" lui? Ca să apelăm la alte mostre de înțelepciune strămoșească: cărăm apă cu sita, stricăm orzul pe gâște, spălăm rahatul cu detergent sau...ardem gazul de pomană (cu sau fără filtru de particule).

    NU este cale de înțelegere (în veci de veci!) cu ditamai potrivnicul din tenebre, darămite cu bietele lui slugi. De fapt, noi irosim timp prețios din viața noastră ca să facem lumină din întuneric și să stoarcem apă (vie) din piatră seacă.
    Răstimp în care Judecătorul Se uită mirat la noi...Unde n-a izbutit El Însuși ne amăgim crunt că am putea noi!!!

    Haideți mai bine să ne îngrădim pe tărâmul pasiunii noastre non-Sistem (teoretic, nu căutăm anume să fim anti-Sistem, dar problema este că flagelații de ură, alias sclavii jurați ai Sistemului, ne percep ca anti-Sistem, iar dacă noi ne limităm să fim "doar" non-, atunci au ei grijă să se manifeste ca anti-anti-Sistem!).
    9 1
  • inexorabil
    Deci imi place sa bat campii.
    0 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru