Polestar cheamă în service toate unitățile Polestar 2 produse până acum: problemă la software pentru 2.200 de mașini electrice

de Paul Cosma
Sambata, 03.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat un recall pentru toate exemplarele Polestar 2 produse până acum, din cauza unei probleme la software-ul sedanului electric. Potrivit informațiilor din presa suedeză, circa 2.200 de unități vor ajunge în service, după ce mai mulți clienți s-au plâns că mașinile au pierdut din putere și chiar s-au oprit în mers.

În luna martie a acestui an, Polestar, brandul de performanță al Volvo, a început producția modelului Polestar 2, un sedan electric ce vrea să rivalizeze cu Tesla Model 3.

Prima serie de sedanuri electrice Polestar 2 a sosit în Europa în această vară, iar livrările au început în august pentru clienții din Suedia și Norvegia. Livrările vor continua cu piețele din Belgia, Germania, Țările de Jos, Marea Britanie și Elveția.

La doar câteva luni de la lansarea pe piață, Polestar a anunțat că toate unitățile Polestar 2 trebuie să meargă în service din cauza unei probleme la software.

Presa suedeză a relatat că mai mulți clienți au raportat pierderi de putere sau că mașinile lor s-au oprit în mers. Potrivit primelor informații, circa 2.200 de mașini electrice sunt afectate de recall. 

Polestar a transmis că nu au fost înregistrate accidente sau vătămări corporale în rândul clienților și că frânele, direcția și celelalte sisteme au funcționat corespunzător.

Producția lui Polestar 2 este realizată în China, la uzina din Luqiao, ce este deținută de Grupul Geely și operată de Volvo. Polestar 2 este primul model electric produs de grupul Volvo și folosește două motoare electrice montate pe fiecare ax pentru a oferi tracțiune integrală.

În total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 660 Nm.

Bateria are o capacitate de 78 kWh, este formată din 27 de module, este poziționată sub podea și oferă o autonomie oficială de 500 de kilometri, conform standardului european WLTP.

Via Reuters

Comentarii (7)

  • Ca sa vezi, iar softul lor chiar nu este de la VW.
    9 3
  • @dan_grc
    Mare noroc ca nu e.
    Daca era, mirosea a motorina si se lasa cu amenzi si manageri prin puscarie.
    5 5
  • Inca o zi proasta. @mascarescu si gasca de hateri, n-au de ce sa se lege. Acuma i-a pleznit ghinionul pe non-germani.

    Ba-baietz', lucrurile astea sunt inerente cand introduci pe piata o tehnologie noua. In lumea reala, lucrurile n-au cum sa mearga perfect niciodata. Ca sa intelegi asta, trebuie sa pui mana sa muncesti si sa incerci sa faci ceva cu puterile tale. Vaicareala din fata monitorului nu ajuta.
    10 2
  • @zarnesteanu
    Motoarele diesel nu erau asa de noi:)
    Mai bine ramaneau la 1,9 TDI.
    Dar de, sa vedem ce amenda isi va lua polestar pentru probleme astea ascunse de manageri.
    Peste 40 miliarde doar pentru soft ziceai ca are VW la activ pana acum?
    A, si urmeaza procesul pentru manipularea pietei?
    Cu cat se baga si Mercedes la asta oare???
    In legatura cu ce se petrece e super adevarat. Toate noi au probleme si e logic. E-tron a avut probleme, ID3 a fost dat la primii clienti cu probleme, Ford Kuga PHEV are si el probleme, Tesla are inca, e normal sunt probleme venite cu tehnologii moderne.
    Dar cand manaresti intentionat un soft ca sa obtii beneficii financiare, atunci la puscarie!!!
    4 3
  • Marius
    Pacat. Ar trebui testate mult mai amanuntit masinile. Toti producatorii se cam grabesc sa le vanda, inainte de a fi testate corespunzator. Dejamagitor.
    @ dan_grc:
    https://www.autoexpress.co.uk/bmw/103386/bmw-recalls-300000-cars-over-stalling-issue
    https://cardealermagazine.co.uk/publish/100-bmw-drivers-saw-car-cut-stall-electrical-fault-mps-told/153086
    Relax, se intampla la toti, din pacate. Si la BMW nu e vorba de modele electrice noi.
    6 2
  • Dupa cum au mentionat si altii, in ziua de azi masinile sunt puse pe piata fara sa se mai verifice.
    Toate marcile fac la fel:
    https://youtu.be/IOPFiR4pIhc
    7 1
  • hazard
    sa iti tot pastrezi masina veche, se pare ca e mai buna.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru