Politician german: "Volkswagen are nevoie de un șef din afara industriei auto"

de Petre Barac, Foto: VW
Joi, 07.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Următorul șef al Grupului Volkswagen ar trebui să fie cineva din afara industriei auto începând cu anul 2020, susține un cunoscut politician german.

În contextul crizei prelungite prin care trece Volkswagen și al tendinței producătorilor de tranziție către mașinile electrice, apar tot mai multe voci care susțin necesitatea unei schimbări radicale la nivelul conducerii Grupului.

Astfel, după ce investitorii au cerut această schimbare, a venit și rândul politicienilor germani. Bernd Althusmann, care este favorit să devină premierul landului Saxonia Inferioară, susține că succesorul lui Matthias Müller (CEO Volkswagen până în 2020) ar trebui să vină din afara industriei.

“Poate că este bine să alegem pe cineva care nu a fost implicat în domeniu, dar care să aibă o pregătire necesară pentru a face față în această industrie”, a spus Althusmann, fără să sugereze vreun nume.

Statul german este al doilea cel mai mare acționar al grupului VW, cu o participație de 11.8%, respectiv 20% din drepturile de vot în cadrul companiei.

Nu ar fi primul caz de “outsider” care să preia frâiele unui mare producător auto.

Înainte să ocupe poziția de CEO la Fiat Chrysler, Sergio Marchionne nu avea experiență în inginerie și conducea o firmă elvețiană de testare și certificare. Este și cazul lui Alan Mullaly, fost șef de la Ford, care a venit în companie după o experiență la Boeing.

Via Autonews

Comentarii (3)

  • toxiinfectie alimentara cu sus
    Are nevoie de un japonez :-P ;-DDD

    "VW s-a apucat de facut carnati", dar mai bine decat TAKATA STRIKATA sau sushi cu pește alterat.

    Vezi madalescule cum s-a intors totul impotriva ta.
    Fix un japonez e de vina in "ticalosia" nemtilor.
    9 11
  • Edikkk
    au nevoie, pentru ca pana acum ceva ani buni in urma, erau lideri in domeniul auto
    (la modul serios, dpdv a fiabilitatii, aveau chiar si design si erau mai atenti la inovatie)
    dar tot bat pasul pe loc, in timp ce altii sunt pionieri (Tesla, acest Apple al masinilor :-) ) si altii se implica puternic (Chevrolet, Nissan, Renault)

    Au intradevar VW e-up si VW Golf electric chiar destul de bune, dar nu sunt impinse, sprijinite cu marketing, statii de incarcare, implicare.
    5 6
  • Politrucu'
    Politicienii distrug tot si incaseaza bani...imi place ca da exemplu Fiat Chrysler - un "reper" in industria auto is vai de steaua lor - ma mir ca nu se da si Tarom-ul ca exemplu...

    Presedintele Parlamentului European, germanul Martin Schulz nu are studii superioare si nici bacalaureatul nu l-a luat...acum se bate cu Merkel vrea sa fie cancelar

    Europa si in special Romania se confrunta cu cea mai slab pregatita clasa politica din istorie...oameni fara studii, pregatire si experienta -
    dar lacomi si fara scrupule - ... cel mai probabil ne vor impinge spre razboi si saracie...

    La noi ce sa mai vorbim, e festival de prostie: Olguta e poligloata - mars du tramvai la ONU, Pop de la educatie nu stie sa scrie etc etc...

    Spor la numit politicieni in industria auto!
    9 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru