Porsche 911 GT3 - unităţile afectate de recall primesc un an suplimentar de garanţie

de Sebastian Toma
Luni, 14.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cei 785 de clienţi ai modelelelor Porsche 911 GT3 afectate de recall-ul anunţat de marca germană vor primi, pe lângă motoare noi, un an suplimentar de garanţie.

Esential 475 CP asigură motorul boxer aspirat al lui Porsche 911 GT3.
Porsche a anunţat că le va acorda un an suplimentar de garanţie celor 785 de proprietari ai modelelor 911 GT3 afectate de recall-ul anunţat luna trecută. Garanţia extinsă vine pe lângă rechemarea în service care le va aduce respectivelor exemplare motoare noi, a căror producţie va demara în 22 aprilie. În urma instalării noilor motoare, proprietarii exemplarelor afectate vor primi certificate care atestă schimbarea propulsorului şi le asigură un an suplimentar de garanţie, pe lângă cea oferită de fabrică. Cei de la Porsche le-au trimis deja scrisori de informare proprietarilor vizaţi de această rechemare, în care i-au informat pe aceştia despre anul de garanţie suplimentar.

Porsche va schimba motoarele tuturor exemplarelor 911 GT3 rechemate

Rechemarea în service aplicată de Porsche le va aduce motoare noi celor 785 de clienţi care au apucat să cumpere un 911 GT3 aparţinând generaţiei 991.

Urmareste Automarket
Reprezentanţii mărcii din Zuffenhausen au încercat să compenseze faptul că le-au solicitat clienţilor respectivi să nu mai conducă modelele afectate de recall până la soluţionarea problemei.
Defecţiunea era cauzată de o legătură nepotrivită a unei biele, care risca să fie slăbită şi să avarieze motorul. Cinci exemplare Porsche 911 GT3 au luat foc în urma respectivei probleme, dar proprietarii acestora nu au fost răniţi în urma incidentului.

Porsche 911 GT3: primele imagini oficiale cu versiunea radicală de şosea a modelului german

Via Autoblog | Porsche

Comentarii (10)

  • pt ca asa face o companie care isi respecta clientii :) bravo lor
    16 1
  • Raspuns exemplar!

    Totusi, nu te poti simti umplut de respect la fel ca la taiota, de ex. Porsche e totusi un fabricant german, deci nu are absolut nici o scuza, fata de un japonez, care are voie sa recheme cu milioanele si totusi, la sfarsitul zilei fanii sa vibreze de multumire si adoratie.

    Pe de alta parte, honda in Statele Unite a trebuit sa fie tarata de urechi pana in curtea de judecata pentru o problema minora legata de consumul excesiv de ulei la motor. Alt milion jumate de masini afectate, dar despre care baietii n-au suflat nici un cuvant. Pentru ca nu mai era vorba de un maner de 50 de centi sau un stergator de un dolar bucata. Aici era vorba de mii de dolari/ masina si ghici ce s-a intamplat? Au tacut ca porcu'n papusoi, mai ceva ca nesimtitii astia de nemti. Respect, respect, dar sa stim si noi ... Ha-ha-ha. Respectabilior!
    11 9
  • @mihai
    bravo,ai pus botul!esti primul prin care si-au atins scopul.o alta forma de investitie in publicitate ,una bine gandita(chiar daca a venit dintr-o nevoie...acest recall),asta nu e respect, e o gandire si un marketing facut cu CAP chiar si atunci cand surprizele neprevazute iti dau batai de cap...oricum ,bravo lor ca stiu sa gandeasca si sa actioneze ,cum trebuie.pana la urma imaginea firmei (in cazul acesta) trebuia spalata chiar cu un pret consistent (nu neaparat sacrificial)....in termeni romanesti...au dres-o cu-n busuioc,ce-i drept,cam scump dar...le-a iesit .inca o data bravo lor!
    5 11
  • Zici ca e chestier de marketing?Au facut-o deliberat,nu? Dar cum ramane cu clientii carora li s-au stricat motoarele? Or fi fost si ei platiti? Esti si tu unul din milioanele de romani care le stiu pe toate?
    4 3
  • Eu cred ca ar trebui sa multumim concurentei, pentru ca tot ce se face in lumea asta (la asa nivel cum este Porsche sau Toyota) se face pentru profit, daca nu era concurenta sa le sufle-n ceafa nici nu se auzea de problema asta, la fel ca si la alte marci, dar asa sunt "obligati" sa tina la imaginea lor, si daca tot investesc atatia bani pentru imagine trebuie sa fii tampit sa n-o si promovezi.
    1 3
  • gestul este firesc...cand esti nevoit sa schimbi motorul nu poti iesi basma curata decat plusand. Ca miscare strategica, vorba antevorbitorului...le-a iesit. De fapt....e o dovada de normalitate.

    pe de alta parte nervozitatea unui comentator de mai sus pare sa fie provocata de o imensa frustrare. E ciudata asocierea unor cifre reprezentative pentru Porsche vs Toyota, respectiv modele de performanta vs modele de masa, respectiv 785 vs 6.300.000 pentru a-ti justifica tirada rasista. Daca se adauga si impactul importantei subiectului recall-ului totul devine mai clar si se intelege de la sine dezechilibrul mental al comentatorului. In tenebroasa minte a nevroticului motorasul de la stergator e tot una cu motorul masinii. In acest caz ar putea primi drept premiu un bilet (doar dus) pana la....balaceanca.

    Era sa uit....honda...astia trebuie spanzurati...motoarele le consuma ulei. Prefera sa faca recall, cei de la Volksvagen au fost mai inteligenti au schimbat lantu' pe curea. Doar la masinile nou produse. E mai ieftin si nimeni nu poate acuza un producator atat de mare ca nu e in stare sa faca o distributie pe lant.

    Si pentru mintea scurta

    http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-recheama-in-service-26-milioane-de-masini-vandute-in-china-si-53986.html

    ...cica e de la clima ;)
    6 6
  • @vianu,

    Ma simt flatat ... atata atentie din partea unui pietzar! Era totusi vorba de honga, nu taiota. Erau niste situatii paralele pe care nu le-ai vazut.. Dar nu-i nimic. Important este ca ti-ai descarcat nevoia de scandal low level. Respira ... nu e decat marti.

    "Fiabilitatea" unui motor honda mi se pare unicul motiv pentru care cineva s-ar mai uita la masina asta. Daca si asta s-a dus pe copca atunci bafta maxima. Zgomotoasa, instabila pe autostrada, materiale ieftine, etc.

    PS Un coleg i-a luat nevestesi-i un civic 2013, in 4 cilindri. In oras ii ia 12.5 l/100km. I-am zis de TSB (technical service bulletin) si nu i-a picat bine. Stiu, asta-i viata.
    3 6
  • Problema e din cauza unei BIELE nu a unei bielete,doar e o problema la motor nu a unei roti sarite!:)
    4 1
  • @zarnesteanu...cum te mai simti? esti bine?

    vezi ca iti lipseste un "i"
    4 6
  • @vianu,
    Ce bine ca mai sunt tipi ca tine, atat de utili societatii. Indivizi gata sa puna punctul pe "i" ... atunci cand lipseste.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru