Porsche Panamera Turbo S facelift - debut pentru versiunea de 570 de cai putere

de Bogdan Mirică
Joi, 31.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche va dezvălui în cadrul Salonului Auto de la Tokyo faceliftul versiunii Panamera Turbo S. Modelul a primit 20 de cai în plus şi este capabil să atingă acum 306 km/h.

Porsche completează gama lui Panamera şi cu faceliftul versiunii Turbo S. Văzut ca cel mai puternic Panamera de serie, Turbo S plusează la acest capitol, reuşind să stoarcă şi mai multe resurse din motorul V8 de 4.8 litri.

Graţie instalării unui turbocompresor nou, care îmbunătăţeşte admisia de aer şi combustibil, unitatea cu opt cilindri poate garanta cu 20 de cai putere mai mult. În aceste condiţii, resursele totale urcă până la 570 de cai, suficient pentru a ajuta limuzina germană să accelereze de la 0 la 100 de km/h în aproximativ 3.6 secunde. Viteza maximă sare de pragul psihologic de 300 de km/h, oprindu-se la 306 km/h.

Esential 570 de cai putere oferă Porsche Panamera Turbo S.
306 km/h poate atinge Porsche Panamera Turbo S.
Cum era de aşteptat, la nivel estetic, Panamera Turbo S adoptă modificările timide ale celorlalte versiuni. Asta înseamnă un spoiler redesenat şi prevăzut cu prize de aer mai mari, lumini LED diurne, o lunetă mai generoasă şi o bară spate redesenată.

Odată cu faceliftul şi Turbo S poate fi comandat în varianta Executive, care măreşte ampatamentul cu 150 de mm pentru a oferi mai mult spaţiu interior, în special pentru cei de pe locurile din spate.

Faceliftul Panamera Turbo S şi Panamera Turbo S Executive vor debuta în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, programat la începutul lui noiembrie.

Comentarii (2)

  • 570 CP? Oare ce urmeaza? Porsche ne demonstreaza inca o data maestria, dar, in practica, ce faci cu o astfel de masina? Potentialul ei poate fi valorificat doar pe circuit.
    13 0
  • @DAC
    Am cunoscut pe cineva in orasul meu cu un Turbo S. L-am rugat sa ma plimbe o tura cu el cand are timp. Este un 911 mai mare. Pe unde ma dus nu a putut sa tina pedala la fund mai mult de cateva secunde. Un motor mult prea mare si puternic pt. tara noastra. Mi se pare o fitza sa alegi Turbo S tinand cont ca iti dubleaza pretul masinii de baza. Omul isi configurase Porsche-ul pe undeva la de 210 mii de euro. Culoare speciala un maro care isi schmba noantele in functie de lumina de afara, toata lista de optionale bifata, interior cu lemn si piele bej etc. Daca ar fi ales un Turbo, era 150 de mii. Practic a vrut sa aiba cel mai deosebit Panamera posibil si a reusit. Versiunea asta ramane o masina pt. pasionatii de viteza si cei foarte pretentiosi care nu accepta ideea sa aiba un motor mai normal sub capota si vor varful de gama.
    11 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru